- Strona główna
- Postępowanie ID 1018623
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KZP.25.126.2024 Usługa prania bielizny pościelowej z pokoi asystenckich (w tym z centrum symulacji medycznej i pracowni kosmetologii) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Rodziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 12:07:00
-
Składania2024-11-29 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-29 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy: KZP.25.126.2024
ROZDZIAŁ
I NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu
z siedzibą: 34-400 Nowy Targ , ul. Kokoszków 71;
NIP: 735-24-32-038, REGON: 492722404.
ROZDZIAŁ II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie realizowane na podst. Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu stanowiącym
Załącznik
nr 1 do Zarządzenia nr 37/2019 Rektora Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły
Zawodowej
w Nowym Targu z dnia 30 lipca 2019 r.
Z uwagi na
wartość, do udzielonego zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje
się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.
1320).
ROZDZIAŁ III PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa prania bielizny pościelowej z pokoi asystenckich (w tym z centrum symulacji medycznej i pracowni kosmetologii) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu"
- przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych (prania bielizny pościelowej do pokoi asystenckich, pracowni pielęgniarstwa oraz laboratorium kosmetologii) wraz z maglowaniem, prasowaniem i konfekcjonowaniem (dzielenie na rodzaje asortymentu, prawidłowe składanie i pakowanie) - dalej: „asortyment” lub „usługa”, dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu z siedzibą przy ul. Kokoszków 71,
- szczegółowy opis asortymentu wraz z ceną jednostkową wykonania kompleksowej usługi pralniczej stanowią załączniki załącznik numer 1 do niniejszego zapytania ofertowego
- wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy i umiejętności zawodowych oraz z uwzględnieniem zawodowego charakteru działalności.
Dodatkowe uzgodnienia z wykonawcą:
- szczegółowy opis asortymentu objętego usługą stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić atesty na środki piorące i używane przy wykonywaniu usługi,
- usługa prania i maglowania bielizny pościelowej będzie wykonywana do 7 dni od momentu przekazania do Wykonawcy,
- strony postanawiają, że zapłata za wykonaną usługę odbywać się będzie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego na podstawie potwierdzeń, zrealizowanej usługi,
- na fakturze Wykonawca jest zobowiązany wykazać objęty usługą asortyment zgodnie z cenami i jednostką miary podanymi w załączniku nr 1,
- realizacja usługi następować będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy,
- Ilość asortymentu może ulec zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, spowodowanych naturalnym ich zużyciem w wyniku użytkowania,
- ceny jednostkowe (komplety) za usługi świadczone przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy pozostają niezmienne przez cały okres trwania umowy
Wykonywane usługi muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach tj. w szczególności:
- proces prania powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi w tym zakresie oraz zgodnie z wymogami w zakładach szkolnictwa i zakładach opiekuńczo-leczniczych. Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń oraz zapobiegać powstawaniu tychże zakażeń,
- usługi pralnicze powinny być wykonywane z zachowaniem warunków określonych przez producenta, asortymentu oddawanego do prania, w technologii właściwej dla rodzaju zabrudzeń, w sposób zapewniający najlepszą możliwą jakość przekazanej do prania bielizny pościelowej lub rzeczy pościelowy,
- środki piorące stosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane atesty i świadectwa, potwierdzone przez PZH dopuszczające do prania bielizny pościelowej, laboratoryjnej, a także innego asortymentu w odniesieniu do Instytutu Zdrowia, pokoi asystenckich jak i całego kompleksu ANS w Nowym Targu,
- wykonawca oświadcza, że użyte do wykonania umowy środki odpowiadają polskim normo oraz wymogom ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.),
- wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne atesty na środki piorące używane przy wykonaniu usługi.
NALEZY WYCENIĆ :
POZYCJE 1-7 - POKOJE ASYSTENCKIE
POZYCJE 8-14 - PRACOWNIE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH, PRACOWNIA KOSMETOLOGII
POZYCJE OZNACZONE JAKO KOMPLET PROSZE PODAĆ KWOTĘ ZA (1 KPL) W 1-POZYCJI
Ogólne Warunki współpracy :
1. Termin realizacji zamówienia 7 dni od dnia otrzymania zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu lub przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
6. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
7. Wykonawca usługi prania, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki - nie należy składać oferty.
Wykonawca usługi oświadcza, że
Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyzą.
Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
ROZDZIAŁ IV CZAS I MIEJSCE REALIZACJI:
1.Termin realizacji
Zamówienia: od dnia podpisania umowy.
2.Miejsca dostarczenia przedmiotów zamówienia:
Akademia Nauk Stosowanych
w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ;
ROZDZIAŁ V – WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W przedmiotowym postępowaniu może złożyć ofertę Wykonawca, który spełnia łącznie poniższe warunki, mianowicie:
a) nie istnieją podstawy do
ogłoszenia jego upadłości, likwidacji, ani nie prowadzono postępowania
restrukturyzacyjnego;
b) nie zalega z zapłatą należności wobec ZUS i US;
c) nie toczą się względem niego postępowania sądowe o zapłatę nieuregulowanych wierzytelności, ani postępowania egzekucyjne.
d) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
ROZDZIAŁ VI KRYTERIA I
WARUNKI FORMALNE
1) Oświadczamy, iż oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi oraz określonymi przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym
2) W przypadku wybrania
mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy lub zlecenia na warunkach
określonych w ww. Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami oraz w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
3) Oświadczam, że akceptuję warunki płatności oraz warunki rozliczeń określone przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym przedmiotowego postępowania.
4) Oświadczam, iż
zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych
przez Akademię Nauk Stosowanych w Nowym Targu z ROZDZIAŁU VII. ww.
Zapytania ofertowego.
5) Oświadczam, że podane przez mnie dane są prawdziwe i aktualne.
ROZDZIAŁ
VII PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – RODO
KLAUZULA
INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO:
1. Administratorem danych
osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71,
34-400 Nowy Targ.
2. Z Inspektorem Ochrony
Danych można skontaktować się pisząc na adres Administratora, podany powyżej
lub na adres: iod@ans-nt.edu.pl.
3. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia Zapytania ofertowego
dot. „Usługa prania bielizny pościelowej z pokoi asystenckich (w tym z centrum symulacji medycznej i pracowni kosmetologii) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.” Dane osobowe będą przetwarzane na
podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora lub przez stronę trzecią, którym jest
umożliwienie wzięcia udziału w ww. zapytaniu ofertowym w celu niniejszego prowadzenia
zapytania ofertowego.
4. Dane osobowe mogą być
przekazywane organom państwowym i podmiotom publicznym w ramach posiadanych
uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz podmiotom, którym Administrator
zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych
osobowych (podmioty przetwarzające).
5. Dane osobowe nie będą
przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe będą
przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
7. Osoby udostępniające dane
osobowe posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Osoby udostępniające dane
osobowe mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie
przepisów w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych
jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do wypełnienia obowiązków
prawnych ciążących na administratorze. Niepodanie danych może skutkować nieuwzględnieniem
osoby w procedurze Zapytania ofertowego.
10. Dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
ROZDZIAŁ
VIII – INNE POSTANOWIENIA
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
ROZDZIAŁ IX INSTRUKCJA OBSŁUGI WYPEŁNIENIA FORMULARZA /ZGODY
Zamawiający
wymaga udzielenia odpowiedzi tak lub nie w kwestii
-cena,
-warunki płatności,
-termin realizacji,
-dodatkowe koszty,
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania,
-oświadczenie o spełnianiu warunków w zapytaniu ofertowym
ROZDZIAŁ
X – ZAŁĄCZNIKI
Załącznikami do niniejszego zaproszenia stanowiącymi jego integralną część są:
1. Oświadczenie o braku wykluczenia z postepowania
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu
NALEZY WYCENIĆ :
POZYCJE 1-7 - POKOJE ASYSTENCKIE
POZYCJE 8-14 - PRACOWNIE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH, PRACOWNIA KOSMETOLOGII
POZYCJE OZNACZONE JAKO KOMPLET PROSZE PODAĆ KWOTĘ ZA (1 KPL) W 1-POZYCJI
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?