Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2024 12:25:00 |
Składania : | 11-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Kompleksowa, okresowa pogwarancyjna kontrola techniczna, stały dozór systemów klimatyzacyjnych zainstalowanych w i na budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ulicy Drzymały 30.
Rodzaje klimatyzacji, usługi:
1. Klimatyzacja ogólna pomieszczeń biurowych – system VRV III firmy Daikin obejmujący cztery systemy: 121 jednostek wewnętrznych (ścienne, kasetonowe) + 8 agregatów zewnętrznych dachowych.
2. Klimatyzacja pomieszczenia IT – klimatyzator typu split pojedynczy naścienny firmy Daikin.
3. Chłodzenie powietrza świeżego dostarczanego przez system wentylacji do sali konferencyjnej – agregat chłodniczy firmy Daikin.
I. Termin realizacji zamówienia:
Ustala się termin realizacji zamówienia od 15 lipca 2024 r. do 20 lipca 2025 r.
II. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
III. Wymagane dokumenty jakie mają złożyć w dniu składania ofert:
Oferta cenowa - załącznik nr 1.
IV. Spis załączników: 3
3. Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 3.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w
oparciu o informacje zawarte
przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentach i oświadczeniach, które może żądać Zamawiający.
Wykonawca, który nie potwierdzi
spełniania warunków udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-18 14:24 | Klaudia Chmiel | Dzień dobry, w załączeniu przesyłam treść informacji dotyczącej zakończenia postepowania. |
2024-07-11 12:31 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dzień
dobry,
informuję, iż w prowadzonym postępowaniu zamawiający zabezpieczył na realizacje zamówienia kwotę 32 000 zł netto, tj. 39360 zł brutto Pozdrawiam Witold Dąbrowski |
Komunikaty