Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2024 10:49:00 |
Składania : | 12-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2024 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji na podstawie Zarządzenia Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez, formularz elektroniczny, stanowiący załącznik.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zadań pn.: Zadanie 1: „Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy systemu odprowadzenia wód opadowych z działek przyległych do pasa drogowego DG ul. Makowej w m. Wilkasy”, Zadanie 2: „Opracowanie dokumentacji technicznej odwodnienia działki geod. nr 27 w m. Doba”.
2.
Opracowana dokumentacja
techniczna, pozwoli na: przygotowanie postępowania przetargowego,
w wyniku którego zostanie wybrany wykonawca robót budowlano-montażowych,
zlecenia wykonania robót budowlano-montażowych i dokonania przez Zamawiającego
odbioru robót, których efektem będzie dla:
a) zadania 1: przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych i podskórnych wypływających z działek przyległych do pasa drogowego DG nr 129075 N ul. Makowej (działki geod. nr: 337/1; 341/2; 346/1 i 879 obręb geodezyjny nr 0020 Wilkasy) w miejscowości Wilkasy,
b) zadania 2: wykonanie urządzenia wodnego dla odwodnienia części działki geod. nr 27 – na której zlokalizowana jest droga wewnętrzna w miejscowości Doba (obręb geodezyjny nr 0007 Kamionki).
Ponadto w ramach niniejszych zadań Wykonawca, przygotuje w imieniu i na rzecz Zamawiającego wnioski o pozwolenia wodno-prawne wraz z operatami wodno-prawnymi bądź dokona zgłoszenia wodnoprawne – w zależności od przyjętych koncepcji oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
3. W celu zastosowania rozwiązań technicznych, które spełnią zakładane cele i potwierdzą prawidłowość przyjętych rozwiązań technicznych, Wykonawca wykona badania geotechniczne gruntu.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
5. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %.
6. Sposób przygotowania ofert:
Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedno z wybranych Zadań.
7. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 12 lipca 2024 r. do godziny 12.00.
8. Termin otwarcia ofert:
w dniu 12 lipca 2024 r. o godzinie 12.10.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
10. Oświadczenie Wykonawcy:
·
Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do
realizacji zamówienia, jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których
nie można wykonać zamówienia.
·
Wykonawca oświadcza, że nie
jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497
– ze zmianami).
11. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.13.1.2024.MW
12. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga złożenia ofert łącznie na dwa Zadania (Zadanie 1 i Zadanie 2).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty