Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-09/24-DST/02 Dostawa sprzętu komputerowego - 2 postępowanie

Agnieszka Szczepańska
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2024 14:17:00
Składania : 26-08-2024 23:59:00
Otwarcia : 27-08-2024 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2024_BZP 00460035_01.pdf pdf 127.3 2024-08-16 14:17:00 Postępowanie
Formularz ofertowy i załączniki.docx docx 1563.34 2024-08-16 14:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- PassMark Intel vs AMD CPU Benchmarks.pdf pdf 870.52 2024-08-16 14:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- PassMark - Video Card (GPU) Benchmarks.pdf pdf 497.39 2024-08-16 14:17:00 Postępowanie
SWZ (ZP_09_24-DST_02).pdf pdf 1042.93 2024-08-16 14:17:00 Postępowanie
Wyjaśnienia do SWZ (ZP-09_24-DST_02).pdf pdf 194.55 2024-08-21 13:24:22 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia nr 2 do SWZ (ZP-09_24-DST_02).pdf pdf 219.52 2024-08-21 15:28:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (ZP-09_24-DST_02).pdf pdf 169.18 2024-08-28 14:43:34 Publiczna wiadomość
aktualizacja informacji z otwarcia ofert (ZP-09).pdf pdf 165.65 2024-10-10 14:39:44 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze cz. II.pdf pdf 162.42 2024-10-15 13:47:49 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze cz. I.pdf pdf 170.78 2024-10-17 13:41:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-17 13:41 Urszula Sochacka Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Dostawę sprzętu komputerowego – 2 postępowanie” Część I zamówienia:

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy - PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI, ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 162.419,04 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa) i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. tj. który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt.


W przedmiotowym postępowaniu złożono również następujące oferty:
1. „ALLTECH” SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena brutto: 163.632,78 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 59,55 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 99,55 pkt.
2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 223.138,20 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 43,67 pkt. ., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 83,67 pkt.
3. JM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa, cena brutto: 192.101,40 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 50,73 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem:90,73 pkt.
4. CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wolność 8, lok.4, 26-600 Radom, cena brutto: 187.720,32 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający zwrócił się o przedłużenie terminu związania ofert w dniu 19.09.2024 r., jednak nie uzyskał żadnej odpowiedzi.
5. NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI, ul. Ludwika Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, cena brutto: 216.312,00 zł oraz zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji (24 miesiące dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 36 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający zwrócił się o przedłużenie terminu związania ofert w dniu 19.09.2024 r., jednak nie uzyskał żadnej odpowiedzi.
6. PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE „WIP” MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ, ul. Władysława Stanisława Reymonta 23, 44-200 Rybnik, cena brutto: 191.511,00 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 50,89 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 90,89 pkt.

Zamawiający dokonał poprawienia omyłek dla pięciu ofert spośród ofert złożonych dla danej części zamówienia. Do dokumentacji postępowania dla Części I zamówienia wkradł się błąd pisarski. W formularzu oferty na zasilacze UPS w wierszu dotyczącym łącznej ceny brutto za zamawiane urządzenia wskazano omyłkowo niewłaściwą liczbę urządzeń (22 sztuki), mimo iż w całej specyfikacji, jak również w danej tabeli formularza (kolumna: ”ilość łącznie”) wskazano właściwą ilość urządzeń (24 sztuki). Działając zgodnie z orzecznictwem, zgodnie z którym błąd Zamawiającego nie może obciążać Wykonawców, Zamawiający bazując na danych z oferty; w oparciu o cenę jednostkową wyliczoną z ceny wskazanej w ofercie dokonał przeliczenia cen, a żaden z Wykonawców nie zakwestionował poprawienia omyłki.


Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

informacja o wyborze [...].pdf

2024-10-15 13:47 Urszula Sochacka Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Dostawę sprzętu komputerowego – 2 postępowanie” Część II zamówienia.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy - PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 20.811,60 zł, dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697,00 zł (toner), dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe) oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (60 miesięcy) i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. uzyskując od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 30,00 pkt., w kryterium koszty eksploatacji: 30,00 pkt. i w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt.


W przedmiotowym postępowaniu została złożona również oferta Wykonawcy - BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 17.589,00 zł, dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner), dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe) oraz zadeklarował minimalny okres gwarancji (36 miesięcy). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5, jako niezgodna z warunkami zamówienia, ponieważ zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne kolor nie posiada funkcji skanowania dwustronnego, co było wymagane przez Zamawiającego w SWZ.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

informacja o wyborze [...].pdf

2024-10-10 14:39 Urszula Sochacka Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 5 p.z.p., Zamawiający informuje, że w informacji z otwarcia ofert z dnia 28.08.2024 r., Zamawiający pominął ceny dodatkowych materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń wielofunkcyjnych, które zostały wskazane jako osobne pozycje w formularzach ofert:


Część II zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 17.589,00 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe);
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek,
cena brutto: 20.811,60 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe).

