Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UKW/DZP-281-U-21/2024 Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 10:35:00
Składania : 27-06-2024 08:00:00
Otwarcia : 27-06-2024 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
21 karnet Formularz oferty (1).docx docx 58.35 2024-06-14 10:35:00 Postępowanie
Umowa karnety2024 ost.docx docx 43.09 2024-06-14 10:35:00 Postępowanie
21Oświadczenia.docx docx 22.41 2024-06-14 10:35:00 Postępowanie
21 siwz karnety 2024.docx docx 573.18 2024-06-14 10:35:20 Postępowanie
21 ogl o zamowienieu.pdf pdf 81.73 2024-06-14 10:35:24 Postępowanie
21 pytania 24.06.docx docx 85.12 2024-06-24 08:14:22 Publiczna wiadomość
21 pyt zmiana.docx docx 80.39 2024-06-24 08:17:06 Publiczna wiadomość
21 odp ostat karnety.docx docx 100.96 2024-06-21 11:20:45 Publiczna wiadomość
zmiana 2 ogl.pdf pdf 37.69 2024-06-24 08:52:10 Publiczna wiadomość
21 informacja z otwarcia.docx docx 16.89 2024-06-28 09:17:08 Publiczna wiadomość
21 wybor oferty.docx docx 24.95 2024-06-28 13:53:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-28 13:53 Agnieszka Jankowska Zamawiający publikuje wynik postępowania w załączeniu.

21 wybor oferty.docx

2024-06-28 09:17 Agnieszka Jankowska Informacja z otwarcia w załączeniu.

21 informacja z otwa [...].docx

2024-06-28 09:09 Agnieszka Jankowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-06-28 09:08 Agnieszka Jankowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-06-27 09:38 Agnieszka Jankowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-06-27 08:00 Komunikat Zamawiającego 250.000,00 zł.
2024-06-24 08:52 Agnieszka Jankowska W załączeniu zmiana ogłoszenia.

zmiana 2 ogl.pdf

2024-06-24 08:17 Agnieszka Jankowska Bydgoszcz,24.06.2024r.
UNIWERSYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO
W BYDGOSZCZY
ul. Chodkiewicza 30, 85 – 064 Bydgoszcz, tel. 052 341 91 00 fax. 052 360 82 06
NIP 5542647568 REGON 340057695
www.ukw.edu.pl

Odpowiedzi na pytania do swz
Działając na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn:

„Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego”.
I.
1. Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie rozwiązania, w którym liczba obiektów na karty limitowane i nielimitowane jest różna.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na proponowaną zmianę.
Jednocześnie Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert na 27.06.2024r.


Z-ca Kanclerza UKW
Mgr Mariola Majorkowska

21 pyt zmiana.docx

2024-06-24 08:14 Agnieszka Jankowska Zamawiający publikuje pytanie i odpowiedzi w załączeniu.

21 pytania 24.06.doc [...].docx

2024-06-21 11:20 Agnieszka Jankowska Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi w załączeniu.

21 odp ostat karnety [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336