Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-09-2024 14:03:00 |
Składania : | 27-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-09-2024 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Istotne warunki zamówienia:
— Podczas oceny ofert w przypadku tej samej ceny brutto, zostaną wzięte pod uwagę w dalszej kolejności: termin dostawy oraz okres gwarancji.
— Zastrzegamy, że Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:
1) Nie złożono żadnej oferty.
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
5)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
w każdej chwili bez podania przyczyny lub odstąpienia od realizacji zamówienia
objętego zapytaniem.
6) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
7) Zakupiony asortyment musi być nowy.
8) Zestawy komputerowe muszą zostać złożone przez dostawcę wraz z wgranym systemem operacyjnym - zgodnie z opisem stanowiązym załącznik nr. 1 do zapytania ofertowego.
— Zamawiający w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej podpisuje umowę dostawy przedmiotu zamówienia.
— Dostawa do siedziby zamawiającego w terminie do 16.10.2024 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-25 12:09 | Jarosław Homa |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Do
wszystkich
wykonawców.
Dotyczy
zapytania
ofertowego.
"Zakup
sprzętu
komputerowego
dla
Komendy
Powiatowej
PSP
w
Ustrzykach
Dolnych"
z
dnia
19.09-08-2024.
Zamawiający
tj.
Komenda
Powiatowa
PSP
w
Ustrzykach
Dolnych
zawiadamia
o
unieważnieniu
zapytania
ofertowego
na
podstawie
zapisu
zawartego
w
istotnych
warunkach
zamówienia
tj.
Zamawiający
zastrzega
sobie
prawo
do
unieważnienia
zapytania
ofertowego
w
każdej
chwili
bez
podania
przyczyny
lub
odstąpienia
od
realizacji
zamówienia
objętego
zapytaniem.
Zamawiający
informuje
ponadto,
że
ogłosi
nowe
zapytanie
ofertowe
na
dostawę,
informacja
o
zapytaniu
ofertowym
zostanie
umieszczona
na
stronie
internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/kppsp_ustrzykidolne/proceedings |
Komunikaty