Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.43.2024 Program retencji i poprawy czystości wód w zlewni jeziora Rusałki – ETAP I

Małgorzata Zielińska
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2024 15:13:00
Składania : 19-08-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Program retencji i poprawy czystości wód w zlewni jeziora Rusałki – ETAP I, tj. opracowanie koncepcji rekultywacji jeziora Rusałka, na podstawie którego Zamawiający zrealizuje program działań ochronnych i rekultywacyjnych uwzględniających czynniki środowiskowe, ekonomiczne i społeczne. Przyjęte w opracowaniu metody winny wykorzystywać technologie remediacji biologicznej z możliwością zastosowania innowacyjnych metod. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.

    2. Termin wykonania zamówienia:

3 miesiące od dnia podpisania umowy.

    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej  trzy zabiegi remediacji i/lub rekultywacji zbiorników wodnych przy wykorzystaniu metod biologicznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1 ha.
  2.  Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej  trzy  usługi z zakresu redukcji ilości organicznego osadu dennego uzyskanej tylko i wyłącznie metodą biologiczną na zbiornikach o powierzchni co najmniej 1 ha.
  3.  Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą minimum stopień doktora w dziedzinie nauk biologicznych, inżynierii środowiska lub ochrony środowiska oraz posiadającą doświadczenie polegające na uczestnictwie w pracy zespołu, przeprowadzającego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną remediację wód.

W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w pkt 1,2 i pkt 3 należy przedłożyć:

1,2. Wykaz usług Wykonawcy przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat, a w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem powierzchni zbiornika wodnego, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

3. Informacje o osobie wyznaczonej do realizacji przedmiotowego zamówienia,  wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, informacją o sposobie dysponowania tą osobą oraz udokumentowanie kwalifikacji zawodowych (dyplomy, certyfikaty) i doświadczenia  wymienionej osoby  (publikacje naukowe lub dokumenty branżowe we wskazanej tematyce).


    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto (zł) + podatek VAT = cena brutto (zł)

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. 

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

    6. Zasady płatności:

Zgodnie z paragrafem 4 Projektowanych postanowień umowy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4859

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 2 do umowy.xlsx xlsx 11.08 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy.docx docx 1189.79 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy.doc doc 48.5 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do umowy.docx docx 23.66 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy.doc doc 105 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy.doc doc 91 2024-08-07 15:13:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 do umowy.xlsx xlsx 11.08 2024-08-07 15:13:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-08-13 13:58 Małgorzata Zielińska Zamawiający zmienia termin składania ofert, tj. do dn. 19.08.2024 r. godz. 10.00.
2024-08-12 15:36 Małgorzata Zielińska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie nr 1.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o:
W podpunkcie 1. sekcji 4. Opis warunków udziału w postępowaniu proszę o zmianę liczby wykonanych usług z trzech do dwóch.

Odpowiedź: Zamawiający zmienia warunek udziału w postępowaniu znajdujący się pkt 4 ppkt 1 na:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwa zabiegi remediacji i/lub rekultywacji przy wykorzystaniu metod biologicznych, w zbiornikach wodnych o powierzchni co najmniej 1 ha każdy.

Pytanie nr 2.
Według naszej wiedzy żaden z dostępnych na rynku preparatów mikrobiologicznych nie wpływa na ilość osadów dennych. Ponadto, metoda mikrobiologiczna, choć może być stosowana jako metoda pomocnicza poprawiająca jakość wody, to nie jest na tyle skuteczna aby być stosowana w kompleksowych programach rekultywacji jako metoda główna. W związku z tym proszę o usunięcie warunku opisanego w sekcji 4 w podpunkcie 2.
Wierzę, że ta zmiana nie wpłynie negatywnie na jakość wykonanych usług, wręcz przeciwnie: zwiększy konkurencyjność i umożliwi poszerzenie oferty dostępnej Zamawiającemu. Mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę warunku udziału w postępowaniu w pkt 4 ppkt 2.
2024-08-09 13:10 Małgorzata Zielińska Zamawiający zmienia termin składania ofert, tj. do dn. 14.08.2024 r. godz. 10.00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kalkulacja szczegółowa Proszę o uzupełnienie kalkulacji szczegółowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.

Załacznik nr 2 do um [...].xlsx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 364