Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D.7011.30.2.2024.J "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie przejść dla pieszych na terenie miasta Krosna"

Jakub Jaskulski
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 14:19:00
Składania : 21-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 21-06-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1.  Opis przedmiotu zamówienia: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie przejść dla pieszych na terenie miasta Krosna"

1.1.       Zakres zadania obejmuje wykonanie usługi projektowo-kosztorysowej w zakresie:

a)    opracowania projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającego: oznakowanie poziome i oznakowanie pionowe. Projektant musi uzyskać dla projektu wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia dla wszystkich trzech lokalizacji (ul. Krakowska, ul. Tysiąclecia - Hutnicza oraz ulica boczna od ul. Bieszczadzkiej),

b)    opracowania projektów branży teletechnicznej (kanał technologiczny w razie takiej potrzeby) i elektrycznej - doświetlenie przejść dla pieszych (projekt wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego),

c)    uzyskania wszystkich wymaganych zgód i uzgodnień branżowych w tym uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej oraz prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę umożliwiającego realizację zadania.

Opracowanie ma być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).

Zaprojektowane przejścia dla pieszych muszą być zgodne z WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych oraz WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych).

 1.2.Ilość opracowań:

a) Projekt budowlany – 3 egz.,

b)  W razie potrzeby zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę (w oparciu uzyskane warunki techniczne)  – 3 egz.,

c) Projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz.,

d) Projekt wykonawczy – 3 egz.,

e) Kosztorys inwestorski – 2 egz.,

f)  Przedmiar robót – 3 egz.,

g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz.,

h) Całość dokumentacji należy złożyć na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD
w formacie ogólnodostępnym edytowalnym (część opisowa w formacie *.doc,*.xls, *dwg. oraz całość dokumentacji w formacie pdf) – 1 szt.

1.3.Lokalizacja: zgodnie z załącznikami graficznymi.

Oferent w ofercie ma obowiązek uwzględnić wszystkie koszty kompleksowej realizacji zamówienia w tym m. in. koszty uzgodnień branżowych, wykonania map itp.

2.   Termin realizacji zamówienia:     

1)     rozpoczęcie prac:   od dnia zawarcia umowy,

2)     zakończenie prac: 10.12.2024 r.

3. Okres gwarancji:

      Okres gwarancji jakości wykonanych prac wynosi 24 miesięcy.

4. Warunki płatności:

a) Zadanie zostanie rozliczone ryczałtowo na podstawie jednej faktury końcowej po zakończeniu zadania

b) Termin płatności: 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

c)  Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego


5. Termin związania z ofertą:

Wykonawca jest związany z ofertą w terminie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.


6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

6.1. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta,

6.2. Zmiany treści ogłoszenia oraz warunków przetargu,

6.3. Żądania dodatkowych wyjaśnień i informacji od Wykonawców,

6.4. Poprawy omyłek pisarskich w ofercie w przypadku ich wystąpienia,

6.5. Odwołania przetargu w każdym czasie.


7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.


8. Inne postanowienia:

8.1. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.

8.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.3. Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

8.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
boczna Bieszczadzkiej.jpg jpg 1633.09 2024-06-14 14:19:00 Postępowanie
Krakowska.jpg jpg 1717.68 2024-06-14 14:19:00 Postępowanie
Tysiąclecia.jpg jpg 1495.83 2024-06-14 14:19:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie przejść dla pieszych na terenie miasta Krosna" Dokumentacja projektowa 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jedną fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze przedmiotu zamówienia. Płatność nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy, spisany w dniu odbioru przez Zamawiającego kompletnego przedmiotu zamówienia bez uwag. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1) rozpoczęcie prac: od dnia zawarcia umowy, 2) zakończenie prac: 10.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wiedza i doświadczenie - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą lub osobami posiadającą/jącymi: - uprawnienia budowlane do projektowania robotami budowlanymi w specjalności: a) inżynieryjnej drogowej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 271