Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2018 14:19:36 |
Składania : | 29-06-2018 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie stałej zmiany organizacji ruchu na terenie Miasta i Gminy Wronki zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu na:
a) skrzyżowaniu ul. Działkowej, Warzywnej, Waniliowej w m.Wronki;
b) skrzyżowaniu DW 182 ul. Sierakowskiej i drogi gminnej nr250085P - ul. Spokojnej w m. Wronki;
c) skrzyżowaniu DW 150 i drogi gminnej m. Popowo
d) drodze gminnej nr 250088P - ul. Niepodległości w m.Wronki;
e) drodze gminnej nr 250119P - ul. Dworcowej w m. Wronki;
f) skrzyżowaniu ul. Łąkowej, Klonowej i Jaworowej w m.Wronki;
g) skrzyżowaniu DW 143 i 182 w m. Stare Miasto;
h) drodze gminnej nr 250090P – ul. Lipowa w m. Wronki;
i) drodze gminnej nr 250089P – ul. Partyzantów w m. Wronki.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup i montaż tarcz znaków pionowych do słupków ocynkowanych
b) montaż słupków ocynkowanych fi 60
c) fundamentowanie słupków ocynkowanych
d) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
e) montaż elementów bezpieczeństwa w ruchu drogowym
f) wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową wraz z obrzeżem
g) obniżenie krawężników betonowych
3) Z uwagi na wprowadzenie organizacji ruchu na różnych kategoriach dróg należy uwzględnić wielości tarcz znaków pionowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych.W przypadku stosowania znaków A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6bobowiązuje stosowanie folii odblaskowej typu 2.
4) W przypadku montażu znaku w terenie zabudowanym pomiędzy budynkami, w wąskim chodniku zwężając tym skrajnie drogową należy wykonać wysięgnik, na którym zostanie zamontowana tarcz znaku pionowego.
5) Za zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia deklaracji zgodności na wykorzystany materiał będący przedmiotem zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP.
7) Z uwagi na rozmiar plików, projekty organizacji ruchu znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki, biuro nr 12 w celu zapoznania się przed złożeniem oferty. Istnieje możliwość przesłania ww projektów pocztą elektroniczną.
2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto: 100%= 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318, adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl
4. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 29 czerwca 2018r.
b) Godzina: 10:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.20187.
Okres gwarancji: 12 miesięcy
8. Warunki płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia OGÓŁEM w zł brutto.
2) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia – wszystkie elementy, wymienione w załącznikach nr 5-13.
10. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
11. Informacje dodatkowe:
Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Obowiązek informacyjny RODO
4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lub art 14 RODO
5. Przedmiar robót Dworcowa
6. Przedmiar robót Działkowa
7. Przedmiar robót Lipowa
8. Przedmiar robót Łąkowa - Klonowa
9. Przedmiar robót Niepodległości
10. Przedmiar robót Partyzantów
11. Przedmiar robót Popowo
12. Przedmiar robót Spokojna-Sierakowska
13. Przedmiar robót Stare Miasto
14. Stała organizacja ruchu Dworcowa
15. Plan orientacyjny Dworcowa
16. SOR plan Dworcowa
17. Zestawienie znaków Dworcowa
18. Stała organizacja ruchu Działkowa
19. Plan orientacyjny Działkowa
20. Plan sytuacyjny Działkowa
21. Zestawienie znaków Działowa
22. Stała organizacja ruchu Łąkowa - Klonowa
23. Plan orientacyjny Łąkowa – Klonowa
24. Plan sytuacyjny Łąkowa -Klonowa
25. Zestawienie znaków Łąkowa – Klonowa
26. Stała organizacja ruchu Niepodległości
27. Plan sytuacyjny Niepodległości
28. Zestawienie znaków Niepodległości
29. Plan orientacyjny Niepodległości
30. Stała organizacja ruchu Popowo
31. Plan orientacyjny Popowo
32. Plan sytuacyjny Popowo
33. Zestawienie znaków Popowo
34. Stała organizacja ruchu Spokojna – Sierakowska
35. Plan orientacyjny Spokojna – Sierakowska
36. Plan sytuacyjny Spokojna – Sierakowska
37. Zestawienie znaków Spokojna – Sierakowska
38. Stała organizacja ruchu Lipowa
39. Plan orientacyjny Lipowa
40. Plan sytuacyjny Lipowa
41. Zestawienie znaków Lipowa
42. Stała organizacja ruchu Partyzantów
43. Plan sytuacyjny Partyzantów
44. Plan orientacyjny Partyzantów
45. Zestawienie znaków Partyzantów
46. Plan orientacyjny Stare Miasto
47. Plan sytuacyjny Stare Miasto
48. Zestawienie znaków Stare Miasto
49. Zestawienie znaków Stare Miasto
50. Stała organizacja ruchu Stare Miasto
2018-06-29 13:57 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty