Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2024 18:45:00 |
Składania : | 15-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-07-2024 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
niniejszym informujemy o prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego na rzecz przedsiębiorstw typu startup zakwalifikowanych do programu inkubacji w ramach projektu nr FEPW.01.01-IP.01-0013/23 pn.: Platforma Startowa Centralny Akcelerator Innowacji „Mazovian StartUPolis”, w części realizowanej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.01 Przedsiębiorczość i Innowacje, Działanie FEPW.01.01 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Komponent I Inkubacja – rozwój nowego pomysłu biznesowego.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. W celu poprawnego przygotowania oferty konieczne jest zapoznanie się z treścią tej dokumentacji, w tym zawartą w pliku pn.: „Specyfikacja Warunków Zamówienia WB_06_2024_Fi.pdf”
W celu przygotowania oferty zaleca się Wykonawcom wykorzystanie wzorów dokumentów ofertowych w formacie Word udostępnionych do pobrania na niniejszej stronie, spakowanych do jednego pliku archiwum pn.: „Edytowalne wzory dokumentów ofertowych dla Wykonawców WB_06_2024.zip”
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl): ocds-148610-8a4b269b-33b6-11ef-8a31-0e435a8a43bc
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-15 15:07 | Wojciech Karsznia | Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w załączonym pliku udostępniamy informację z otwarcia ofert. |
2024-07-15 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) informujemy, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 664864,20 PLN. W podanej kwocie jest zawarty podatek VAT obliczony według stawki 23%. |
2024-07-10 17:37 | Wojciech Karsznia |
Na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.,
poz.
1605
ze
zm.)
informujemy,
że
kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
netto
(bez
podatku
VAT)
540540,00
PLN
(664864,20
PLN
z
podatkiem
VAT
według
stawki
23%).
Wymieniona
kwota
obejmuje
szacowane,
łączne
wynagrodzenie
Wykonawcy
za
zrealizowanie
całego
zakresu
podmiotowego
i
czasowego
zamówienia
określonego
w
punkcie
1
załącznika
nr
1
do
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
do
przedmiotowego
postępowania,
czyli
za
5130
godzin
usług
księgowo-podatkowych,
w
tym
3780
godzin
usług
księgowych
oraz
1350
godzin
usług
doradztwa
podatkowego.
Do ustalenia łącznej ceny oferty Zamawiający będzie wykorzystywał odpowiednie ceny za godzinę usług podane w formularzu ofertowym Wykonawcy oraz wymienione w poprzednim zdaniu liczby godzin poszczególnych usług, na podstawie wzoru zawartego w części XIV SWZ (z uwzględnieniem zmian treści SWZ). Zastrzegamy, że jeżeli cena netto najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę 540540,00 PLN , to na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie. |
2024-07-10 17:11 | Wojciech Karsznia | Niniejszym informujemy, że w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia zostały wprowadzone zmiany, które są udostępnione w pliku pod nazwą „Zawiadomienie o zmianie treści SWZ 2 (26_06_2_2024).pdf”, który należy pobrać z tej strony (odsyłacz do pobrania pliku jest udostępniony w sekcji „Załączniki do postępowania”). W związku z tymi zmianami została także zmieniona treść ogłoszenia o zamówieniu opublikowana Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zmówieniu można również pobrać z tej strony (plik "Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu WB_06_2024.pdf"). |
2024-07-05 13:26 | Wojciech Karsznia | Niniejszym informujemy, że w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia zostało wprowadzonych kilka zmian redakcyjnych. Wprowadzone zmiany są udostępnione w pliku pod nazwą „Zawiadomienie o zmianie treści SWZ 1 (26_06_1_2024).pdf”, który należy pobrać z tej strony (odsyłacz do pobrania pliku jest udostępniony w sekcji „Załączniki do postępowania”). |
Komunikaty