Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-06-2018 07:49:55 |
Składania : | 06-07-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2018 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Grudziądz zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Remont drogi wewnętrznej (dz. nr 167/9) w miejscowości Gać, gm. Grudziądz
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.Opis przedmiotu zamówienia: Remont drogi wewnętrznej oznaczonej numerem geodezyjnym 167/9 w miejscowości Gać, ob. geodezyjny Węgrowo, gm. Grudziądz. Zapytanie ofertowe obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej przy pomocy kruszywa ceglano-betonowego o grubości 20 cm o frakcji od 0,00 do 31,5 mm.
Podstawowe parametry remontowanej drogi zawarte są w projekcie zagospodarowania terenu oraz w przekroju konstrukcyjnym.
Dokumentacja projektowa w załączeniu.
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych
2) Roboty ziemne:
- usunięcie humusu o grubości do 30 cm za pomocą spycharek wraz z wywozem i utylizacją
- mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości z zagęszczeniem mechanicznym
3) Podbudowy:
- warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm (destrukt ceglano-betonowy)
- warstwa górna pobocza: gruntowe z gruntu rodzimego o gr. 10 cm
- humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm.
2. Termin realizacji zamówienia: 31 sierpnia 2018 r.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy
4. Warunki płatności: przelew 30 dni
5. Inne istotne warunki zamówienia: -
6. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 lipca 2018 r. w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz (https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel (56) 45 11 122.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
2018-07-09 06:59 | Marcin Maryniak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu ustalono na dzień 06/07/2018 do godz. 12:00. W wyznaczonym terminie do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym należało unieważnić postępowanie. |
Komunikaty