Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.11111.43.3034.PD Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10

Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2024 09:25:00
Składania : 26-09-2024 12:00:00
Otwarcia : 26-09-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr BZA.11111.43.2024.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10”.

  

I.       Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

       Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) spółki Dozamel we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10. Szczegółowy plan terenu określa  Załącznik  nr 1. W ramach świadczonych usług odśnieżania oferent zobowiązany jest do świadczenia następujących usług:

·        odśnieżanie powierzchni utwardzonych dróg, chodników, placów, schodów zewnętrznych, dojazdów do bram i ramp, wejść do budynków oraz parkingów,

·        posypywanie chodników, dróg, schodów zewnętrznych środkami nie powodującymi uszkodzenia odśnieżanej infrastruktury i zapewniającymi bezpieczne poruszanie się osób i pojazdów mechanicznych,

·        skuwanie i usuwanie lodu z powierzchni chodników, dojść i dojazdów do bram i ramp

·        bieżące wywożenie nadmiaru usuniętego śniegu na miejsca wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z lokalizacją wskazaną w Załączniku nr 1, transportem Wykonawcy.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji zawiera wzór Umowy (Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia). Okres świadczenia usługi odśnieżania terenów zewnętrznych Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10 wynosi sezon przy czym sezon trwa od 01.11.24  do 30.04.25  Umowa zostanie zawarta na okres jednego sezonu.

3.    UWAGA!: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu, zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, najpóźniej przed podpisaniem umowy. Zamawiający umożliwi odbycie wizji lokalnej w terenie, na którym ma być wykonywana usługa odśnieżania, po wcześniejszym - telefonicznym lub mailowym- umówieniu się. 

4. Ofertę zawierającą cenę złożoną z trzech części za wykonanie całości zamówienia:

1.        stała miesięczna opłata abonamentowa za dostępność (wynagrodzenie za utrzymanie określonej infrastruktury w celu realizacji umowy)

2.        wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie powierzchni w wysokości: ............... zł/m2 (słownie: ................................)

3.        wynagrodzenie za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania) w wysokości: ............... zł/m2 (słownie: ................................)

5.   Składając ofertę Wykonawca jednocześnie zapewnia:

·        posiadanie ważnej polisy OC w wysokości 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych),

·        gwarancję niezmienności cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy,

·        udzielenie Zamawiającemu ulgi w należnościach na PFRON w wysokości 50% wartości wynagrodzenia miesięcznego z tytułu niniejszej umowy.

 

6.  Termin realizacji usługi: 1.11.2024r. – 30.04.2025r.

7.  Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

 

II. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)

1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na co najmniej 8 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  2. kryteria wyboru oferty: spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała najkorzystniejszą cenę.

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w Trybie ofertowym, zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przejścia z trybu ofertowego do trybu negocjacji po otwarciu ofert, przy czym negocjacje prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu.

2. Negocjacje będą traktowane jako oddzielne postępowanie i prowadzone będą pod tym samym numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą negocjacji będą złożone oferty, przy czym Wykonawca w negocjacjach nie może zaproponować wyższej ceny za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą złożył w postępowaniu ofertowym.

3. W trakcie negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty dla niego najkorzystniejszej.

 

3. Unieważnienie postępowania

1)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w jednym z poniższych przypadków:

a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

d)  Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.

2) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

3) O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali.


4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty

1) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.

2) O zamknięciu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali.

 

5. Odrzucenie oferty

1) Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli:

a) Treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty;

b) Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

c) Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub cena oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona;

d) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał;

e) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie podjętej decyzji.


6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania

Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie jawne.

 

Załączniki do Zaproszenia:

     1.          Formularz Umowy BZA.11111.43.2024.PD,

2.          Łączne zestawienie powierzchni,

3.          Powierzchnia dróg,

4.          Powierzchnia chodników,

5.          Powierzchnia parkingów,

6.          Powierzchnia placów,

7.          Zlecenie

     8.    RODO



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 - Wzór umowy - odśnieżanie terenów zewnętrznych.pdf pdf 281.85 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Zalacznik 2 - zestawienie powierzchni.pdf pdf 2485.47 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Zalacznik 3 - Drogi.pdf pdf 2584.02 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Zalacznik 4 - Chodniki.pdf pdf 2761.1 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Zalacznik 5 - Parkingi.pdf pdf 2713.27 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Zalacznik 6 - Place.pdf pdf 2619.73 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - zlecenie odśnieżania.xlsx xlsx 24.41 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - RODO.pdf pdf 170.14 2024-09-10 09:25:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-09-19 11:26 Paulina Dziegańska Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr BZA.11111.43.3034.PD, prowadzonym w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 , zmianie termin składania i otwarcia ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 26.09.2024 r. na godz. 12:00. Otwarcie ofert odbędzie w tym samym dniu o godz. 12:05
2024-09-16 13:35 Paulina Dziegańska INFORMACJA NR 2 DLA WYKONAWCÓW Dotyczy: Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: BZA.11111.43.3034.PD. Szanowni Państwo. W związku z zapytaniami otrzymanymi od Wykonawców biorących udział w postępowaniu BZA.11111.43.3034.PD prowadzonym w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10,poniżej udzielamy odpowiedzi na otrzymane pytania:
PYTANIE 1 czy w postępowaniu poza Zakładami Pracy Chronionej mogą wziąć udział również podmioty, które nie są Zakładem Pracy Chronionej, ale mogą udzielać odpisu na PFRON?
Odpowiedź: Zamawiający nie ogranicza się jedynie do Zakładów Pracy Chronionej, oczekuje jedynie, iż Oferent udzieli Zamawiającemu ulgi w należności na PFRON w wysokości 50% wynagrodzenia miesięcznego z tyt. realizacji umowy.
2024-09-16 13:13 Paulina Dziegańska INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW Dotyczy: Odśnieżanie terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: BZA.11111.43.3034.PD. Szanowni Państwo. W związku z zapytaniami otrzymanymi od Wykonawców biorących udział w postępowaniu BZA.11111.43.3034.PD prowadzonym w sprawie odśnieżania terenów zewnętrznych (z wyłączeniem dachów) Dozamel sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10,poniżej udzielamy odpowiedzi na otrzymane pytania:
PYTANIE 1 Czy oferent wskazuje cenę za odśnieżanie wraz z likwidacją gołoledzi, czy tylko samo odśnieżanie? wskazujecie Państwo 3 warianty oferty: 1. Gotowość 2. Odśnieżanie 3 sama likwidacja gołoledzi Moje pytanie dotyczy sprecyzowania 2 wariantu
Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż Oferent powinien – w przypadku wariantu 2 - wskazać cenę za odśnieżanie wraz z likwidacją gołoledzi.
PYTANIE 2 Czy zamykacie Państwo przetarg tylko dla Zakładów Pracy Chronionej wymagając aby wykonawca udzielił ulgi na PFRON, czy dopuszczacie Państwo także wykonawców poza Zakładami Pracy Chronionej skoro jedyne kryterium 100% punktowane to cena?
Odpowiedź: Zamawiający nie zakłada takiego ograniczenia, dopuszcza możliwość złożenia oferty przez konsorcja. Jednocześnie Zamawiający informuje, że - zgodnie pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert - może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym w zaproszeniu do złożenia oferty.
PYTANIE 3 bardzo prosimy o informację, czy aby złożyć ofertę w konsorcjum wystarczającym będzie, aby w formularzu na platformie wpisać dane lidera konsorcjum, a jako załącznik przesłać dodatkowo pełnomocnictwo konsorcjum? Formularz interaktywny platformazakupowa.pl nie zapewnia miejsca na wpisanie więcej niż jednego podmiotu w przypadku konsorcjum.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, aby złożyć ofertę jako konsorcjum, dane lidera konsorcjum powinny zostać uzupełnione w formularzu a w polu „KOMENTARZ” przy składaniu oferty, prosimy umieścić informację iż oferta jest składano jako konsorcjum firm i umieścić dane obu firm. Zamawiający zwraca uwagę, iż z dokumentów złożonych w postępowaniu wprost musi wynikać, iż oferta składana jest przez konsorcjum.
PYTANIE 4 zwracam się z prośbą o wyjaśnienie punktu 4 "Wymagań i Specyfikacji", które mówią, że oferta powinna zawierać cenę składającą się z trzech części za wykonanie całości zamówienia: stała miesięczna opłata abonamentowa za dostępność, wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie oraz wynagrodzenie za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania), natomiast na platformie występuje do wypełnienia jedno pole oznaczające jedną cenę - ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Proszę o wskazanie sposobu prawidłowego wypełnienia oferty w kwestii cenowej.
Odpowiedź: Zamawiający prosi, aby w polu „ Świadczenie usługi odśnieżania terenów zewnętrznych” wpisać stałą miesięczną opłatę abonamentową za dostępność, natomiast wynagrodzenie za skuteczne odśnieżenie powierzchni w wysokości: ............... zł/m2 oraz wynagrodzenie za posypywanie powierzchni solą (bez odśnieżania) w wysokości: ............... zł/m2 wpisać w polu „Miejsce na twój opcjonalny, dodatkowy komentarz do całości oferty” bądź umieścić stawki w samym załączniku oferty, jaki Wykonawca będzie załączał do postępowania.
2024-09-16 12:56 Paulina Dziegańska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi odśnieżania terenów zewnętrznych Proszę o podanie ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia netto za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 miesiąc Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja przedmiotu zamówienia i warunków realizacji określonych we wzorze umowy (załącznik nr 1 ) - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. (0)
3 Polisa OC od prowadzonej działalności gospodarczej, o której mowa w §9 ust. 1 wzoru - Proszę o dołączenie polisy OC, o której mowa w §9 ust. 1 Umowy lub oświadczenia o jej posiadaniu najpóźniej do dnia podpisania Umowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika - RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 PFRON - Proszę o potwierdzenie, iż Wykonawca udzieli Zamawiającemu ulgi w należnościach na PFRON w wysokości 50% wartości wynagrodzenia miesięcznego z tytułu niniejszej umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 518