Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy i poradników dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Dostawy odbywać się muszą sukcesywnie, bez opóźnień, zgodnie z częstotliwością ukazywania się poszczególnych tytułów, odpowiednio dla dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników, kwartalników i innych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
Miejscem dostawy będą siedziby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, tj. przy Pasażu Karola Rudowskiego 10 oraz ul. Szkolnej 28.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostarczania prasy i poradników od poniedziałku do soboty do godz. 700,
2) dostarczania prasy codziennej, w tym lokalnej do wskazanych miejsc (zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do umowy) w dniu jej wydania,
3) dostarczania prasy i poradników do siedzib Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt,
4) dostarczania wyłącznie takich egzemplarzy prasy i poradników, do których nie dołączono dodatków w postaci książek, płyt CD, DVD i innych (z wyjątkiem dodatków, które dołączane są bezpłatnie),
5) dołączania (do każdej dostawy prasy i poradników) dowodów dostawy z wyszczególnionymi tytułami, objętymi dostawą.
W przypadku dni wolnych od pracy, określonych ustawowo, dostawa musi nastąpić w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
W przypadku dostarczenia niewłaściwego:
1) tytułu prasowego lub jego braku Wykonawca wymieni lub dostarczy właściwy - tego samego dnia, w czasie nie dłuższym niż 150 minut, licząc od godziny 730,
2) tytułu lub numeru wydania poradnika Wykonawca dostarczy właściwy w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie (Zamawiający zwróci niewłaściwy), liczonym od dnia dostarczenia przedmiotowego tytułu poradnika.
Wykonawca nie będzie odpowiadał za opóźnienie wynikłe z przyczyn dotyczących Wydawcy.
Godzinę dostarczenia prasy i poradników Wykonawca będzie potwierdzał w „Dziennikach dostaw” znajdujących się w siedzibach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza, aby zamówienie zostało powierzone podwykonawcom.
CPV: 22200000-2 /gazety, dzienniki, czasopisma, magazyny/
2. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
1) są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie:
a) dołączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) dołączonej do oferty, poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
2) terminy i warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.
4. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
Dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian ustawowych dokonywanych w tym zakresie.
5. Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria: cenę, czas reakcji Wykonawcy oraz wysokość kary umownej.
Nazwa kryterium Waga kryterium
Kryterium nr 1
CENA (w zł)
[całkowita wartość przedmiotu zamówienia] 70 %
Kryterium nr 2
CZAS (w min.)
[reakcji Wykonawcy (na zlecenie uzupełnienia lub wymiany)
w przypadku dostarczenia niewłaściwego tytułu prasowego
lub jego braku, liczony od godziny 730 tego samego dnia] 20 %
Kryterium nr 3
WYSOKOŚĆ KARY UMOWNEJ (w %)
[za każde pół godziny zwłoki w reakcji Wykonawcy w przypadku dostarczenia niewłaściwego tytułu prasowego lub jego braku]
10 %
RAZEM 100%
Kryterium nr 1: Cena (całkowita wartość przedmiotu zamówienia) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:
C = (najniższa oferowana cena brutto )/(cena brutto oferty badanej) ×70 [%]
Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
1 pkt = 1%
W kryterium nr 1 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 70 punktów.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z kosztami dostaw. W cenie powinny być także uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, podatki oraz koszty związane z zatrudnieniem pracowników.
Kryterium nr 2: Czas (reakcji Wykonawcy (na zlecenie uzupełnienia lub wymiany) w przypadku dostarczenia niewłaściwego tytułu prasowego lub jego braku, liczony od godziny 730 tego samego dnia) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:
R = (najniższa oferowana wartość (ilość minut) )/(wartość (ilość minut) oferty badanej) ×20 [%]
Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
1 pkt = 1%
W kryterium nr 2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Czas w minutach, będzie liczony od godziny 730, tego samego dnia.
Zamawiający wymaga, aby czas reakcji nie przekraczał 150 minut (2,5 godz.).
Oferty wskazujące czas reakcji dłuższy niż 150 minut zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, Zamawiający przyjmie najdłuższy czas, tj. 150 minut.
Zaoferowany czas reakcji Wykonawcy, liczony od godziny 730, tego samego dnia, zostanie zapisany w umowie (§ 3 ust. 2 pkt 1).
Kryterium nr 3: Wysokość kary umownej (za każde pół godziny zwłoki w reakcji Wykonawcy w przypadku dostarczenia niewłaściwego tytułu prasowego lub jego braku) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:
K = (wysokość kary umownej w badanej ofercie (ilość procent) )/(najwyższa zaoferowana wysokość kary umownej (ilość procent) ) ×10 [%]
Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
1 pkt = 1%
Oferta, która będzie przedstawiała najwyższą karę umowną, za każde pół godziny zwłoki w reakcji Wykonawcy w przypadku dostarczenia niewłaściwego tytułu prasowego lub jego braku (nie niższą niż 0,05 % i nie wyższą niż 0,2 % całkowitej wartości przedmiotu zamówienia brutto), otrzyma największą liczbę punktów, tj. 10, a pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną liczbę punktów.
Kara umowna wynosząca 0,05 % nie będzie punktowana, kara wyższa niż 0,2 % nie będzie dodatkowo punktowana.
Oferty wskazujące karę umowną niższą niż 0,05 % zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje wysokości kary umownej, Zamawiający przyjmie najniższą karę (w %), tj. 0,05 %.
Zaoferowana przez Wykonawcę kara umowna zostanie zapisana w umowie (§ 7 ust. 2 pkt 1).
Ostateczna liczba punktów [%] uzyskanych przez Wykonawcę obliczana jest jako suma punktów poszczególnych kryteriów.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów [%].
W przypadku równej liczby punktów zgromadzonych w/g kryteriów, o wyborze decyduje cena.
6. Ofertę należy złożyć do dnia 15.12.2017 r. do godz. 13:00: elektronicznie, tj.: przedstawić w platformie zakupowej.
7. Załączniki do oferty (wymagane od Oferenta):
1) wypełniony i podpisany formularz oferty,
2) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do formularza oferty (oświadczenie),
3) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do formularza oferty (formularz cenowy),
4) poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja
o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny
do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o wartości od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert
w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego do potencjalnych Wykonawców.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
7) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
• na wniosek Wykonawcy, który złożył ofertę,
• wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10) Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
9. Osoby do kontaktu:
• Piotr Pawlak – Pracownik w Referacie Administracji i Majątku, tel. 044 732 77 72, e-mail: p.pawlak@piotrkow.pl, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, III piętro, pokój 302,
• Marzena Kubera – Podinspektor w Referacie Administracji i Majątku, tel.: 044 732 77 73, e-mail: m.kubera@piotrkow.pl, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, III piętro, pokój 305.
Komunikaty