Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-08-2024 14:17:00 |
Składania : | 26-08-2024 23:59:00 |
Otwarcia : | 27-08-2024 12:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-10-17 13:41 | Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
253
p.z.p.,
Wojewódzki
Urząd
Pracy
w
Łodzi
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
bez
przeprowadzania
negocjacji
na
„Dostawę
sprzętu
komputerowego
–
2
postępowanie”
Część
I
zamówienia: Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy - PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI, ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 162.419,04 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa) i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. tj. który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu złożono również następujące oferty: 1. „ALLTECH” SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena brutto: 163.632,78 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 59,55 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 99,55 pkt. 2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 223.138,20 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 43,67 pkt. ., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 83,67 pkt. 3. JM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa, cena brutto: 192.101,40 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 50,73 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem:90,73 pkt. 4. CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wolność 8, lok.4, 26-600 Radom, cena brutto: 187.720,32 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający zwrócił się o przedłużenie terminu związania ofert w dniu 19.09.2024 r., jednak nie uzyskał żadnej odpowiedzi. 5. NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI, ul. Ludwika Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, cena brutto: 216.312,00 zł oraz zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji (24 miesiące dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 36 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający zwrócił się o przedłużenie terminu związania ofert w dniu 19.09.2024 r., jednak nie uzyskał żadnej odpowiedzi. 6. PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE „WIP” MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ, ul. Władysława Stanisława Reymonta 23, 44-200 Rybnik, cena brutto: 191.511,00 zł oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (48 miesięcy dla zasilacza awaryjnego UPS, monitora, 60 miesięcy dla zestawu komputerowego, laptopa). Wykonawca uzyskał w kryterium ceny: 50,89 pkt., w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 90,89 pkt. Zamawiający dokonał poprawienia omyłek dla pięciu ofert spośród ofert złożonych dla danej części zamówienia. Do dokumentacji postępowania dla Części I zamówienia wkradł się błąd pisarski. W formularzu oferty na zasilacze UPS w wierszu dotyczącym łącznej ceny brutto za zamawiane urządzenia wskazano omyłkowo niewłaściwą liczbę urządzeń (22 sztuki), mimo iż w całej specyfikacji, jak również w danej tabeli formularza (kolumna: ”ilość łącznie”) wskazano właściwą ilość urządzeń (24 sztuki). Działając zgodnie z orzecznictwem, zgodnie z którym błąd Zamawiającego nie może obciążać Wykonawców, Zamawiający bazując na danych z oferty; w oparciu o cenę jednostkową wyliczoną z ceny wskazanej w ofercie dokonał przeliczenia cen, a żaden z Wykonawców nie zakwestionował poprawienia omyłki. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. |
2024-10-15 13:47 | Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
253
p.z.p.,
Wojewódzki
Urząd
Pracy
w
Łodzi
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
bez
przeprowadzania
negocjacji
na
„Dostawę
sprzętu
komputerowego
–
2
postępowanie”
Część
II
zamówienia. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy - PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 20.811,60 zł, dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697,00 zł (toner), dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe) oraz zadeklarował okres gwarancji dłuższy o 24 miesiące od wskazanego minimum (60 miesięcy) i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. uzyskując od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 30,00 pkt., w kryterium koszty eksploatacji: 30,00 pkt. i w kryterium gwarancja: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu została złożona również oferta Wykonawcy - BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, który zaoferował zamawiane urządzenia w cenie brutto: 17.589,00 zł, dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner), dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe) oraz zadeklarował minimalny okres gwarancji (36 miesięcy). Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5, jako niezgodna z warunkami zamówienia, ponieważ zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne kolor nie posiada funkcji skanowania dwustronnego, co było wymagane przez Zamawiającego w SWZ. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. |
2024-10-10 14:39 | Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
informacji
z
otwarcia
ofert
z
dnia
28.08.2024
r.,
Zamawiający
pominął
ceny
dodatkowych
materiałów
