Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2024 12:16:00 |
Składania : | 14-08-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-08-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-08-14 08:16 | Monika Skiba |
Zestaw
6 Pytanie 1: proszę o doprecyzowanie odpowiedzi - w przypadku braku akceptacji Zamawiający poinformuje o tym fakcie finansującego, co stanie się w wymaganą ratą??? Odpowiedź 1: Zapłata zostanie wstrzymana do momentu akceptacji przez zamawiającego na podstawie wyjaśnień od finansującego. Pytanie 2: Proszę w takim razie o precyzyjne wskazanie jak ma wyglądać szczegółowa kalkulacja, jakich informacji na FV oczekuje Leaingobiorca Odpowiedź 2: W kalkulacji ma się zawierać informacja odnośnie metodologii i wartości/składników wyliczenia części odsetkowej i kapitałowej raty leasingowej. |
2024-08-13 08:27 | Monika Skiba |
Zestaw
5 Pytanie 1: W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi nr 13 z dnia 9 sierpnia wyjaśniamy, iż zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług art. 106e ust. 1 faktura zawiera następujące dane datę wystawienia, kolejny numer nadany w ramach jednej lub więcej serii, który w sposób jednoznaczny ją identyfikuje, imiona i nazwiska lub nazwę podatnika i nabywcy towarów lub usług oraz ich adresy, numer, za pomocą którego podatnik jest zidentyfikowany na potrzeby podatku, numer, za pomocą którego nabywca towarów lub usług jest zidentyfikowany na potrzeby podatku lub podatku od wartości dodanej, pod którym otrzymał on towary lub usługi, datę dokonania lub zakończenia dostawy towarów albo wykonania usługi bądź datę otrzymania zapłaty, jeżeli nastąpiła ona przed sprzedażą, o ile taka data jest określona i różni się od daty wystawienia faktury, nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, miarę i ilość (liczbę) dostarczonych towarów lub zakres wykonanych usług, cenę jednostkową towaru lub usługi bez kwoty podatku (cenę jednostkową netto), kwoty wszelkich upustów lub obniżek cen, w tym w formie rabatu z tytułu wcześniejszej zapłaty, o ile nie zostały one uwzględnione w cenie jednostkowej netto, wartość dostarczonych towarów lub wykonanych usług, objętych transakcją bez kwoty podatku (wartość sprzedaży netto), stawkę podatku, sumę wartości sprzedaży netto z podziałem na sprzedaż objętą poszczególnymi stawkami podatku i sprzedaż zwolnioną od podatku, kwotę podatku od sumy wartości sprzedaży netto z podziałem na kwoty dotyczące poszczególnych stawek podatku, kwotę należności ogółem. Zatem wymóg Zamawiającego, iż na fakturze będzie przedstawiona szczegółowa kalkulacja jest bezpodstawny i niezgodny z obowiązującymi przepisami, proszę o stosowną korektę. Odpowiedź 1: Zamawiający interpretuje art 106e ust 1 jako informacje minimalne na fakturze, wg zamawiającego nic nie stoi na przeszkodzie aby zakres informacji był szerszy na wystawianej fakturze lub załączniku do niej. |
2024-08-13 08:25 | Monika Skiba |
Zestaw
4 Pytanie 1: W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi nr 12 z dnia 9 sierpnia proszę o jej doprecyzowanie „Zamawiający oczekuje, że wszelkie zmiany w kwocie płatności będą przedstawiane przez finansującego do akceptacji przez Zamawiającego”, w jaki sposób Zamawiający będzie akceptował zmianę stawkę WIBOR, w jakim terminie, co w przypadku, kiedy Zamawiający nie zaakceptuje zmiany kwoty płatności. Odpowiedź 1: Akceptacje zostanie dokonana poprzez dokonanie przelewu, w przypadku braku akceptacji zamawiający poinformuje o tym fakcie finansującego. |
2024-08-09 14:00 | Monika Skiba |
Zestaw
3 Pytanie nr 1. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część Umowy leasingu stanowiła oparta o jedną, roczną, ryczałtową opłatę tabela opłat i prowizji w wysokości: 200 zł netto. Opłata ryczałtowa zastępuje większość wycenianych oddzielnie czynności związanych z posprzedażową obsługą Umowy leasingu. W ramach ryczałtu Klient nie ponosi kosztów m.in. za: cesję umowy, obsługę mandatów, wcześniejsze zakończenia Umowy, bezpłatny dostęp do Portalu Klienta. Tabela opłat jest częścią OWUL – co gwarantuje Klientom niezmienność warunków przez cały okres trwania Umowy. Pytanie nr 2. Uprzejmie proszę o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta. Pytanie nr 3. