Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup i dostawa 3 szt. anten magnetycznych” – Rej 98/L/17

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2017 15:12:04
Składania : 17-10-2017 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579) na zamówienie pn.: „Zakup 3 szt. anten magnetycznych” – Rej 98/L/17.

I. OGÓLNE WYMAGANIA (w tym dotyczące dostawy, odbioru ilościowo-jakościowego i warunków płatności):
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie max. do 3 dni kalendarzowych od daty złożenia pisemnego zamówienia.
2) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35.
3) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w odniesieniu do OPZ zał. nr 1 – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus - należy dołączyć skan (potwierdzony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
• Karty katalogowej lub wydruków ze stron internetowych czy innych dokumentów typu dokumentacja techniczna producenta zawierający specyfikację oferowanego produktu na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oferowanego produktu.
Uwaga: W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA PRODUKTU RÓWNOWAŻNEGO W ODNIESIENIU DO OPZ-u OFERTY BEZ ZAŁĄCZONEGO W/W SKANU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Faktura VAT poza całkowitą ceną za wykonanie zadania musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00
5) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
8) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
9) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od daty upływu terminu składania ofert.
10) Zamawiający podczas dokonywania odbioru ilościowo-jakościowego dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę winien zaznaczyć w komentarzu do oferty chęć uczestnictwa w procesie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie której w imieniu Zamawiającego- Magazynier powiadomi telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie odbioru jakościowo-ilościowym. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas w/w odbioru, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń do przeprowadzonego odbioru.
11) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna lub przedmiot zamówienia jest uszkodzony czy wadliwy Zamawiający drogą elektroniczną lub tel./fax-em złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany jest udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości, zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub uzupełnienia braków w terminie 4 dni od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę.

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.: 48 345 34 18,
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52

III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy/dojazdu do miejsca wykonania usługi, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw/usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu.
8) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń z tytułu reklamacji pisemnie na adres siedziby firmy lub nr tel./fax/e-mail wskazany w ofercie.
9) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania, w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ - Antena magnetyczna - zał. nr 1.pdf pdf 35.2 2017-10-12 15:12:04 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-10-19 10:47 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 4 oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: ABEKOM PLUS Sp. z o.o. , ul. Tartaczna 5B, 70-893 Szczecin
Wartość oferty: 549,81 zł brutto

Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa anteny magnetycznej zg. z OPZ - zał. nr 1 zgodnie z załączonym OPZ - zał. nr 1

OPZ - Antena magnety [...].pdf

3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - max. do 3 dni kalendarzowych od daty złożenia pisemnego zamówienia, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 12 miesięcy (0)
5 Oferowany produkt - Proszę o podanie nazwy Producenta, modelu/symbolu oferowanego towaru oraz w przypadku zaoferowania PRODUKTU RÓWNOWAŻNEGO w odniesieniu do OPZ-u zał. nr 1 ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY SKAN (potwierdzony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): Karty katalogowej lub wydruków ze stron internetowych czy innych dokumentów typu dokumentacja techniczna producenta zawierający specyfikację oferowanego produktu na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oferowanego produktu. Uwaga: W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA PRODUKTU RÓWNOWAŻNEGO W ODNIESIENIU DO OPZ-u OFERTY BEZ ZAŁĄCZONEGO W/W SKANU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. (0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 157