Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.45.2024 Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej przebudowy skateparku "Astoria" przy ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 12:00:00
Składania : 21-06-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Ogłoszenie o ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.45.2024 z dnia 12.06.2024r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 ze zm.)

 

1.   Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz   

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

 

Nazwa zadania:

Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.:

Modernizacja skateparku „Astoria” przy ul. Żeglarskiej na os. Bocianowo – Śródmieście
- Stare Miasto (Program BBO)

 

2.   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji programowo – przestrzennej przebudowy skateparku „Astoria” przy ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy wraz z oceną techniczną istniejących elementów, na działce o nr ew. 9/14 w obrębie 0080
w Bydgoszczy
obejmującej swym zakresem m.in.:

a)     zaprojektowanie nowego/nowych elementu/ów dla użytkowników skateparku,
tj. rowerzystów, rolkarzy, osób na hulajnogach, deskorolkach, itp.;

b)     sporządzenie oceny technicznej istniejących elementów skateparku, w tym również elementów małej architektury, jak ławki, kosze na odpady, stojaki na rowery wraz
z oceną możliwości ich wykorzystania lub dyslokacji na terenie inwestycji;

c)       sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla opracowanej koncepcji jw.

d)     przygotowanie materiałów/dokumentów dla Zamawiającego niezbędnych dla uzyskania stosownych warunków i uzgodnień gestorów sieci (w tym KPEC, MWiK).

 

3.   Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1)    prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności:

-      architektonicznej,

-      konstrukcyjno-budowlanej,

3)    posiadanie doświadczenia: 1 wykonane w ciągu ostatnich 10 lat zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej budowę lub przebudowę trasy w obiekcie typu bikepark lub budowę/przebudowę obiektu typu pumptrack lub dirtpark lub skatepark.

 

4.   Załączniki do zapytania:

1)    Mapa zasadnicza (wersja w dwg zostanie przekazana Wykonawcy);

2)    wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);

3)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

4)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;

5)    oświadczenie Wykonawcy.

 

5.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6.   Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1  Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2  Sposób oceny ofert:

1)  ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)  inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)  przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)  ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)  Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3  Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego i końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

 

7.   Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy.

 

8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

-        Karolina Szafran - Pyjos, Inspektor WIM (br. bud.) – tel. 52 58 59 157

-        Magdalena Janiak, Inspektor  WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 209

 

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl .

 

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 21.06.2024r. o godz. 9.00

 

10.         Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1.     potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 10 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

10.2.     dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

10.3.     informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (podpisany załącznik Nr 4) oraz oświadczenie Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 5) opisane w pkt 4.4 oraz pkt 4.5.

 

 

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        

 

11.   W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12.   „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

13.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bydgoszcz, 12.06.2024r.                                              


DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 - mapa zasadnicza.pdf pdf 386.21 2024-06-12 12:00:00 Postępowanie
zał. 2 - wykaz wykonanych usług.docx docx 13.86 2024-06-12 12:00:00 Postępowanie
zał. 3 Wzór umowy.pdf pdf 499.57 2024-06-12 12:00:00 Postępowanie
zał. 4 RODO.pdf pdf 55.07 2024-06-12 12:00:00 Postępowanie
zał. 5 Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 42.42 2024-06-12 12:00:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej przebudowy skateparku "Astoria" przy ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293