Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPSI.42.25.1.2024 Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek

Krzysztof Grzelka
Gmina Miejska Turek
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2024 14:19:00
Składania : 27-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-06-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 151.83 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - SWZ.doc doc 269 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 24.81 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO UMOWY - KARTA PRACY.docx docx 262.54 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 24.52 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 23.39 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1C - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 5 PZP.docx docx 25.27 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIAD. Z ART. 108 UST. 1 PKT 5 PZP.doc doc 44 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB WSKAZANYCH DO ŚWIADCZENIA USŁUG OPIEKUŃCZYCH.doc doc 76 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP.docx docx 21.84 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE.doc doc 42.5 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP.docx docx 21.84 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 6 - PROJEKT UMOWY.docx docx 40.48 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG.doc doc 37 2024-06-19 14:19:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-06-27 13:37 Krzysztof Grzelka Turek, dnia 27 czerwca 2024 r.

Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” Ogłoszenie nr 2024/BZP 00373910/01 z dnia 2024-06-19

Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023 poz. 1605 z póź.zm), dalej jako ustawa Pzp, w związku z tym, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” zostały złożone następujące oferty:

OFERTA NR 1
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Medis24 Sp. z o.o.
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Wronia 45/U2, 00-870
Miejscowość: Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1 173 030,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 33 osoby

OFERTA NR 2
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A
Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW
CENA OFERTY Z VAT: 1 343 340,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 20 osób

OFERTA NR 3
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37 04-647
Miejscowość: Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1.343.340,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 35 osób

Cena ofert przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 071 000,00 PLN.
W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie prawnej art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2024-06-27 11:49 Krzysztof Grzelka Turek, dnia 27 czerwca 2024 r.

Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” 2024/BZP 00357643/01 z dnia 2024-06-07

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach, których oferty zostały otwarte:

OFERTA NR 1
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Medis24 Sp. z o.o.
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Wronia 45/U2, 00-870
Miejscowość: Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1 173 030,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 33 osoby

OFERTA NR 2
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A
Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW
CENA OFERTY Z VAT: 1 343 340,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 20 osób

OFERTA NR 3
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37 04-647
Miejscowość: Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1.343.340,00 PLN
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE – 35 osób

2024-06-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 1071000,00 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 229