Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki (ZP.271.2.17.2018)

Michalina Grzebyta
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2018 15:43:13
Składania : 07-05-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.   Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Remont nawierzchniasfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki. 

 2.   Określeniezakresu zamówienia: 

 Zakres zamówieniaobejmuje: 

 a)   robotyrozbiórkowe, 

 b)    frezowanienawierzchni asfaltowej, 

 c)     montaż krawężników iobrzeży betonowych, 

 d)    oczyszczenie iskropienie nawierzchni emulsją asfaltową, 

 e)    wykonanie warstwywyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 3 cm,

 f)     wykonanie warstwyścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm, 

 g)    podbudowa z chudegobetonu gr. 15 i 20 cm, 

 h)    wykonanie chodnika izjazdu z kostki brukowej,

 i)     wykonanieoznakowania poziomego i pionowego, 

 j)    montażodbojników parkingowych 

 Wykonawca zobowiązany jest przedprzystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac.Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosiWykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasadbezpieczeństwa i zasad BHP.Termin wykonania zamówienia do 30.06.2018r. 

 3.   Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto:  100% = 100 pkt. 

 4.   Warunki udziału w postępowaniuWykonawcaspełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniejniż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednąrobotę budowlana (budowa, przebudowa lub remont) polegające na ułożeniunawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1.000,00 m2.  

 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu robótbudowlanych złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 7). 

 5.   Imię inazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318,adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl 

 6.   Termin składania ofert przez platformę zakupową:

a) Dzień: 7 maja 2018 r. 

 b) Godzina: 12:00 

 7.    Termin związaniaofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 8.    Termin wykonaniazamówienia: Terminwykonania zamówienia do 30.06.2018r. 

 9.    Okres gwarancji:  36 miesięcy. 

 10.  Warunki płatności: WynagrodzenieWykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczeniaprawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 

 11.  Opis  sposobu przygotowania oferty:

1)   Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego ( załącznik nr 2 ). 

2)   Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1)  cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonych woparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego.

3)Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2. 

12.  Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.

a)   formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

b)   Wykaz robót - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,

c)    kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z kosztorysem ofertowym Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu prac. W kosztorysie ofertowym wycenione muszą być wszystkie elementy (pozycje)

13.  Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. 

Załączniki:

1.     Formularz ofertowy

2.     Kosztorys ofertowy

3.     Projekt umowy

4.     Projekt  budowlano – wykonawczy

5.     Szczegółowa specyfikacja techniczna

6.     Projekt stałej organizacji ruchu

7.     Wykazrobót

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1_Formularz ofertowy.docx docx 20.68 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik 2_Kosztorys_ofertowy.pdf pdf 85.11 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik 3_Projekt umowy.doc doc 86 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik 4_Projekt budowlano wykonawczy.rar rar 5760.95 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik 5_Szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf pdf 1071.36 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik 6_Projekt stałej organizacji ruchu.rar rar 37532.08 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Załącznik nr 7_Wykaz robót.doc doc 33.5 2018-04-23 15:51:38 Postępowanie
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 186.92 2018-05-08 13:27:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-05-08 13:27 Michalina Grzebyta Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki. 2. Określenie zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) frezowanie nawierzchni asfaltowej, c) montaż krawężników i obrzeży betonowych, d) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, e) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 3 cm, f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm, g) podbudowa z chudego betonu gr. 15 i 20 cm, h) wykonanie chodnika i zjazdu z kostki brukowej, i) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, j) montaż odbojników parkingowych Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. Termin wykonania zamówienia do 30.06.2018 r. 3. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt. 4. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlana (budowa, przebudowa lub remont) polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1.000,00 m2 . Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu robót budowlanych złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 7). 5. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318, adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl 6. Termin składania ofert przez platformę zakupową: a) Dzień: 7 maja 2018 r. b) Godzina: 12:00 7. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert). 8. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia do 30.06.2018 r. 9. Okres gwarancji: 36 miesięcy. 10. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 11. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego ( załącznik nr 2 ). 2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonych woparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego. 3)Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2. 12. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy. a) formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. b) Wykaz robót - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, c) kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z kosztorysem ofertowym Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu prac. W kosztorysie ofertowym wycenione muszą być wszystkie elementy (pozycje) 13. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Projekt umowy 4. Projekt budowlano – wykonawczy 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna 6. Projekt stałej organizacji ruchu 7. Wykazrobót 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Okres gwarancji 10% 36 miesięcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 105