Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 08/PN/2024 Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2024 13:08:00
Składania : 04-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 04-10-2024 10:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 6 [08_PN_2024] Regulamin dla Wykonawców.pdf pdf 197.89 2024-08-30 13:08:00 Postępowanie
zał. 7 [08_PN_2024] Instrukcja dla Wykonawców (1).pdf pdf 255.43 2024-08-30 13:08:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamóweiniu 2024-OJS169-00520125.pdf pdf 197.98 2024-08-30 13:08:00 Postępowanie
SWZ [08_PN_2024].pdf pdf 1096.51 2024-08-30 13:08:00 Postępowanie
zał. 4 [08_PN_2024] Istotne postaowienia umowy.pdf pdf 1801.21 2024-08-30 13:08:00 Postępowanie
zał. 2 [08_PN_2024] Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 80.34 2024-08-30 13:08:00 Kryterium
zał. 5 [08_PN_2024] Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 103.54 2024-08-30 13:08:00 Kryterium
zał.3 [08_PN_2024] JEDZ.docx docx 58.97 2024-08-30 13:08:00 Kryterium
Zał. 1 [08_PN_2024] Formularz ofertowy.docx docx 47.17 2024-08-30 13:08:00 Kryterium
Pytania i wyjaśnienie [1] [08_PN_2024].pdf pdf 1633.04 2024-09-20 14:33:01 Publiczna wiadomość
Pytania i wyjaśnienie [2] [08_PN_2024].pdf pdf 994.97 2024-09-24 14:58:09 Publiczna wiadomość
zał. 2 (08_PN_2024) Formularz asortymentowo-cenowy_uzupełniony.xlsx xlsx 80.69 2024-09-26 13:25:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 13:25 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II” SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 135 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), udziela wyjaśnień na wniosek Wykonawcy w ramach wyżej wymienionego postępowania. W ZAŁĄCZNIKU NR 2-FORMULARZU ASORTYMENTOWO CENOWYM DLA CZĘŚCI 14 - uzupełniono tabelę o dwie kolumny (analogicznie do uwzględnionych w pozostałych częściach): "klasa wyrobu" i "nr katalogowy". Uzupełniony formularz w załączeniu do niniejszej wiadomości.

zał. 2 (08_PN_2024) [...].xlsx

2024-09-24 14:58 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II”

SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 135 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), udziela wyjaśnień na wnioski Wykonawców w ramach wyżej wymienionego postępowania:

Pytania i wyjaśnieni [...].pdf

2024-09-20 14:33 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II”
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 135 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), udziela wyjaśnień na wnioski Wykonawców w ramach wyżej wymienionego postępowania:
Pytanie 1:
Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 6 ust. 1:
1. Strony ustalają odpowiedzialność za odstąpienie od umowy oraz niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych w formie kar umownych w następujących wysokościach:
1) w razie nieprzystąpienia do realizacji umowy z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% niezrealizowanej części wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust.1.
2) za odstąpienie od Umowy przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – w wysokości 10% niezrealizowanej części wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust.1.
3) w razie zwłoki w dostarczeniu towaru albo zwłoki w usunięciu stwierdzonych wad tj. wykonania obowiązku reklamacyjnego, braków lub niezgodności towaru z umową ponad terminy określone w § 2 ust. 1 pkt 1 lub § 5 ust. 1, ust. 2, ust. 5 niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości niezrealizowanej dostawy brutto, licząc za każdy dzień zwłoki.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę § 6 ust. 1 projektu umowy. Zapisy SWZ pozostają bez zmian.

Pytanie 2:
Czy w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym w pkt III.1 nie nastąpiła pomyłka poprzez wskazanie terminu realizacji umowy nie dłuższy niż 2 m-ce od daty podpisania umowy - czy powinno być 12 m-cy?
Odpowiedź:
Tak, w Formularzu ofertowym w pkt III.1 nastąpiła pomyłka poprzez wskazanie terminu realizacji umowy nie dłuższy niż 2 m-ce od daty podpisania umowy powinno być 12 m-cy. W załączeniu do wyjaśnień publikujemy – Załącznik nr 1 SWZ- poprawiony formularz ofertowy

Pytanie 3:
Mając na uwadze opis pod formularzem cenowym dla części nr 7 dot. depozytu, czy Zamawiający wyrazi zgodę na doprecyzowanie, aby jego szczegółowy skład (ilości i rozmiary), został ustalony pomiędzy stronami umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający wyrazi zgodę, aby szczegółowy skład (ilość i rozmiary) depozytu został ustalony pomiędzy stronami umowy.

Pytanie 4:
Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę zapisu wzoru umowy w §2 ust. 1 pkt 2) w zakresie terminu dostawy na 48 godzin od otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego?
Odpowiedź:
Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu wzoru umowy w §2 ust. 1 pkt 2) w zakresie terminu dostawy na 48h od otrzymania zapotrzebowania, jednak nie później niż 24h przed planowaną operacją.

Pytanie 5:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę sposobu liczenia kar określonych w §6 ust. 1 pkt 1) oraz pkt 2) poprzez dodanie na koniec zdania „– w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 1 pomniejszonego o dotychczas zrealizowaną wartość”?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę § 6 ust. 1 projektu umowy. Zapisy SWZ pozostają bez zmian.

Pytanie 6:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości kary określonej w §6 ust. 1 pkt 3) z 1% na 0,5%?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w § 6 ust. 1 pkt 3) projektu umowy.
Zapisy SWZ pozostają bez zmian.

Pytanie 7:
Czy Zamawiający dookreśli w §5 ust. 1, iż termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem?
Reklamowany towar powinien zostać przesłany Wykonawcy w celu ustosunkowania się Wykonawcy do złożonej reklamacji. Proponowany przez Państwa zapis nakłada na Wykonawcę obowiązek wymiany towaru jedynie w oparciu o przesłane zgłoszenie bez możliwości ustosunkowania się do niego.
Odpowiedź:
Zamawiający dookreśla w §5 ust. 1, iż termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.

Pytanie 8:
Czy Zamawiający dookreśli w §12 ust. 8, iż rozpoczęciem drogi polubownego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zapłaty za dostarczony towar będzie przesłanie wezwania do zapłaty?
Obecny zapis wymaga doprecyzowania w celu prawidłowej realizacji umowy. Jednoznacznie brak jest przesłanek do tego aby występowała potrzeba przeprowadzania oddzielnego postępowania w części dotyczącej ustalenia terminu zapłaty za dostarczony towar.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SWZ. Zapis §12 ust. 8 projektu umowy w obecnym brzmieniu ma na celu zapewnienie, że Strony przed skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego podejmą próbę polubownego rozstrzygnięcia sporu. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że przesłanie wezwania do zapłaty będzie interpretowane przez Zamawiającego jako rozpoczęcie drogi polubownego rozstrzygania sporów i będzie traktowane jako formalny krok rozpoczynający proces mediacyjny, o którym mowa w powołanym zapisie umownym

Pytania i wyjaśnieni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. 2 [08_PN_2024] [...].xlsx

zał. 5 [08_PN_2024] [...].docx

zał.3 [08_PN_2024] J [...].docx

Zał. 1 [08_PN_2024] [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 659