- Strona główna
- Postępowanie ID 1042934
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KZP.382.14.2024 „Zakup trenażerów i sprzętu na potrzeby Instytutu Medycznego dla kierunku Pielęgniarstwo ANS w Nowym Targu”
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Hryc
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-31 15:28:00
-
Składania2025-01-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-10 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup trenażerów i sprzętu na potrzeby Instytutu Medycznego dla kierunku Pielęgniarstwo ANS w Nowym Targu.
Przedmiotem
zamówienia jest również uruchomienie z wykazaniem poprawności działania
przedmiotu zamówienia, w terminie ustalonym z Zamawiającym,
a także instruktaż,
szkolenie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)/ Opis Parametrów Technicznych stanowi załącznik nr 1 (1a i 1b) do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 5 do SWZ.Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy/ projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ a także w zał. nr 1 (1a i 1b) do niniejszej umowy, tj. Opisu Parametrów Technicznych - OPZ.
Wymagany minimalny okres
gwarancji jakości za wady na dostarczone trenażery
i sprzęt, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące. Inne postanowienia
dotyczące gwarancji zawiera zał. nr 1 (1a i 1b) SWZ –
Opis parametrów technicznych – OPZ oraz Projektowanych postanowieniach
umowy – zał. nr 5 do SWZ. Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres
gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
Dostarczany
przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, nieużywany,
niepowystawowy, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji
tj. wyprodukowany w 2024 roku, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych
nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Część I: netto: 90 900,00 zł brutto: 111 807,00 zł Część II: netto: 107 150,00 zł brutto: 131 794,50 zł
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?