- Strona główna
- Postępowanie ID 1006669
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WGK.7045.3.10.2024.AS Renowacja infrastruktury cmentarza z I wojny światowej w Giżycku - etap II
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Sutuła
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-28 12:26:00
-
Składania2024-11-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-04 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej
równoważności
kwoty 130 000 PLN, do którego nie stosuje się przepisów
Ustawy prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1
Nazwa zamówienia:
Renowacja infrastruktury cmentarza z I wojny światowej w Giżycku – etap II
Giżycko, październik 2024 r.
1. Informacje wprowadzające:
1.1. Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w postępowaniu na realizację zadania pn.: „Renowacja infrastruktury cmentarza z I wojny światowej w Giżycku – etap II”.
a) postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
b) do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1061), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
1.2. Dane Zamawiającego:
konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
NIP: 845-19-51-457
dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
znak postępowania: WGK.7045.3.10.2024.AS
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu następujących prac:
- oczyszczenie i zabezpieczenie farbą
żeliwnego pomnika (krzyża) cmentarnego
wraz z betonową podstawą, oczyszczenie z
mchów i porostów, zabezpieczenie powierzchni przed ponownym szybkim porastaniem
mchami i porostami
- renowacja mogił żołnierskich: oczyszczenie i wypoziomowanie obrzeży (około 500 m.b.), wymiana podłoża, zabezpieczenie powierzchni przed ponownym szybkim porastaniem mchami i porostami, dowiezienie żwiru (około 500 m 2), rekultywacja roślin
- przygotowanie i zamontowanie tablicy
historycznej przy cmentarzu (wymiary 140 x120cm, stalowy stelaż, wydruk planszy
na płycie ebond, pokrycie folią uv), treść informacji
do umieszczenia na tablicy w Załączniku
nr 3
2.2 Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15 maja 2024 r. nr WUOZ-ELK.5142.153.2024.EM oraz decyzją Wojewody Warmińsko – Mazurskiego z dnia 14 sierpnia 2024r - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2
3. Kontakt z wykonawcami
3.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu.
3.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
4.1. Termin realizacji zamówienia: do 05.12.2024 r.
4.2. Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz z I wojny światowej w Giżycku, ul. Moniuszki - dz. geod. nr 358 (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.153.2024.EM), wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-325 (rejestr zabytków nr A-1420 z 10.03.1983r.)
5. Opis sposobu przygotowania oferty
5.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie
od wyniku postępowania.
Zamawiającym w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione
przez Wykonawców w związku z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
5.3. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
i wariantowych.
5.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej (cyfrowe odwzorowanie).
5.5. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby
uprawnione do występowania w imieniu
wykonawcy w zakresie jego spraw
majątkowych lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Upoważnienie do podpisania oferty
powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych
dokumentów załączonych przez
Wykonawcę.
6. Zawartość oferty:
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
·
Formularz oferty cenowej
przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5
do zaproszenia
7. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
7.1 Termin składania ofert upływa dnia 04 listopada 2024 roku o godz. 12.00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
7.2. Forma składania ofert:
- w postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową: http://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
7.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 listopada 2024 roku, o godz. 12.05 w siedzibie Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 111.
8. Kryterium wyboru ofert:
Najniższa cena – 100 %
9. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
9.1
W
zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje
Wykonawcę
o terminie i miejscu zawarcia umowy.
9.2Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 5 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
9.3 Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
10. Postanowienia końcowe:
10.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) negocjacji ceny,
g) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
h) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
i) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10.2 Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo.
10.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
11. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych powołany przez administratora e - mail: dpo@gizycko.pl
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku wyboru oferty);
2. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
§ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
§ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
§ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
§ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. nie przysługuje Pani/Panu:
§ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
§ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
§ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pań członkowskiego.
12. Załączniki:
Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - zezwolenie WMW Konserwatora Zabytków,
Załącznik nr 2 do Zaproszenia - decyzja Wojewody Warmińsko - Mazurskiego
Załącznik nr 3 do Zaproszenia - tablica informacyjna
Załącznik nr 4 do Zaproszenia - wzór umowy
Załącznik nr 5 do Zaproszenia - formularz oferty cenowej
Załącznik nr 6 do Zaproszenia - regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego
w Giżycku
Załącznik nr 7 do Zaproszenia - zdjęcia cmentarza
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-04
14:39:39
|
Anna Sutuła |
Powiadomienie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?