Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/00458/2024 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej dla dwóch zadań: 1. MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PODJAZDU DLA KARETEK W FORMULE „ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ - WYPOSAŻ” 2. Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów ze szczególnym uwzględnieniem obszaru porodowego i cięć cesarskich w formule „ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ - WYPOSAŻ” wraz z wymianą wyposażenia i urządzeń technologicznych oraz wyposażenia i urządzeń medycznych i niemedycznych

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 14:40:00
Składania : 20-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik Nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 449.81 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2372.07 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3.1 Projekt umowy dla Pakietu Nr 1.docx docx 59.96 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3.2 Projekt umowy dla Pakietu Nr 2.docx docx 59.39 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Wykaz osób.docx docx 38.9 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 Wykaz usług.docx docx 24.83 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 Dokumentacja projektowa (PFU).zip zip 256415.9 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe NPU_00458_2024.pdf pdf 298.26 2024-06-12 14:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert z dnia 20-06-2024.pdf pdf 278.27 2024-06-20 14:35:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 14:35 Przemysław Bogdanowicz Informacja z otwarcia ofert z dnia 20.06.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej dla zadania: MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PODJAZDU DLA KARETEK Pakiet Nr 1 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej dla zadania: MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PODJAZDU DLA KARETEK W FORMULE „ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ - WYPOSAŻ” 1 usługa - (0)
2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej dla zadania: Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów Pakiet Nr 1 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej dla zadania: Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów ze szczególnym uwzględnieniem obszaru porodowego i cięć cesarskich w formule „ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ - WYPOSAŻ” wraz z wymianą wyposażenia i urządzeń technologicznych oraz wyposażenia i urządzeń medycznych i niemedycznych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapytaniem ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Załączniki - Proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, określone w pkt 5 zapytania ofertowego, to jest: 1. Wypełniony i podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 oraz Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2; 2. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadającymi: doświadczenie zawodowe min. 5 lat od daty uzyskania wymaganych uprawnień odpowiednio: budowlanych, instalacyjnych sanitarnych lub instalacyjnych elektrycznych, w tym jako inspektor nadzoru przy realizacji inwestycji w obiektach użyteczności publicznej, uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług dotyczących funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji w obiektach użyteczności publicznej, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty lub oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5; 4. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 6. Polisa OC (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 241