Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2024 07:20:00 |
Składania : | 21-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Działając na podstawie Zarządzenia nr 47/21 z dnia 5 maja 2021r. Rektora-Komendanta Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości w sprawie udzielania w Szkole Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości1) zamówień, do których nie stosuje się ustawy – Prawo Zamówień Publicznych zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji
projektowo-kosztorysowej dla zadania BUDOWA PARKINGU DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Zamówienie
będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości,
ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, NIP:5213842228, Regon:381510697, która będzie
też płatnikiem.
Termin
płatności określony został w umowie (wzór umowy stanowi załącznik).
Termin
realizacji - 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji:
kampus mundurowy AWS, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Zakres zamówienia został
wskazany przez zamawiającego
w opisie przedmiotu zamówienia. Kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto
za całość zamówienia zaoferowana przez wykonawców. Warunki realizacji
zamówienia, terminy płatności oraz inne istotne postanowienia zawiera wzór
umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Dopuszcza
się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej celem ułatwienia sporządzenia
oferty cenowej po wcześniejszym umówieniu.
Zapraszamy
do kontaktu i złożenia ofert przez formularz
elektroniczny (platformazakupowa.pl) w terminie do dnia 21.08.2024 r. do godz.
10:00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
Komunikaty