Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2024 08:43:00 |
Składania : | 12-07-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Biuro Architekta Miejskiego Urzędu Miejskiego w Starachowicach na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.), zaprasza do złożenia oferty dotyczącej realizacji zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ciągu pieszego od ul. Czerwonego Krzyża do ul. J. Kilińskiego w Starachowicach” w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa ciągu pieszego wraz z oświetleniem PZU – ul. Kilińskiego – etap II”.
Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1.
1. Wymagany
termin wykonania zamówienia - 5 miesięcy od dnia podpisania
umowy
2. Cena
ofertowa - wynagrodzenie wykonawcy.
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową i
nie podlega zmianom.
Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu umowy, w tym wszelkie opłaty publiczno - prawne, w tym
podatek VAT a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – koszty
uzyskania przychodu, podatek dochodowy, składki ZUS i składki na Fundusz Pracy
stanowiące koszty Zleceniodawcy.
Wszystkie ceny należy podać w PLN, z
dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach
określonych w projekcie umowy.
3. Warunki
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków.
Zamawiający nie stawia warunków udziału
w postępowaniu.
4. Miejsce
oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę
zawierającą cenę ofertową brutto, w tym podatek VAT należy złożyć poprzez
Platformę Zakupową Open Nexus (platformazakupowa.pl).
Termin złożenia ofert do 12.07.2024 r.,
godz. 11:00.
5. Opis
kryteriów oceny ofert.
Kryterium oceny ofert:
- cena
ofertowa – waga kryterium -100 %
Za
najbardziej korzystną zostanie uznana oferta, spełniająca warunki udziału w
procedurze udzielenia zamówienia i która zawiera najniższą cenę ofertową.
Zamawiający nie przewiduje negocjacji
ceny.
6. Informacja
o osobach uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą.
Łukasz Linek – tel. 41 322 1023
Marcin Bednarczyk –
tel. 41 322 1022
e-mail: projekty@starachowice.eu
7. Projekt
umowy.
7.1. Załącznikiem
do niniejszego zapytania ofertowego jest projekt umowy, jaka zostanie zawarta
z wybranym Wykonawcą.
7.2. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, gdy:
- inwestycja
nie będzie realizowana lub jej wykonanie nie będzie leżało w interesie
publicznym,
- wartość
oferty przekroczy wielkość zarezerwowanych środków finansowych w budżecie.
Załączniki:
1. Opis
przedmiotu zamówienia
2. Mapy
poglądowe
3. Umowa
- projekt
Wymagany termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia
podpisania umowy.
Przed złożeniem oferty Oferent zobowiązany jest dokonać
wizji w terenie celem zapoznania się na miejscu z zakresem prac mających na
celu wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej
do dnia 12.07.2024 r. do godz. 11:00.
Oferty niepotwierdzone lub złożone w innej formie niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus będą podlegać odrzuceniu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 322 1023
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-15 13:15 | Łukasz Linek |
Przedmiotowe
postępowanie
zostało
zakończone. Niniejszym informuję, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Została wybrana oferta złożona przez: Biuro Projektowe Vegmar Sp. z o.o. z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 72 447,00 zł brutto. Dziękuję Państwu za udział w postępowaniu |
Komunikaty