Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2024 09:03:00 |
Składania : | 01-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup i dostawa korelatora z monitorem dotykowym wraz ze szkoleniem.
1. Przedmiotem Umowy jest zakup i dostawa korelatora z monitorem dotykowym wraz ze szkoleniem.
2. Oferowany sprzęt musi spełniać wymagane normy, posiadać stosowne aprobaty i certyfikaty,
musi być dopuszczony do sprzedaży i użytkowania na terenie RP oraz musi być nieużywany, fabrycznie nowy.
3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być objęty w okresie gwarancji , gwarancją producenta.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu;
5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej korelatora w terminie do 21 dni
roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku:
1) braku możliwości naprawy – wymieni wadliwy korelator na nowy;
2) przedłużenia czasu naprawy powyżej 21 dni – nieodpłatnie wyda korelator zastępczy
(równoważny z korelator uszkodzonym).
6. Wszystkie naprawy będą udokumentowane w kartach gwarancyjnych.
7. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych.
W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego,
Wykonawca zapewni:
- odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych;
- dostarczenie naprawionego lub zamiennego korelatora na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt. 7 powyżej.
8. Umowa zawarta zostanie z Wykonawcą, który spełni warunki określone przez Zamawiającego.
9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1. (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dotrzymanie wymagań technicznych określonych w tym załączniku.)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-24 11:47 | Paulina Budzińska |
Elbląskie
Przedsiębiorstwo
Energetyki
Cieplnej
Spółka
z
o.o.
informuje,
że
ze
strony
Wykonawców
wpłynęło
zapytanie,
Zamawiający
wyjaśnia:
Pytanie 1: Uprzejmie prosimy o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. |
Komunikaty