Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WŁ/07/2024 Wynajem ładowarki kołowej jednonaczyniowej

Szymon Łakota
MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. Oddział: Wydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2024 13:27:00
Składania : 29-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-07-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 61.01 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
Wykluczenie Rosja ładowarka najem 2024 r..doc doc 64.5 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - Formularz oferty ładowarka najem 2024 r..docx docx 21.32 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
załącznik nr 2 ośw - najme ładowarki 2024.docx docx 14.78 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
Oświadczenie grupa kapitałowa załacznik nr 3.doc doc 62 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
SWZ najem ładowarki lipiec 2024 r..pdf pdf 344.1 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie
Umowa - wynajem ładowarki.pdf pdf 122.88 2024-07-18 13:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-07-24 10:11 Szymon Łakota Tychy, dnia 24 lipca 2024 r.

WYKONAWCY

Dotyczy: Wynajem ładowarki kołowej jednonaczyniowej.
Na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy zapisy Specyfikacji Warunków zamówienia:
Pytanie nr 1:
Czy dopuszczaja Państwo maszynę bez obsługi operatorskiej ?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wymaga maszyny z operatorem.

Pytanie 2:
Dot. Pkt II OPZ oraz §4 pkt.2 Umowy , Czy Zamawiający zgodzi się aby czas reakcji serwisu wynosił 24h liczonych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza czas reakcji serwisu 24h liczonych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

Pytanie 3:
Dot. Pkt II OPZ, Czy Zamawiający zgodzi się aby dostarczenie maszyny zastępczej zostało wykonane po 48h nieskutecznej naprawy, liczonych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy?

Odpowiedź:
Termin dostarczenia należy liczyć w dni robocze. Pozostałe zapisy w tym zakresie Zamawiający pozostawia bez zmiany.

Pytanie 4:
Dot. Pkt II OPZ, Czy Zamawiający zgodzi się na dostarczenie maszyny zastępczej o zbliżonych parametrach?

Odpowiedź:
Zamawiający zgadza się na dostarczenie maszyny zastępczej o nie gorszych parametrach niż wymienionych w SWZ.

Pytanie 5:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie maszyny w ciągu 16 tygodni od momentu podpisania Umowy?

Odpowiedź:
Maszyna musi być dostarczona w maksymalnym terminie do 7 dni od podpisania umowy.

Pytanie 6:

Prosimy o wskazanie w jakich warunkach będzie pracować maszyna oraz jaki materiał będzie obsługiwany.

Odpowiedź:

Ładowarka będzie pracowała przy odpadach, zarówno w środku jak i na zewnątrz zakładu w Tychach przy ul. Lokalnej.

Pytanie 7:
Dot. Umowy §5 pkt.1 a) Prosimy o doprecyzowanie w jakich przypadkach Zamawiający chce karać Wykonawcę, zapis mówiący nienależytej realizacji Usługi jest zbyt ogólny.

Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis bez zmiany.

Pytanie 8:
Dot. Umowy §5 pkt.1 a), Czy Zamawiający zgodzi się na obniżenie kary Umownej w tym punkcie do 1% miesięcznego wynagrodzenia netto?

Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis bez zmiany.

Pytanie 9:

Dot. Umowy §5 pkt.1 b) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na obniżenie kary Umownej w tym punkcie do 2% miesięcznego wynagrodzenia netto?

Odpowiedź:

Zamawiający pozostawia zapis bez zmiany.

Pytanie 10:
Dot. Umowy §6 pkt.2 Prosimy o zmianę zapisów w tym punkcie na „ Strony mają prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę..”

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza powyższą zmianę.

Pytanie 11:

Dot. Umowy §6 pkt.3, Prosimy o zmianę zapisów w tym punkcie na „ Strony mogą odstąpić od Umowy w terminie 30 dni . ..”

Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis bez zmiany.

Pytanie 12
Czy Zamawiający potwierdza, że zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o wszelkich wadach lub nieprawidłowościach zagrażających jego prawidłowemu funkcjonowaniu. W przypadku stwierdzenia przez serwis Wykonawcy nieprawidłowego stanu Przedmiotu Najmu, Wykonawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Zamawiającego kosztem naprawy.

Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o wszelkich wadach lub nieprawidłowościach zagrażających jego prawidłowemu funkcjonowaniu

Pytanie 13:
Prosimy o dodanie do Umowy następujących zapisów:
1. Najemca zobowiązuje się do używania Przedmiotu najmu z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem, uzgodnieniami Stron,
a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz instrukcjami obsługi
i użytkowania.
2. Najemca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich czynności zachowawczych oraz podejmowania działań mających na celu zapobieżenie i zabezpieczenie Przedmiotu najmu przed szkodą lub zwiększeniem jej rozmiaru, w tym do odpowiedniego zabezpieczenia Przedmiotu najmu przed utratą i ryzykiem uszkodzenia lub zniszczenia, a także do podjęcia wszelkich kroków, aby odzyskać utracony przedmiot najmu lub jego część, w tym do bezzwłocznego zgłoszenia jego utraty odpowiednim organom.
W szczególności Najemca jest zobowiązany postępować zgodnie z poniższymi warunkami:
a) miejsce przechowywania przedmiotu najmu musi być wyposażone w zabezpieczenia przeciwpożarowe zgodne z przepisami o ochronie przeciwpożarowej;
b) przedmiot najmu po godzinach pracy musi znajdować się na terenie ogrodzonym
i oświetlonym, z zapewnionym bezpośrednim dozorem w/w miejsca przechowywania;
c) w przedmiocie najmu po godzinach pracy nie mogą znajdować się kluczyki do stacyjki zapłonowej, a wszelkie drzwi powinny być zamknięte na zamek fabryczny. Kluczyki powinny być przechowywane w taki sposób, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione, a wszelkie zainstalowane zabezpieczenia powinny być uruchomione.
d) elementy wymienne muszą być przechowywane w pomieszczeniach zamkniętych, na co najmniej jeden zamek lub kłódkę.
3. Miejscem pracy Przedmiotu najmu jest teren miasta Krotoszyn W przypadku zmiany miejsca pracy Przedmiotu najmu Najemca zobowiązany jest powiadomić o tym Wynajmującego za 2 dniowym wyprzedzeniem wskazując nowe miejsce pracy Przedmiotu najmu. Miejsce pracy Przedmiotu najmu może znajdować się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Najemca zobowiązany jest do dokonywania codziennej i bieżącej obsługi Przedmiotu najmu zgodnie z instrukcją obsługi, we własnym zakresie i na własny koszt.
5. Używając Przedmiotu najmu, Najemca jest zobowiązany na bieżąco dbać o Przedmiot najmu w tym utrzymywać go w czystości.
6. Bez zgody Wynajmującego Najemca nie może oddawać Przedmiotu najmu do używania osobom trzecim (poza wykwalifikowanymi pracownikami Najemcy),czynić go przedmiotem zastawu, oddawać w podnajem, ani w jakikolwiek sposób obciążać na rzecz osób trzecich.
7. Bez zgody Wynajmującego Najemca nie ma prawa umieszczania na przedmiocie najmu jakichkolwiek oznaczeń.
8. Najemca nie ma prawa do dokonywania samodzielnych napraw, zmian, przebudowy oraz przeróbek w przedmiocie najmu, w tym również stanowiących nakłady zwiększające jego wartość.
9. Najemca jest zobowiązany umożliwić Wynajmującemu zapoznanie się z aktualnym stanem przedmiotu najmu w każdym czasie.

Odpowiedź:
Zamawiający zgadza się na w/w zapis za wyjątkiem miasta Krotoszyn, gdyż siedziba Zamawiającego znajduje się w Tychach.

Biorąc pod uwagę powyższe zmieniamy następujące terminy:

Termin składania ofert na dzień 29 lipca 2024 r. na godzinę 10:00
Termin otwarcia ofert na dzień 29 lipca 2024 r. na godzinę 10:05

Z poważaniem

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 288