Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.16.2024 Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 21:26:00
Składania : 18-07-2024 14:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 14:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nazwa postępowania:

„Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.”

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:

- zadanie nr 1 (A) – środki dezynfekujące,

- zadanie nr 2 (B) – profesjonalne środki myjące i czyszczące,

- zadanie nr 3 (C) – środki myjące i czyszczące,

- zadanie nr 4 (D) – papier toaletowy i artykuły higieniczne,

- zadanie nr 5 (E) – artykuły gospodarstwa domowego i sprzęt do sprzątania,

- zadanie nr 6 (F) – opakowania jednorazowe,

- zadanie nr 7 (G) – worki na odpady i wyroby foliowe,

- zadanie nr 8 (H) – pojemniki/wkłady wymienne,

- zadanie nr 9 (I) – detergenty do zmywarek.

Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzach cenowych. Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.

Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.

W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 50% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:     Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 234.66 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
SWZ środki czystości-sig.pdf pdf 1831.95 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 109.5 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.07 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.31 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.docx docx 45.69 2024-07-11 21:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 147.65 2024-07-11 21:26:00 Kryterium
Załączniki od nr 1a do 1i do SWZ – Formularze cenowe dla danej części.zip zip 119 2024-07-11 21:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.92 2024-07-11 21:26:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 16.07.2024 r-sig.pdf pdf 1089.23 2024-07-16 14:54:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-16 14:54 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 16.07.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załączniki od nr 1a [...].zip

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 269