Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług zbrojnego konwojowania i przewozu gotówki oraz ochrony transportu wartości pieniężnych dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2018 roku

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2017 09:38:44
Składania : 10-11-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi zbrojnego konwojowania i przewozu gotówki w formie wpłaty zamkniętej w bezpiecznych kopertach do wrzutni nocnej na trasie:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 → Getin Noble Bank Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 74,
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, ul. Szkolna 28 → Getin Noble Bank Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 74.
Usługa polega na przyjęciu od kasjera Zamawiającego zapieczętowanego, zamkniętego pakietu z gotówką lub innymi wartościami w bezpiecznych kopertach i zbrojnym przetransportowaniu w stanie nienaruszonym
do miejsca przeznaczenia, codziennie od poniedziałku do piątku.
Odbiór pakietów z gotówką lub innymi wartościami (depozytami), będzie dokonywany codziennie w dni robocze:
- pomiędzy godz. 1530, a godz. 1540 (w poniedziałki, środy, czwartki, i piątki) i pomiędzy godz. 1700, a godz. 1710 (we wtorki) z Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 do Getin Noble Bank, Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 74,
- pomiędzy godz. 1700, a godz.1710 (od poniedziałku do piątku) z Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, ul. Szkolna 28 do Getin Noble Bank, Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 74,
- w uzasadnionych przez Zamawiającego przypadkach dopuszcza się przesunięcie godzin odbioru o 30 min.

Świadczenie usługi ochrony transportu wartości pieniężnych na trasie:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 → Getin Noble Bank, Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 74 → Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10,
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, ul. Szkolna 28 → Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 → Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, ul. Szkolna 28.
Usługa polega na przewiezieniu i konwojowaniu pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za formalne pobieranie pieniędzy przeznaczonych do transportu oraz zdaniu pieniędzy w jednostce, będącej celem transportu lub w banku.
Rozpoczęcie usługi następować będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego z zachowaniem 1- godzinnego wyprzedzenia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza, aby zamówienie zostało powierzone podwykonawcom.
CPV: 79710000-4 /Usługi ochroniarskie/

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
1. są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie:
a) złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) dołączonej do oferty poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii MSWiA do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1434 ze zm.).
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie:
a) złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) złożonego wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

Istotne warunki realizacji zamówienia:
termin wykonania: okres jednego roku, tj. od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
terminy i warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury,
Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
X tak
Dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie (§ 12 ust. 3 projektu umowy).
(należy określić rodzaj przewidywanych zmian i warunki /okoliczności ich wprowadzenia)
nie

Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria: cenę i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.

Nazwa kryterium Waga kryterium
Kryterium nr 1
CENA (w zł)
[całkowita wartość brutto przedmiotu zamówienia] 80 %
Kryterium nr 2
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (w latach)
[liczba aktywnie przepracowanych lat, przez wskazane w wykazie osoby, w branży tożsamej z przedmiotem zamówienia] 20 %
RAZEM 100%

Kryterium nr 1: Cena (całkowita wartość brutto przedmiotu zamówienia) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:

C = (najniższa oferowana cena brutto )/(cena brutto oferty badanej) ×80 [%]

Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca
po przecinku.
1 pkt = 1%
W kryterium nr 1 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 punktów.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z kosztami wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń.
W cenie powinny być uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, podatki oraz koszty związane z zatrudnieniem pracowników.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (liczba aktywnie przepracowanych lat, przez wskazane w wykazie osoby, w branży tożsamej z przedmiotem zamówienia) – liczba punktów obliczana wg następującego wzoru:

D = (liczba przepracowanych lat w badanej ofercie )/(najwyższa oferowana liczba przepracowanych lat) ×20 [%]
Liczba punktów uzyskana z powyższego wzoru zaokrąglona do drugiego miejsca
po przecinku.
gdzie:
liczba przepracowanych lat:
Lp. Imię i nazwisko osoby wyznaczonej
do realizacji zamówienia Liczba przepracowanych lat
1
2
3
… (suma przepracowanych lat przez wszystkie wskazane w wykazie osoby)/(liczba wskazanych w wykazie osób)


1 pkt = 1%
W kryterium nr 2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Liczba przepracowanych lat przez wskazane w wykazie osoby, nie może być mniejsza niż 1 (gdzie: 1 oznacza przepracowane 12 pełnych miesięcy następujących po sobie).
Osoby, które przepracowały 5 lat i więcej wpisane będą miały maksymalną liczbę = 5
Oferty wskazujące liczbę mniejszą niż 1 zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
Uwaga: Osoby wskazane w wykazie będą również wpisane na listę pracowników Wykonawcy, która jest załącznikiem nr 1 do umowy.

Ostateczna liczba punktów [%] uzyskanych przez Wykonawcę obliczana jest jako suma punktów poszczególnych kryteriów.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów [%].
W przypadku równej liczby punktów zgromadzonych w/g kryteriów, o wyborze decyduje cena.


Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1. poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
2. listę pracowników Wykonawcy upoważnionych do konwojowania i pobierania depozytów wartości pieniężnych oraz kontaktów z Urzędem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz wykaz pojazdów oznakowanych
patroli interwencyjnych Wykonawcy – wzór zgodny z załącznikiem nr 2 do umowy.
LISTA OSÓB WINNA BYĆ TOŻSAMA Z LISTĄ PRZEDSTAWIONĄ W OFERCIE!

Ofertę należy złożyć do dnia 10.11.2017 r. do godz. 1000:
X elektronicznie, tj.:
przedstawić w platformie zakupowej.

Załączniki do oferty (wymagane od Oferenta):
1. wypełniony i podpisany formularz oferty,
2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do formularza oferty (oświadczenie),
3. wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do formularza oferty (wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego),
4. wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do formularza oferty (formularz cenowy),
5. podpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (wraz z załącznikami nr 1 – 3),
6. poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia MSWiA uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia,
7. oświadczenie Wykonawcy, iż przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
b) listę pracowników Wykonawcy upoważnionych do konwojowania i pobierania depozytów wartości pieniężnych oraz kontaktów z Urzędem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz wykaz pojazdów oznakowanych
patroli interwencyjnych Wykonawcy – wzór zgodny z załącznikiem nr 2 do umowy (dołączonym do ogłoszenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tj. DRG.271.26.2017).
LISTA OSÓB WINNA BYĆ TOŻSAMA Z LISTĄ PRZEDSTAWIONĄ W OFERCIE!
8. poświadczony za zgodność z oryginałem aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dodatkowe informacje
Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja
o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny
do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o wartości od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert
w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego do potencjalnych wykonawców.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

Osoby do kontaktu:
Dorota Koziorowska – Kierownik w Referacie Księgowości tel.: 044 732 77 57, e-mail: d.koziorowska@piotrkow.pl Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, II piętro, pokój 210,
Marzena Kubera – Podinspektor w Referacie Administracji i Majątku tel.: 044 732 77 73, e-mail: m.kubera@piotrkow.pl Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, III piętro, pokój 305,

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 3 do umowy.pdf pdf 22.94 2017-11-02 09:38:44 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2684.89 2017-11-02 09:38:44 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 2389.68 2017-11-02 09:38:44 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do umowy.pdf pdf 23.75 2017-11-02 09:38:44 Postępowanie
Załącznik Nr 2 do umowy.pdf pdf 26.14 2017-11-02 09:38:44 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 30.94 2017-11-02 09:38:44 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty.pdf pdf 79.06 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik nr 1 do formularza oferty (oświadczenie).pdf pdf 35.08 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik nr 2 do formularza oferty- wykaz osób.pdf pdf 33.65 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik nr 3 do formularza oferty.pdf pdf 34.55 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Projekt umowy.pdf pdf 2389.68 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik Nr 1 do umowy.pdf pdf 23.75 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik Nr 2 do umowy.pdf pdf 26.14 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Załącznik Nr 3 do umowy.pdf pdf 22.94 2017-11-02 09:38:44 Kryterium
Odpowiedzi na pytania Wykonawców.pdf pdf 275.81 2017-11-08 15:01:12 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf pdf 276.37 2017-11-09 08:40:07 Publiczna wiadomość
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 251.28 2017-11-13 11:39:10 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 272.79 2017-12-07 08:17:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-12-07 08:18 Marzena Kubera W załączeniu przesyłam "Informację o udzieleniu zamówienia"

Informacja o udziele [...].pdf

2017-11-13 11:39 Marzena Kubera W załączeniu przesyłam "Zestawienie złożonych ofert".
Dziękujemy Wykonawcom za założenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

2017-11-09 08:40 Marzena Kubera W załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2017-11-08 15:01 Marzena Kubera W załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania Wykonawców

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2017-11-07 13:16 Marzena Kubera W załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania Wykonawców

Odpowiedzi na pytani [...].

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług zbrojnego konwojowania i przewozu gotówki oraz ochrony transportu wartości pieniężnych Zgodnie z załącznikiem

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin wykonania usługi 0% od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r., proszę potwierdzić (0)
2 Warunki płatności 0% przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 KRYTERIUM NR 1: Cena (całkowita wartość brutto przedmiotu zamówienia) 80% waga 80 % (0)
4 KRYTERIUM NR 2: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (liczba aktywnie przepracowanych lat, przez wskazane w wykazie osoby, w branży tożsamej z przedmiotem zamówienia) 20% waga 20 % (0)
5 Formularz oferty 0% Proszę wypełnić i dołączyć do oferty

Formularz oferty.pdf

(0)
6 Załącznik nr 1 do formularza oferty 0% Proszę wypełnić i dołączyć do oferty

Załącznik nr 1 do fo [...].pdf

(0)
7 Załącznik nr 2 do formularza oferty 0% Proszę wypełnić i dołączyć do oferty

Załącznik nr 2 do fo [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 3 do formularza oferty 0% Proszę wypełnić i dołączyć do oferty

Załącznik nr 3 do fo [...].pdf

(0)
9 Projekt umowy wraz z załącznikami nr 1 - 3 0% Proszę zaparafować na każdej stronie i dołączyć do oferty

Projekt umowy.pdf

Załącznik Nr 1 do um [...].pdf

Załącznik Nr 2 do um [...].pdf

Załącznik Nr 3 do um [...].pdf

(0)
10 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia MSWiA uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia 0% Proszę dołączyć do oferty (0)
11 Oświadczenie Wykonawcy dot. dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopii polisy oraz listypracowników Wykonawcy 0% Proszę dołączyć do oferty (pełna treść oświadczenia w zapytaniu ofertowym) (0)
12 Kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub z CEIDIG 0% Proszę dołączyć do oferty (0)
13 Cena 0% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 786