- Strona główna
- Postępowanie ID 990991
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BP.042.6.2.2024.JŻ Zakup usługi transportowej na potrzeby organizacji wyjazdu delegacji do Druskienik w ramach projektu: „Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities”.
Wystawiający
-
UżytkownikJagoda Żelisko
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-02 15:13:00
-
Składania2024-10-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-07 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: BP.042.6.2.2024.JŻ Giżycko, dn. 02.10.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
z opcją zawarcia umowy
Zakup usługi transportowej na potrzeby organizacji wyjazdu delegacji do Druskienik w ramach projektu: „Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities”.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Tryb konkurencyjności: zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 PLN, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania;
c) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników;
d) możliwości przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą;
e) sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, danych oraz informacji;
f) odwołania postępowania w przypadku braku ofert lub ofert przekraczających możliwości finansowe Zamawiającego;
g) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu.
3. Kody CPV:
60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
II. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41, adres e-mail: urzad@gizycko.pl
Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi transportowej na potrzeby wyjazdu 23 osobowej delegacji na spotkanie wymiany doświadczeń w Druskienikach w dniach 10-13 października 2024 r., organizowanego wyjazdu w ramach projektu pn. Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable Development of Cities (Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz zrównoważonego rozwoju miast), który jest współfinansowany z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027.
Usługa obejmuje wyjazd delegacji 23 osób z Giżycka do Druskienik (Litwa) w dniu 10 października 2024 r. oraz zapewnienie transportu na powrót delegacji z Druskienik (Litwa) do Giżycka w dniu 13 października 2024 r., w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (ubezpieczenie podróżnicze obejmujące: NNW, OC, leczenie i bagaż. Grupa wiekowa pow. 25 r. ż. i poniżej 65 r. ż.)
2. Wymagania dotyczące jakości i gwarancja:
Wykonawca gwarantuje, iż:
- każda z pozycji usługi zostanie przeprowadzona rzetelnie, z najwyższą starannością,
- zapewni wysokiej jakości środek transportu, którym wykona usługę,
- wykona usługę zgodnie z podanymi przez Zamawiającego terminami.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 3 - oświadczenie.
V. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się najwyższą liczbą otrzymanych punktów w kryterium ceny (waga punktowa):
Kryterium ceny: oferowana cena brutto:
Otrzymane punkty cena = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena badanej oferty) x 100 pkt
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania: 100 pkt
Liczba otrzymanych punktów= Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena.
VI. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:
1 . Oferty należy składać do dnia 07.10.2024 r. do godziny 10:00 przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.
4. Integralną częścią oferty jest formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.
2. Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VIII. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z pkt III.1. Termin realizacji.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.10.2024 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego.
XI. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na platformie zakupowej Zamawiającego. Informacja o zawarciu umowy zostanie przekazana bezpośrednio do Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną formie e-mail.
XII. Termin związania ofertą: 5 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Jagoda Żelisko, Kierownik Biura Projektów, tel. 87 73 24 155
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
2) Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań
3) Załącznik nr 3 Oświadczenie
4) Załącznik nr 4 Projekt umowy.
_______________________________
Projekt LTPL00317 pn. Effective Decision-making through Cooperation, Learning and Experience Sharing for the Sustainable
Development of Cities (Skuteczne podejmowanie decyzji poprzez współpracę, uczenie się i wymianę doświadczeń na rzecz
zrównoważonego rozwoju miast), który jest współfinansowany z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-
Polska 2021-2027
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-07
15:47:43
|
Jagoda Żelisko |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2024-10-07
15:46:59
|
Jagoda Żelisko |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?