Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2024 14:58:00 |
Składania : | 18-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-07-2024 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Środki na realizację zamówienia są współfinansowane z projektu FRSI "Biblioteka dla Wszystkich - nowa przygoda" realizowanego w partnerstwie z Save the Children International.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
Zestaw Lego Spike Prime – 5 zestawów
1. Zestaw dający możliwość nauki przedmiotów STEAM w klasach 4–8.
2. W skład zestawu wchodzą:
1) programowalny Hub posiadający minimum 6 portów wejścia/wyjścia, matrycę świateł 5x5, moduł Bluetooth, głośnik, żyroskop 6-osiowy i akumulator;
2) pojemnik do przechowywania z tackami do sortowania;
3) czujnik odległości;
4) czujnik siły;
5) czujnik koloru;
6) duży silnik;
7) 2 średnie silniki;
8) instrukcja obsługi;
9) min. 500 elementów do budowy.
3. Zestaw powinien posiadać środowisko kodowania typu przeciągnij i upuść oparte na języku Scratch oraz aplikację do wykorzystania na komputerze lub tablecie. Oprogramowanie
powinno posiadać bezterminową licencję.
4. W zestawie znaleźć muszą się wszelkie niezbędne do działania akcesoria, np. kable zasilające lub zasilacze.
5. Zamawiający wymaga dostawy w terminie 14 dni od momentu rozstrzygnięcia postępowania, na adres Filii nr. 12 Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, ul. Fałata 35, 87-100 Toruń.
6. Termin płatności wynosi 30 dni od momentu dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. koszty dostawy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel (56) 622 57 01
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty