Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2024 10:13:00 |
Składania : | 04-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 04-07-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Opracowanie dokumentacji technicznej (ekspertyzy) dla budynku inhalatorium zasilanego wodami solankowymi w Parku Zdrojowym przy ul. Mikołaja Witczaka 5B w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Zakres opracowania:
a) sporządzenie ekspertyzy stanu technicznego drewnianych elementów konstrukcji obiektu ze szczególnym uwzględnieniem drewnianych słupów,
b) określenie przyczyn powstania uszkodzeń,
c) wskazanie sposobu naprawy powstałych uszkodzeń oraz wzmocnienia uszkodzonych elementów obiektu.
2.1. Dane charakteryzujące budynek:
1) obiekt uzdrowiskowy o charakterze całorocznym, część centralną Kolumnady zaprojektowano jako inhalatorium zasilane wodami solankowymi. Inhalatorium obudowane ścianami i przeszkleniem umożliwia spacer i odpoczynek na ławkach oraz wdychanie leczniczych solanek rozpylanych przez fontannę. Zachodnie i wschodnie skrzydło kolumnady przeznaczone jest na trakt pieszych z ławkami i stolikami. Obiekt jest częściowo podpiwniczony (toalety publiczne oraz pomieszczenia techniczne).
2) obiekt znajduje się na działce nr 1044/14 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamawiający oświadcza, że działka nr 1044/14 jest w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości, z którego wynika uprawnienie do zlecenia projektowania robót.
3) rok zakończenia budowy 2015,
4) kubatura budynku 1829,98 m3,
5) powierzchnia zabudowy 272,47 m2,
6) powierzchnia użytkowa 290,31 m2,
7) konstrukcja:
a) fundament ławy i ściany żelbetowe,
b) ściany działowe gr. 12 cm murowane z cegły ceramicznej na zaprawie cem.-wap.; wykończenie ścian zewnętrznych – drewno,
c) konstrukcja drewniana – drewno klejone, elementy o mniejszym znaczeniu konstrukcyjnym z drewna litego,
d) sufity – inhalatorium oraz część otwarta z desek elewacyjnych, w podziemiu malowane farbą lateksową,
e) dach płaski, pokrycie, obróbki oraz system rynnowy wykonane z miedzi.
2.2. W chwili obecnej, po odbiciu listew cokołowych, stwierdzono w siedmiu przypadkach zbutwiałe słupy drewniane o przekroju 22cm x 22cm w dolnej części opierające się na stalowych podstawach wpuszczanych w słup ukryty w posadzce i skręcanych śrubami. Istnieje obawa, że powstałe uszkodzenia w dolnej części drewnianych słupów mogą spowodować osłabienie konstrukcji i wpłynąć na ograniczenie funkcji użytkowej obiektu.
2.3. Ekspertyza techniczna powinna zawierać:
1) opis przedmiotu opracowania i celu, jakiemu ma służyć,
2) opis badanych elementów i rozwiązań konstrukcyjnych,
3) opis sposobu posadowienia konstrukcji obiektu,
4) opis dokonanych odkrywek i badań,
5) dokumentację rysunkową i fotograficzną badanych elementów,
6) obliczenia dopuszczalnych obciążeń elementów konstrukcyjnych,
7) wnioski z oględzin i badań obejmujące:
ocenę stanu obiektu i jego przydatności do dalszego użytkowania
ocenę stanu konstrukcji drewnianej
opis uszkodzeń powstałych w badanych elementach (zbutwienie, pęknięcia, zawilgocenia)
wskazanie przyczyn powstawania uszkodzeń
zalecenia dotyczące koniecznych napraw, wzmocnień
zalecenia co do sposobu wykonania tych napraw
wskazówki dotyczące opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej dokonania niezbędnych napraw.
2.4. Dokumentację techniczną należy opracować w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej edytowalnej.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz zasady rozliczania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.6. Dokumentacja fotograficzna, rzut przyziemia z oznaczeniem uszkodzonych słupów oraz przekrój obiektu z oznaczeniem sposobu oparcia słupów na tarasie stanowią Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
2.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych we wzorze umowy – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin wykonania usług:
3.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
3.2. Za termin zakończenia przedmiotu umowy na wykonanie dokumentacji uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego usługi.
2024-07-05 14:52 | Daria Izdebska | Witam. W załączeniu ogłoszenie wyników postępowania - unieważnienie. Szczegóły w dokumencie. Pozdrawiam Daria Izdebska |
2024-07-04 13:50 | Daria Izdebska | Dzień dobry. W załączeniu przedstawiam zestawienie złożonych ofert. Szczegóły w dokumencie. Pozdrawiam Daria Izdebska |
Komunikaty