Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.27.2024 Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Widnej w Wołominie”.

Zamówienia Publiczne (MBC)
Gmina Wołomin
Termin:
Zamieszczenia : 01-07-2024 17:02:00
Składania : 16-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 16-07-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 46.62 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 638.41 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
Zał 1A-Dokumentacja.zip zip 234483.82 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
Zał. 1B-Przedmiar.zip zip 435.05 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - edytowalne.doc doc 177.5 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
Projektowane Postanowienia Umowy- Zał. Nr 5.pdf pdf 358.43 2024-07-01 17:02:00 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 163.56 2024-07-02 13:02:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 48.74 2024-07-15 10:23:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-15 10:23 Zamówienia Publiczne (MM) ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-07-09 10:22 Zamówienia Publiczne (MBC) Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wadliwie opisał przedmiot zamówienia, pomijając istoty zakres robót. Konsekwencją zwiększenia zakresu przedmiotu umowy jest konieczność dostosowania dokumentacji technicznej, tym samym wydłużenie terminu realizacji zamówienia oraz wygenerowanie dodatkowych środków finansowych, których na chwilę obecną Zamawiający nie posiada.
 Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z utrwalonym w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej poglądem, naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania), tj. wada skutkująca niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, i równocześnie niemożliwa do usunięcia oraz mająca charakter trwały i rzeczywisty stanowi przesłankę unieważnienia postępowania opisaną w przywołanym art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
2024-07-02 13:02 Zamówienia Publiczne (MBC) Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 293