Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2024 15:26:00 |
Składania : | 04-10-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie naprawy systemu regulowanej indukcyjności kompensacyjnej na terenie Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 152, poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy zakres prac zostanie przedstawiony Oferentowi podczas wizji lokalnej na terenie Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 152.
Podczas wizji lokalnej zostanie przygotowany protokół określający zakres prac niezbędnych do wykonania i będzie on stanowił podstawę do przygotowania oferty.
ZABEZPIECZENIA FINANSOWE:
Zamawiający wymaga od Oferenta, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowej (gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie):
w przypadku wymaganej przez Oferenta zaliczki gwarancji na wszystkie i pełne zaliczki wpłacone w wysokości 1:1, ważne do momentu podpisania protokołu odbioru,
gwarancji usunięcia wad i usterek, ważnej od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji, na minimum 5% wartości umowy.
Jeśli spełnienie powyższych wymogów finansowych wiążę się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
WYMOGI PRAWNE/BHP:
W zależności od specyfiki oferty:
Oferent ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie są związane z oferowanym sprzętem lub usługą.
Jeśli spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,
W przypadku:
-pytań merytorycznych lub chęci odbycia wizji lokalnej, proszę o kontakt z Panem Andrzejem Sobalą, e-mail: andrzej.sobala@tfkable.com , M: (+48) 665 811 670 lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty