Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2018 15:43:13 |
Składania : | 07-05-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Remont nawierzchniasfaltowej na ul. Ratuszowej w m. Wronki.
2. Określeniezakresu zamówienia:
Zakres zamówieniaobejmuje:
a) robotyrozbiórkowe,
b) frezowanienawierzchni asfaltowej,
c) montaż krawężników iobrzeży betonowych,
d) oczyszczenie iskropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
e) wykonanie warstwywyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 3 cm,
f) wykonanie warstwyścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm,
g) podbudowa z chudegobetonu gr. 15 i 20 cm,
h) wykonanie chodnika izjazdu z kostki brukowej,
i) wykonanieoznakowania poziomego i pionowego,
j) montażodbojników parkingowych
Wykonawca zobowiązany jest przedprzystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac.Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosiWykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasadbezpieczeństwa i zasad BHP.Termin wykonania zamówienia do 30.06.2018r.
3. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
4. Warunki udziału w postępowaniuWykonawcaspełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniejniż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednąrobotę budowlana (budowa, przebudowa lub remont) polegające na ułożeniunawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1.000,00 m2.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu robótbudowlanych złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 7).
5. Imię inazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Bartosz Kalitka, tel. nr: 67 25 45 318,adres e-mail: b.kalitka@wronki.pl
6. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 7 maja 2018 r.
b) Godzina: 12:00
7. Termin związaniaofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
8. Termin wykonaniazamówienia: Terminwykonania zamówienia do 30.06.2018r.
9. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
10. Warunki płatności: WynagrodzenieWykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę(po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczeniaprawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będziedzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego ( załącznik nr 2 ).
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonych woparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego.
3)Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 2.
12. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
a) formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
b) Wykaz robót - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,
c) kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z kosztorysem ofertowym Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu prac. W kosztorysie ofertowym wycenione muszą być wszystkie elementy (pozycje)
13. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Kosztorys ofertowy
3. Projekt umowy
4. Projekt budowlano – wykonawczy
5. Szczegółowa specyfikacja techniczna
6. Projekt stałej organizacji ruchu
7. Wykazrobót
2018-05-08 13:27 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty