Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.12024 Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański

Krzysztof Mościcki
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2024 13:09:00
Składania : 25-07-2024 08:30:00
Otwarcia : 25-07-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 Zamawiającym jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, w imieniu i na rzecz którego działa Gmina Miejska Pruszcz Gdański – Urząd Miasta Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego. Na mocy udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego - Gmina Miejska Pruszcz Gdański została upoważniona do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański”.
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański, w ilości, w  terminach, i zgodnie z IDW, wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował placówką zapewniającą całodobowe schronienie osobom bezdomnym, znajdującym się w takiej odległości – licząc od granic administracyjnych Miasta Pruszcz Gdański – gdzie średni czas dojazdu samochodem osobowym wynosi nie więcej, niż 1 godzinę (na podstawie oświadczenia Wykonawcy).
Zamawiający wymaga, aby oprócz wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy, Wykonawca zapewniał:
1)      Prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez Zamawiającego.
2)      Prowadzenia pracy socjalnej polegającej w szczególności na: motywowaniu osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej, oraz motywowania osób bezdomnych do podejmowania wszelkiej aktywności zawodowej, jak również uczestnictwa w różnego rodzaju kursach, szkoleniach i innych formach aktywności społecznej i zawodowej.
3)      Zapewnienia odpowiedniego wsparcia i pomocy osobom tego wymagającym.
4)      Zapewnienia posiłku w miejscu do tego przeznaczonym.
5)      Zapewnienia, w miarę możliwości, zmiany odzieży w punkcie jej wymiany na czystą oraz umożliwienia wyprania odzieży brudnej.
6)      Zapewnienia podstawowych środków higieny osobistej, w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości.
7)      Zapewnienia osobom przyjętym do placówki właściwych warunków socjalno - bytowych, w tym dostępu do pomieszczeń sanitarnych i nieskrępowanego z nich korzystania.
8)      Prowadzenia przez pracownika socjalnego pracy socjalnej mającej na celu wzmacnianie aktywności społecznej, wyjścia z bezdomności i uzyskania samodzielności życiowej.
9)      Zapewnienia pomocy mieszkańcom placówki w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia.
10)  Zapewnienia mieszkańcom poczucia bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowania ich godności osobistej, wolności i praw obywatelskich
11)  Zapewnienia  pomocy psychologicznej i prawnej.
12)  Stałej współpracy z Zamawiającym, w szczególności przy realizacji indywidualnych Programów Wychodzenia z Bezdomności, kontraktów socjalnych i innych działań mających na celu wspieranie osób przebywających w placówkach Wykonawcy. Realizacja indywidualnego programu          wychodzenia z bezdomności uzależniona jest od uwarunkowań psychofizycznych klientów.
13)  Niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o usunięciu klienta z placówki z podaniem uzasadnionej przyczyny, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zdarzenia.
14)  Zapewnienia bezpłatnego transportu osób wymagających pomocy w formie schronienia z usługami opiekuńczymi z siedziby Zamawiającego lub obszaru działania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim do schroniska z usługami opiekuńczymi w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od poinformowania o wystawieniu skierowania do schroniska (koszt transportu osób bezdomnych należy uwzględnić w cenie złożonej oferty).
15)  Zapewnienia lekarza i pielęgniarki na miejscu w placówce schroniska.
16)  Zorganizowania transportu medycznego jeśli zaistniała taka potrzeba.
17)  Zapewnienia wizyt duszpasterskich 1 x w miesiącu łącznie ze spowiedzią.
18)  Zapewnienia terapii zajęciowej prowadzonej minimum 3 razy w tygodniu w zależności od grup.
19)  Zapewnienia pomocy psychologa na miejscu w schronisku.
20)  Zapewnienia pracownika socjalnego.
Minimalny gwarantowany zakres zamówienia Zamawiający określa na poziomie 10%  wielkości usług, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje wykonania ww. poziomu zamówienia w przypadku zaistnienia siły wyższej lub braku osób zainteresowanych usługami, na co Zamawiający nie ma wpływu. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje za ten okres wynagrodzenie, jak i roszczenie o wykonanie umowy w zakresie gwarantowanym.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_24 Ogłoszenie o zamowieniu BZP nr 2024BZP 0041500901 z dnia 2024-07-16.pdf pdf 166.06 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom I IDW.doc doc 297.5 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom I IDW.pdf pdf 7157.78 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom II OPZ.rtf rtf 122.64 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 SWZ Tom III - UMOWA (wzór).odt odt 19.22 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 1 - formularz oferty.doc doc 85.5 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.docx docx 23.49 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 3 - oświadcz. o speł. warunków udziału.doc doc 39.5 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 4 - wykaz wyposażenia (wzór).docx docx 28.12 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie
1_24 załącznik nr 5 - kosztorys ofertowy (wzór).docx docx 23.63 2024-07-16 13:09:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 19