Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2018 12:11:33 |
Składania : | 10-07-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie stałej zmianyorganizacji ruchu na terenie Miasta i Gminy Wronki zgodnie z zatwierdzonymiprojektami organizacji ruchu na:
a) skrzyżowaniu ul. Działkowej, Warzywnej, Waniliowej w m.Wronki;
b) skrzyżowaniu DW 182 ul. Sierakowskiej i drogi gminnej nr250085P - ul. Spokojnej w m. Wronki;c) skrzyżowaniu DW 150 i drogi gminnej m. Popowo
d) drodze gminnej nr 250088P - ul. Niepodległości w m. Wronki;
e) drodze gminnej nr 250119P - ul. Dworcowej w m. Wronki;
f) skrzyżowaniu ul. Łąkowej, Klonowej i Jaworowej w m.Wronki;
g) skrzyżowaniu DW 143 i 182 w m. Stare Miasto;
h) drodze gminnej nr 250090P – ul. Lipowa w m. Wronki;
i) drodze gminnej nr 250089P – ul. Partyzantów w m. Wronki.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup i montaż tarcz znaków pionowych do słupkówocynkowanych
b) montaż słupków ocynkowanych fi 60
c) fundamentowanie słupków ocynkowanych
d) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
e) montaż elementów bezpieczeństwa w ruchu drogowym
f) wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową wraz zobrzeżem
g) obniżenie krawężników betonowych
3) Z uwagi na wprowadzenieorganizacji ruchu na różnych kategoriach dróg należy uwzględnić wielości tarczznaków pionowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków isygnałów drogowych.W przypadku stosowania znaków A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a,D-6b obowiązuje stosowanie folii odblaskowej typu 2.
4) W przypadku montażu znaku w terenie zabudowanym pomiędzybudynkami, w wąskim chodniku zwężając tym skrajnie drogową należy wykonaćwysięgnik, na którym zostanie zamontowana tarcz znaku pionowego.
5) Za zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany doprzedstawienia deklaracji zgodności na wykorzystany materiał będący przedmiotemzamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robótoznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkodywyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należywykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP.
2. Kryteria ocenyofert i ich procentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto: 100%= 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego zarealizację zamówienia:Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318, adrese-mail: b.kalitka@wronki.pl
4. Terminskładania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 10 lipca 2018r.
b) Godzina: 10:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2018
7. Okres gwarancji: 12 miesięcy
8. Warunki płatności: WynagrodzenieWykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczeniaprawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
9. Opis sposobuprzygotowania oferty:
1) Cenę ofertowąna podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty,stanowi cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia OGÓŁEM w zł brutto.
2) Oferta powinnaobejmować pełny zakres zamówienia – wszystkie elementy, wymienione wzałącznikach nr 3-11.
10. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie majązałączyć Wykonawcy.
1) formularzofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 doniniejszego ogłoszenia,
11. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożonezostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawieraćistotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Z uwagi na rozmiar plików, projektyorganizacji ruchu znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki, biuro nr 12 wcelu zapoznania się przed złożeniem oferty. Istnieje możliwość przesłania wwprojektów pocztą elektroniczną (dotyczy załączników 14, 15, 17, 18, 19, 21, 22,23, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 41-50).
Załączniki:1. Formularzofertowy2. Projektumowy3. Obowiązekinformacyjny RODO4. Oświadczeniew zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lubart 14 RODO5. Przedmiarrobót Dworcowa6. Przedmiarrobót Działkowa7. Przedmiarrobót Lipowa8. Przedmiarrobót Łąkowa - Klonowa9. Przedmiarrobót Niepodległości10. Przedmiarrobót Partyzantów11. Przedmiarrobót Popowo12. Przedmiarrobót Spokojna-Sierakowska13. Przedmiarrobót Stare Miasto14. Stałaorganizacja ruchu Dworcowa15. Planorientacyjny Dworcowa16. SORplan Dworcowa17. Zestawienieznaków Dworcowa 18. Stałaorganizacja ruchu Działkowa19. Planorientacyjny Działkowa20. Plansytuacyjny Działkowa21. Zestawienieznaków Działowa22. Stałaorganizacja ruchu Łąkowa - Klonowa23. Planorientacyjny Łąkowa – Klonowa24. Plansytuacyjny Łąkowa -Klonowa25. Zestawienieznaków Łąkowa – Klonowa26. Stałaorganizacja ruchu Niepodległości27. Plansytuacyjny Niepodległości28. Zestawienieznaków Niepodległości29. Planorientacyjny Niepodległości 30. Stałaorganizacja ruchu Popowo31. Planorientacyjny Popowo32. Plansytuacyjny Popowo33. Zestawienieznaków Popowo34. Stałaorganizacja ruchu Spokojna – Sierakowska35. Planorientacyjny Spokojna – Sierakowska36. Plansytuacyjny Spokojna – Sierakowska37. Zestawienieznaków Spokojna – Sierakowska38. Stałaorganizacja ruchu Lipowa39. Planorientacyjny Lipowa40. Plansytuacyjny Lipowa41. Zestawienieznaków Lipowa42. Stałaorganizacja ruchu Partyzantów 43. Plansytuacyjny Partyzantów44. Planorientacyjny Partyzantów45. Zestawienieznaków Partyzantów46. Planorientacyjny Stare Miasto47. Plansytuacyjny Stare Miasto48. Zestawienieznaków Stare Miasto49. Zestawienieznaków Stare Miasto 50. Stałaorganizacja ruchu Stare Miasto
2018-07-11 15:23 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty