- Main page
- Proceeding ID 972496
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 972496 :
Szacowanie wartości zamówienia na opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Nozdrzec
Wystawiający
-
UżytkownikGrzegorz Libowicz
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-08-27 09:01:00
-
Placing offers2024-09-02 11:00:00
-
Opening of offers2024-09-02 11:05:00
-
ProcedureSzacowanie wartości zamówienia
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Zapytanie ofertowe w celu oszacowania wartości zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe
ma na celu rozeznanie rynku i przeprowadzenie szacowania wartości zamówienia
publicznego oraz ustalenie trybu wyboru Wykonawców. Zapytanie nie stanowi
oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem
w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Celem postępowania jest
oszacowanie wartości zamówienia i ustalenie trybu wyboru Wykonawców.
Zamawiający: Gmina Nozdrzec
Adres poczty elektronicznej : przetargi@nozdrzec.pl Adres strony internetowej: www. https://bip1.nozdrzec.pl/ zaprasza do złożenia propozycji cenowej dot. opracowania planu ogólnego Gminy Nozdrzec.
1. Przedmiot zamówienia: Usługa polegająca na opracowaniu projektu planu ogólnego gminy, zgodnie z przepisami prawa polskiego w tym ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 poz.977 z późń. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. 2023 poz. 2758) wraz z innymi przepisami wykonawczymi. Obszar opracowania – teren w granicach administracyjnych Gminy Nozdrzec o powierzchni 12169 ha.
Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan ogólny gminy zatwierdzony przez Wojewodę wraz z załącznikami graficznymi, danymi przestrzennymi oraz niezbędną dokumentacją. W odpowiedzi na niniejsze zapytanie należy przedstawić ofertę uwzględniając obecny stan prawny oraz wymagane dokumenty towarzyszące.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
- Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
- Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Nozdrzec uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego;
- Przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy Nozdrzec wymaganych ustawą;
- Wykonanie analizy wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu;
- Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (w tym: części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne);
- Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego;
- Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
- Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;
- Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
- Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego;
- Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Nozdrzec uchwalającej plan ogólny;
Ponadto:
- Wykonawca zobowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację formalno – prawną w celu przedłożenia jej Wojewodzie Podkarpackiemu;
- W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy;
- Wykonawca jest zobowiązany do udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
- Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział w spotkaniach z Zamawiającym;
Uwaga!
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnych załączników, a w tym:
- Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (2 egz.),
- Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (2 egz.),
- Dane przestrzenne tworzone dla planu ogólnego,
- Uzasadnienie planu ogólnego – część tekstowa w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (1 egz.),
- Uzasadnienie planu ogólnego – część graficzna, tj. prezentacja graficzna w wersji elektronicznej (1 egz.),
- Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii,
- Projekt uchwały uchwalającej plan ogólny wraz z uzasadnieniem (1 egz.),
Uwaga!
Wykonawca zobligowany jest do przygotowania przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 13a i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.). Jeśli Zamawiający nie zawarł w przedmiocie zamówienia wszystkich dokumentów/wymogów przewidzianych ww. aktami prawnymi, a ich przygotowanie jest konieczne – Wykonawca zobowiązuje się do ich przygotowania.
2. Termin realizacji zamówienia: 13 miesięcy od podpisania umowy
3. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert szacunkowych:
Oferta szacunkowa powinna być przygotowana w języku polskim, na formularzu na dole strony
4. Sposób obliczenia szacowanej wartości zamówienia:
· Szacowaną wartość kalkulacji cenowej należy podać w łącznej cenie netto, VAT, brutto. Ceną jest cena globalna zamówienia obejmująca wszystkie czynniki cenotwórcze wpływające na cenę oferty. Szacowaną wartość kalkulacji cenowej należy obliczyć w następujący sposób:
· Obliczyć wartość netto z uwzględnieniem wszystkich narzutów: kosztów bezpośrednich, zysku i innych niezbędnych do wykonania zamówienia; bez podatku VAT;
· Obliczyć kwotę podatku VAT, zgodnie ze stawką VAT (23%);
· Obliczyć wartość brutto sumując wartość netto i należny podatek VAT.
Z uwagi na zamiar przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie nowych przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977 z późń. zm.) wchodzących w życie 24 września 2023 r. bardzo proszę o wniesienie ewentualnych uwag do treści niniejszego zapytania.
Attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