eksploatacyjnych
dla
urządzeń
wielofunkcyjnych,
które
zostały
wskazane
jako
osobne
pozycje
w
formularzach
ofert: Część II zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 17.589,00 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe); 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 20.811,60 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe). Część III zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 5.863,00 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 160,00 zł (bęben) + 120,00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) +300,00 zł (tonery kolorowe); 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 14.575,50 zł + dla urządzeń monochromatycznych: 917,00 zł (bęben) + 697, 00 zł (toner) + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe). Część IV zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 4.666,00 zł dla urządzeń kolorowych: 450,00 zł (bęben) + 100,00 zł (toner czarny) + 300,00 zł (tonery kolorowe); 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 5.092,20 zł + dla urządzeń kolorowych: 497,00 zł (bęben) + 390,00 zł (toner czarny) + 340,00 zł (tonery kolorowe). |
2024-08-28 14:43 | Agnieszka Szczepańska |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
zostały
złożone
następujące
oferty: Część I zamówienia: 1. PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI, ul. Kraszewskiego 15A, 50-229 Wrocław, cena brutto: 160.869,24 zł 2. „ALLTECH” SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena brutto: 163.002,06 zł 3. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 219.267,01 zł 4. JM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa, cena brutto: 192.101,40 zł 5. CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wolność 8, lok.4, 26-600 Radom, cena brutto: 186.714,00 zł 6. NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI, ul. Ludwika Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, cena brutto: 215.312,00 zł 7. PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE „WIP” MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ, ul. Władysława Stanisława Reymonta 23, 44-200 Rybnik, cena brutto: 191.511,00 zł Część II zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 17.589,00 zł 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 20.811,60 Część III zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 5.863,00 zł 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 14.575,50 zł Część IV zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 4.666,00 zł 2. PC-NET DOBROSŁAW CHĘCIŃSKI, ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 5.092,20 zł Część V zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 5.190,00 zł 2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 18.254,31 zł Część VI zamówienia: 1. BIUREX RAFAŁ MICHNIEWSKI, ul. Cieszyńska 43a, 93-554 Łódź, cena brutto: 1.557,00 zł 2. „E-TECH” JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Nowa 29/31, lok.3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 5.476,29 zł |
2024-08-26 23:59 | Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
4
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
kwota
przewidziana
na
sfinansowanie
danego
postępowania
wynosi:
248.000,00
zł
brutto,
w
tym:
Część I zamówienia; 185.000,00 zł, Część II zamówienia: 25.000,00 zł, Część III zamówienia: 22.000,00 zł. Część IV zamówienia: 8.200,00 zł. Część V zamówienia: 6.000,00 zł. Część VI zamówienia: 1.800,00 zł. Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego. |
2024-08-21 15:28 | Agnieszka Szczepańska |
Na
podstawie
art.
284
ust
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
SWZ: Pytanie 1 Szanowni Państwo, zwracam się z zapytaniem dotyczącym zestawu komputerowego w części 1. Czy zamawiający uzna za równoważną obudowę o sumie wymiarów wynoszącej 800mm? Odpowiedź: Zamawiający jasno określił sumę wymiarów obudowy, zgodnie z treścią SWZ: „Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie więcej niż 700 mm”. |
2024-08-21 13:24 | Agnieszka Szczepańska |
Na
podstawie
art.
284
ust
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
SWZ: Pytanie 1 „programowanie producenta Komputer musi posiadać zainstalowane oprogramowanie producenta komputera wykonujące automatyczne uaktualnienie sterowników wszystkich zainstalowanych komponentów oraz BIOS. Oprogramowanie musi umożliwiać ustawienie harmonogramu wg którego aplikacja będzie sprawdzała aktualność zainstalowanych sterowników oraz BIOS. Oprogramowanie w aktualnej wersji musi być dostępne do pobrania na stronie producenta zestawu. W ofercie należy podać nazwę zainstalowanego oprogramowania. Czy Zamawiający dopuści oprogramowanie dedykowane przez producenta komputera.?” Odpowiedź: Przytoczony fragment treści SWZ: „Komputer musi posiadać zainstalowane oprogramowanie producenta komputera wykonujące automatyczne uaktualnienie sterowników wszystkich zainstalowanych komponentów oraz BIOS. Oprogramowanie musi umożliwiać ustawienie harmonogramu wg którego aplikacja będzie sprawdzała aktualność zainstalowanych sterowników oraz BIOS. Oprogramowanie w aktualnej wersji musi być dostępne do pobrania na stronie producenta zestawu. W ofercie należy podać nazwę zainstalowanego oprogramowania” należy rozumieć literalnie. |
Komunikaty