Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Jednorazowa dostawa krzeseł i foteli.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2024 10:22:00
Składania : 03-07-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wymagania i specyfikacja

1.   Zakres asortymentu został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zostały wkalkulowane w ceny jednostkowe asortymentu.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.


Osoby do kontaktu:

Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKT UMOWY- krzesła.pdf pdf 402.67 2024-06-28 13:44:44 Przedmiot zamówienia
zał. nr.1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 12.63 2024-06-28 13:44:53 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1392.05 2024-06-28 13:44:57 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 3 - Formularz ofertowy.docx docx 19.24 2024-06-28 13:46:17 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 4 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 18.6 2024-06-28 13:46:22 Przedmiot zamówienia
OGŁOSZENIE.pdf pdf 542.96 2024-06-28 13:46:27 Przedmiot zamówienia
PROJEKT UMOWY- krzesła.pdf pdf 402.67 2024-06-28 13:48:47 Przedmiot zamówienia
zał. nr.1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 12.63 2024-06-28 13:48:53 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1392.05 2024-06-28 13:48:57 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 3 - Formularz ofertowy.docx docx 19.24 2024-06-28 13:49:08 Przedmiot zamówienia
zał. nr. 4 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 18.6 2024-06-28 13:49:11 Przedmiot zamówienia
OGŁOSZENIE.pdf pdf 542.96 2024-06-28 13:49:16 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-06-28 13:41 Katarzyna Stanisławska Dotyczy: Pytań do postępowania na jednorazową dostawa krzeseł i foteli (ID946385).
Pytanie1
czas realizacji na takie zamówienie to ok 5-6 tygodni, nierealne jest wykonanie takiej ilości krzeseł w ciągu 7 dni, czy zgadzają się Państwo do wydłużenia czasu realizacji do 45 dni?
Pytanie 2
Dzień dobry w części 2 OPZ zamawiający wskazał typ krzesła obrotowego pracowniczego :" PRESTIGE PROFIL R3K2-NS Z MECHANIZMEM CPT", producent firma NowyStyl wycofała ten model z produkcji. Proszę o informację, czy zamawiający dopuszcza inne modele krzeseł obrotowych spełniających wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie 3
Informacja uzyskana przez producenta NOWY STYL , krzesło typ. PRESTIGE PROFIL R3K2 NS , wycofany produkt z produkcji . Proszę o informacje jaki innym produkt można zaproponować .
Odpowiedź Zamawiającego:
W związku z potwierdzonymi informacjami o wycofaniu asortymentu wskazanego w części nr 2 postępowania tj. krzesła obrotowego pracowniczego PRESTIGE PROFIL R3K2 NS, Zamawiający zmienia opis przedmiotu Zamówienia i dopuszcza w części nr 2 zaoferowanie produktu równoważnego z zachowaniem wszystkich wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów.
Zamawiający dokonuje zmiany w kryterium oceny ofert dotyczącym terminu realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w dokumentach do postępowania. Termin wykonania dostawy zostaje wydłużony do 45 dni kalendarzowych.
Zamawiający załącza do postępowania poprawione załączniki i wydłuża termin składania ofert do dnia 03.07.2024 r do godziny 10:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 część nr 1 - jednorazowa dostawa foteli obrotowych do pracy zmianowej. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo-cenowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d. formularzu ofertowym, e. informacji o przetwarzaniu danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym, załączając również wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych. 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego.

PROJEKT UMOWY- krzes [...].pdf

zał. nr.1 - formular [...].xlsx

zał. nr. 2 - Szczegó [...].pdf

zał. nr. 3 - Formula [...].docx

zał. nr. 4 - Informa [...].docx

OGŁOSZENIE.pdf

1 dostawa - (0)
2 część nr 2 - jednorazowa dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo-cenowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d. formularzu ofertowym, e. informacji o przetwarzaniu danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym, załączając również wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych. 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego.

PROJEKT UMOWY- krzes [...].pdf

zał. nr.1 - formular [...].xlsx

zał. nr. 2 - Szczegó [...].pdf

zał. nr. 3 - Formula [...].docx

zał. nr. 4 - Informa [...].docx

OGŁOSZENIE.pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Termin wykonania dostawy wskazany w formularzu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 178