Część III zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 5.863,00 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe);
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek,
cena brutto: 14.575,50 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697, 00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe).


Część IV zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 4.666,00 zł dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) + 300,00 zł (tonery kolorowe);
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek,
cena brutto: 5.092,20 zł + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe).

aktualizacja informa [...].pdf

2024-08-28 14:43 Agnieszka Szczepańska Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 5 p.z.p., Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

Część I zamówienia:

1. PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI, ul. Kraszewskiego 15A,
50-229 Wrocław, cena brutto: 160.869,24 zł
2. „ALLTECH” SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK,
ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena brutto: 163.002,06 zł
3. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6,
90-030 Łódź, cena brutto: 219.267,01 zł
4. JM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa, cena brutto:
192.101,40 zł
5. CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wolność 8, lok.4, 26-600 Radom, cena brutto: 186.714,00 zł
6. NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI, ul. Ludwika Waryńskiego 53a,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, cena brutto: 215.312,00 zł
7. PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE „WIP” MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ, ul. Władysława Stanisława Reymonta 23,
44-200 Rybnik, cena brutto: 191.511,00 zł


Część II zamówienia:

1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 17.589,00 zł
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24,
78-400 Szczecinek, cena brutto: 20.811,60

Część III zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 5.863,00 zł
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24,
78-400 Szczecinek, cena brutto: 14.575,50 zł


Część IV zamówienia:

1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 4.666,00 zł
2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24,
78-400 Szczecinek, cena brutto: 5.092,20 zł




Część V zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 5.190,00 zł
2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6,
90-030 Łódź, cena brutto: 18.254,31 zł


Część VI zamówienia:
1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź,
cena brutto: 1.557,00 zł
2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6,
90-030 Łódź, cena brutto: 5.476,29 zł


Informacja z otwarci [...].pdf

2024-08-26 23:59 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., Zamawiający informuje, że kwota przewidziana na sfinansowanie danego postępowania wynosi: 248.000,00 zł brutto, w tym:

Część I zamówienia; 185.000,00 zł,
Część II zamówienia: 25.000,00 zł,
Część III zamówienia: 22.000,00 zł.
Część IV zamówienia: 8.200,00 zł.
Część V zamówienia: 6.000,00 zł.
Część VI zamówienia: 1.800,00 zł.


Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego.
2024-08-21 15:28 Agnieszka Szczepańska Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:


Pytanie 1

Szanowni Państwo,
zwracam się z zapytaniem dotyczącym zestawu komputerowego w części 1.
Czy zamawiający uzna za równoważną obudowę o sumie wymiarów wynoszącej 800mm?




Odpowiedź:

Zamawiający jasno określił sumę wymiarów obudowy, zgodnie z treścią SWZ:
„Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie więcej niż 700 mm”.



Wyjaśnienia nr 2 do [...].pdf

2024-08-21 13:24 Agnieszka Szczepańska Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:

Pytanie 1

„programowanie producenta
Komputer musi posiadać zainstalowane oprogramowanie producenta komputera wykonujące automatyczne uaktualnienie sterowników wszystkich zainstalowanych komponentów oraz BIOS. Oprogramowanie musi umożliwiać ustawienie harmonogramu wg którego aplikacja będzie sprawdzała aktualność zainstalowanych sterowników oraz BIOS. Oprogramowanie w aktualnej wersji musi być dostępne do pobrania na stronie producenta zestawu. W ofercie należy podać nazwę zainstalowanego oprogramowania.
Czy Zamawiający dopuści oprogramowanie dedykowane przez producenta komputera.?”


Odpowiedź:
Przytoczony fragment treści SWZ: „Komputer musi posiadać zainstalowane oprogramowanie producenta komputera wykonujące automatyczne uaktualnienie sterowników wszystkich zainstalowanych komponentów oraz BIOS. Oprogramowanie musi umożliwiać ustawienie harmonogramu wg którego aplikacja będzie sprawdzała aktualność zainstalowanych sterowników oraz BIOS. Oprogramowanie w aktualnej wersji musi być dostępne do pobrania na stronie producenta zestawu. W ofercie należy podać nazwę zainstalowanego oprogramowania” należy rozumieć literalnie.


Wyjaśnienia do SWZ ( [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 877