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający pokryje opłaty z tytułu usług realizowanych na jego wniosek lub z jego winy w trakcie trwania Umowy leasingu, np. koszty wznowienia Umowy leasingu po jej rozwiązaniu, koszty przekazania pełnomocnikowi Leasingodawcy obsługi spłaty należności przeterminowanych, koszty monitów w przypadku opóźnienia Zamawiającego w dokonywaniu płatności poszczególnych faktur, koszty monitu, gdy Zamawiający nie przekaże Leasingodawcy informacji o wznowieniu polisy w terminie określonym w OWUL, koszt opłaty, gdy Zamawiający nie dostarczy polisy w terminie określonym w OWUL, koszt wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego, koszt opłaty za obsługę ubezpieczenia Sprzętu przez Leasingodawcę, gdy Zamawiający nie prześle w terminie kopii umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczenia, koszt likwidacji szkody częściowej. Ww. opłaty mogą wystąpić w trakcie trwania Umowy leasingu, ale nie muszą, zależą one od zlecenia przez Zamawiającego dodatkowych czynności, dlatego Wykonawca nie jest w stanie doliczyć ww. opłat do ceny oferty. Pytanie nr 4. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający będzie dokonywał: a) rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym, b) rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą. Pytanie nr 5. Proszę o korektę zapisu OPZ przez usunięcie słowa „równe” raty leasingu, Wykonawca nie zagwarantuje, że miesięczne raty będą równe, przez okres trwania Umowy leasingu, gdyż zgodnie z definicją oprocentowania zmiennego - część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty, tak więc w każdy miesiącu trwania Umowy wysokość raty będzie w różnej wysokości, nie RÓWNEJ. Warunek SWZ jest w tym momencie niemożliwy do spełnienia przez Wykonawcę. Pytanie nr 6. Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dopuści, aby umowa leasingu została podpisana przez Zamawiającego w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu podpisania umowy. Pytanie nr 7. Z uwagi na fakt, iż Umowa Finansującego jest nieedytowalna proszę o możliwość podpisania aneksu/dodatkowych postanowień umownych w terminie podpisania Umowy leasingu na wzorze Finansującego, w którym zostaną zawarte ogólne warunki umowy Zamawiającego. Jest to standardowe rozwiązanie praktykowane przez podmioty publiczne. Ogólne warunki przyszłej umowy będą mieć pierwszeństwo stosowania przed dokumentem proponowanym przez Wykonawcę w przypadku ewentualnej sprzeczności. Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania. Pytanie nr 8. Czy Zamawiający zgadza się aby za dzień zapłaty opłat uznać datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy. Wykonawca nie może uznać za termin płatności dnia, którego daty de facto nie zna, bo taką właśnie datą jest dla niego data obciążenia rachunku Zamawiającego. Pytanie nr 9. Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 0,2 % na 0,02%. Pytanie nr 10. Prosimy o dopuszczenie, aby kary były naliczane od wartości netto Przedmiotu. Finansujący wyjaśnia przy tym, iż kary mają charakter odszkodowania i nie podlegają pod podatek od towarów i usług. Pytanie nr 11. Proszę o dopuszczenie o zmian umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego. Pytanie nr 12. Z uwagi na fakt, że zgodnie z treścią ZO Zamawiający wymaga skalkulowania oferty w oparciu o zmienne oprocentowanie (część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty) proszę o wyjaśnienie treści zapisu pkt. 2, standardowy wzór umowy nie może zawierać następujących klauzul PPU. Pytanie nr 13. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza, aby informacja o zmianie wysokości miesięcznej raty wynikała z wystawionej przez Leasingodawcę faktury, jako podstawa do zmiany zostanie każdorazowo wskazana stawka WIBOR 1M, na podstawie której została skalkulowana dana rata. Pytanie nr 14. Proszę o udostępnienie treści zapytania ofertowego. Odpowiedzi na pytania nr 1-14 - w załączniku |
2024-08-05 11:36 | Monika Skiba |
Zestaw
2 Pytanie nr 1: Czy zamawiający dopuszcza wydajność pomp hydraulicznych 2x28,8+19.2+6.5 L/min Odpowiedź nr 1: Zamawiający dopuszcza taką wydajność. |
2024-08-02 14:23 | Julia Kamińska |
Pytanie
nr
1 Czy Zamawiający dopuści minikoparkę od innego producenta niż SUNWARD, która spełnia podobne parametry techniczne Odpowiedź nr 1 Nie dopuszczamy koparki innego producenta. |
Komunikaty