Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2024 13:04:00 |
Składania : | 24-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-07-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Znak sprawy: WD.272.45.2024 Poddębice, dnia 18.07. 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
POWIAT PODDĘBICKI
reprezentowany przez
ZARZĄD POWIATU PODDĘBICKIEGO
z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Poddębicach,
ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice
zaprasza do złożenia oferty na:
Zapytanie ofertowe dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 3706 E odc. Brudnów- Kuciny w m. Dalików, w miejscu istniejącego wyniesionego przejścia z elementów gumowych.
Zakłada się rozbiórkę istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych i wybudowanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej grubości 8,0 cm, koloru czerwonego oraz wykonania oznakowania poziomego materiałami grubowarstwowymi i oznakowania pionowego. Rodzaj i ilość prac określono w załączonym do niniejszego zapytania przedmiarze robót
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP i p.poż, ofertą, zapytaniem ofertowym i zaleceniami Zamawiającego uzgodnionymi w czasie realizacji zamówienia.
Wykonawca
zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco
i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
Wykonawca
zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć
na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo
szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Zamawiający zapewni materiał w postaci kostki betonowej pozostałe materiały zapewni Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy zawiadomieniu o gotowości do odbioru robót kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca udziela rękojmi na taki sam okres jak gwarancji.
Okres
gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte
przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego
oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem
zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru
pogwarancyjnego.
Uprawnienia
Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane
niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
Jeżeli
Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi
w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim
zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt
Wykonawcy.
Wykonawca oświadcza, że realizacja innych inwestycji w pasie drogowym, w
miejscu prowadzonych robót, przez Zamawiającego lub innego inwestora, w okresie
trwania ww. gwarancji
i rękojmi za wady nie będzie powodować utraty uprawnień z tytułu udzielonej
gwarancji i rękojmi
za wady, pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym Gwaranta.
Wykonawca zapozna się ze wszystkimi warunkami,
które są niezbędne do wykonania
przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez
Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym
z zapytaniem ofertowym.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45.23.32.21-4 Malowanie nawierzchni
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
1. Termin realizacji: 31 sierpnia 2024 r.
2.
Miejsce i termin złożenia oferty:
poprzez platformę zakupową lub w
zaklejonej kopercie
w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatu Poddębickiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Poddębickiego z siedzibą w
Starostwie Powiatowym w Poddębicach, ul.
Łęczycka 16, 99-200 Poddębice – oferta złożona na Kancelarii, w terminie
do dnia 24 lipca 2024 r., godz. 900.
3. Termin otwarcia ofert: 24 lipca 2024 r. godz. 905
4. Kryterium wyboru oferty:
Kryterium |
Waga kryterium % |
Cena – C |
80 |
Gwarancja – G |
20 |
RAZEM: |
100 |
Zamawiający wymaga, aby min. okres gwarancji wynosił 36 miesięcy a max. 60 miesięcy.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80 % (max. 80 pkt.)
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------
x 80
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b)
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać
wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres Gwarancji (OG) – waga 20 % (max. 20 pkt.)
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie podanego przez wykonawcę okresu gwarancji w ofercie na w miesiącach.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy, max. to 60 miesięcy.
Sposób punktacji:
Ocenie zostanie poddana okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy.
Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji OG –
krótszy niż 36 miesięcy, lub nie wypełni
w formularzu oferty pola określającego długość okresu gwarancji zostanie
odrzucony.
Za zaoferowanie wymaganego okresu gwarancji minimalnego – tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Za każde wydłużenie minimalnego okresu gwarancji o kolejne miesiące Wykonawca uzyska punkty według następującego wzoru:
OG = [(OG bad – 36) / (OG max- 36)] x 20
OG – ilość punktów w kryterium okres gwarancji
OG bad – okres udzielonego okresu gwarancji w ofercie badanej
OG max – najdłuższy okres udzielonego okresu gwarancji w złożonych ofertach (jednak nie dłuższy niż 60 miesięcy)
20 – waga kryterium
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę w ofercie.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Teresa Dębska, tel. 43 678-78-21, Dorota Tylki, tel. 43 678 78 26.
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym.
7. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia:
7.1. Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku ,Wykonawca przedłoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
8. Oferta cenowa winna zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy
2) KOSZTORYS OFERTOWY
3) Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia
4) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie,
5) Zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego
6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres umowy i nie będzie podlegała zmianie.
10. Zamawiający informuje, że wezwie Wykonawcę do uzupełnienia i wyjaśnienia oferty. Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego winien uzupełnić lub wyjaśnić ofertę. Oferta Wykonawcy, który nie uzupełnił lub nie wyjaśni jej treści, zostanie odrzucona.
11. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
12. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie odrzucona.
13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny..
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 43 678 78 21, 43 678 78 26
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty