Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00435797 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (III)

Marta Wątrucka
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2024 09:17:00
Składania : 14-08-2024 12:00:00
Otwarcia : 14-08-2024 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_dzial II zalaczniki.7z 7z 9627.76 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
SWZ dział II- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA24.doc doc 51.5 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
SWZ Dział III - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI edytowalna.doc doc 210.5 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
SWZ Dział IV - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 234 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
SWZ Dział I Instrukcje dla Wykonawcow .pdf pdf 3368.73 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
Ogloszenie BZP.pdf pdf 153.89 2024-07-30 09:17:00 Postępowanie
Odpowiedz na pytanie do SWZ z 12 sierpnia 2024.pdf pdf 192.64 2024-08-12 12:58:22 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_14 sierpnia2024.pdf pdf 141.7 2024-08-14 12:43:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-14 12:43 Marta Wątrucka INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (III)” zostały złożone 2 oferty :

OFERTA nr 1 :
Nazwa, adres siedziby : Agadom Polska Sp. z o.o ; 59-400 Jawor, ul. Myśliborska 13
Zaoferowana cena brutto : 352 810,69.zł ( słownie : trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset dziesięć złotych 69/100)
Okres gwarancji : 60 miesięcy

OFERTA nr 2 :
Nazwa, adres siedziby : MKT Sp. z o.o ; 59-500 Złotoryja, Wilków-Osiedle ul. Ogrodowa 5
Zaoferowana cena brutto : 362 362,59 zł ( słownie : trzysta sześćdziesiąt dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt dwa złote 59/100)
Okres gwarancji : 60 miesięcy

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-08-14 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 350 000 złotych ( słownie trzystu pięćdziesięciu tysięcy złotych).
2024-08-12 12:58 Marta Wątrucka Odpowiedź na pytanie w sprawie SWZ z dnia 12 sierpnia 2024 r.

Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wyjaśnia, że działający na jego polecenie wykonawca przedmiaru robót będących przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (III)” dokonał podziału przedmiaru robót budowlanych i sanitarnych na części. W części 1 ujęto roboty prowadzone wewnątrz budynku przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze, natomiast w części 2 znajdują się roboty wykonywane na zewnątrz budynku. Przedmiar robót elektrycznych dotyczy wyłącznie robót realizowanych wewnątrz budynku.
Powyższy podział ma ułatwić Wykonawcom przygotowanie oferty, ponieważ obowiązkiem Wykonawców jest przyporządkowanie robót budowlanych jakie mają wykonać w ramach zamówienia publicznego do właściwej stawki podatku VAT, ponieważ to na nich ciąży odpowiedzialność za prawidłowe zastosowanie zgodnych z prawem stawek tego podatku w swojej ofercie. W niniejszym postępowaniu jak ustalił Zamawiający przygotowując dokumentację stanowiącą opis przedmiotu zamówienia istnieją przesłanki prawne do zastosowania w stosunku do większej części planowanych robót budowlanych przesłanek zastosowania stawki podatku VAT, o której mowa w art. 41 ust. 2 w związku art. 41 ust. 12 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Jednocześnie przygotowując niniejszej postępowanie Zamawiający ustalił istnienie przesłanek wskazujących, że w/w stawka nie zawsze ma zastosowanie w stosunku do tych z planowanych przez niego robót, które są wykonywane za zewnątrz budynku ( poza jego obrysem). Dlatego dokonano podziału przedmiaru robót w opisany wyżej sposób a w formularzu oferty uwzględniono możliwość zastosowania różnych stawek podatku VAT zgodnie z kwalifikacją dokonaną przez Wykonawcę w trakcie przygotowania oferty.

Odpowiedz na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353