Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: W/DZP/2024/748 "Dostawa mebli biurowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu"

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 15:09:00
Składania : 18-06-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) odstąpienia od zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny, lub przerwania postępowania na każdym jego etapie;

b) zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, informując o tym Wykonawców.


Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) została złożona po terminie składania ofert;

b) Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego";

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, W-DZP-2024-748.pdf pdf 498.73 2024-06-14 15:09:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO- Formularz ofertowy- W-DZP-2024-748.doc doc 88 2024-06-14 15:09:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO-WZÓR UMOWY, W-DZP-2024-748.pdf pdf 498.06 2024-06-14 15:09:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE- W-DZP-2024-748.pdf pdf 425.28 2024-06-14 15:09:00 Postępowanie
RAPORT WYBORU OFERT, W-DZP-2024-748.pdf pdf 770.84 2024-06-19 15:48:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-19 15:48 Kamila Kaźmierczak RAPORT WYBORU OFERT

RAPORT WYBORU OFERT, [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesło ODGER w kolorze antracyt- nr produktu: 504.573.13 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego). 27 szt. - (0)
2 Krzesło ODGER w kolorze czerwonym- nr produktu: 705.165.52 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego). 35 szt. - (0)
3 Krzesło ODGER w kolorze białobeżowym- nr produktu: 603.599.96 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego). 25 szt. - (0)
4 Krzesło TEODORES w kolorze niebieskim- nr produktu: 905.306.27 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego). 53 szt. - (0)
5 Biurko TROTTEN z regulacją wysokości, w kolorze biały/antracyt- nr produktu 394.295.81 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego). 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3376 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
4 Formularz ofertowy - Proszę załączyć wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty załadunku, transportu, rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego- po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 159