Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi polegającej na oddaniu do używania, wynajmie, wymianie, dostawie i czyszczeniu tekstylnych, wewnętrznych mat wejściowych (6 sztuk), spełniających parametry i kryteria:
wymiary: 115/200 cm (± 10 cm podanych wymiarów),
kolor: odcienie ciemne (w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanego przez Zamawiającego):
a) granat,
b) ciemnoniebieski,
c) ciemne odcienie szarości,
d) czarny.
maty powinny posiadać właściwości:
a) działanie antypoślizgowe (ochrona przed poślizgnięciem i ryzykiem wypadku),
b) zabezpieczenie podłóg i pomieszczeń przed roznoszeniem zanieczyszczeń,
c) duża chłonność (skuteczne pochłanianie zanieczyszczeń oraz wody i zatrzymywanie brudu w swojej strukturze),
d) możliwość czyszczenia i osuszania podeszwy obuwia.
Zamawiający wymaga, aby maty wejściowe były wymieniane z częstotliwością co 2 tygodnie,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2018 r.
terminy i warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury,
Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: nie
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie 1 kryterium: stawkę za jednorazową wymianę (wraz z usługą serwisu) 1 sztuki maty wejściowej.
Kryterium: Stawka (wartość brutto) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:
S = (najniższa oferowana cena brutto )/(cena brutto oferty badanej) ×100 [%]
Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
1 pkt = 1%
W kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z kosztami wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń.
W cenie powinny być uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, podatki oraz koszty związane z zatrudnieniem pracowników.
Ofertę należy złożyć do dnia 20.11.2017 r. do godz. 10:00:
X elektronicznie, tj.:
przedstawić w platformie zakupowej.
Załączniki do oferty (wymagane od Oferenta):
a) wypełniony i podpisany formularz oferty,
b)podpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt umowy,
c) poświadczony za zgodność z oryginałem aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dodatkowe informacje
1. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert
o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4. Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5. Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o wartości od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego do potencjalnych wykonawców.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
7. Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
a) na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
b) wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
8. Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
Osoba do kontaktu:
Marzena Kubera – Podinspektor w Referacie Administracji i Majątku tel.: 044 732 77 73, e-mail: m.kubera@piotrkow.pl Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, III piętro, pokój 305.
Komunikaty