Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.6.2024 Bezpieczna nawierzchnia na placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelecu

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 14:02:00
Składania : 03-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 03-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 230.04 2024-06-12 14:02:00 Postępowanie
oświadczenie.docx docx 16.11 2024-06-12 14:02:00 Kryterium
Projekt umowy.pdf pdf 506.7 2024-06-12 14:02:00 Kryterium
Zał. Nr 1 do projektu umowy - Dokumentacja.zip zip 5073.43 2024-06-12 14:02:00 Kryterium
Zał. Nr 2 do projektu umowy - Instrukcja.pdf pdf 558.51 2024-06-12 14:02:00 Kryterium
Zał. Nr 3 do projektu umowy - wzór tabliczki.zip zip 1876.24 2024-06-12 14:02:00 Kryterium
Reymonta 16_ST1_Szczegółowa specyfikacja techniczna [korekta 2024.06.20].pdf pdf 615.01 2024-06-20 12:45:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 12:45 Joanna Stankiewicz W związku z zapytaniami, jakie wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu w dniu 20 czerwca br., Zamawiający przekazuje treść zapytań (zachowując ich oryginalne brzmienie) wraz z odpowiedziami:
Pytanie nr 1:
Po czyjej stronie będzie rozbiórka, wywóz i utylizacja istniejącej nawierzchni z płyt? Po stronie Zamawiającego, czy Wykonawcy?

Odpowiedź nr 1:
Zgodnie z zapisami § 4 ust. 3 pkt 20 projektu umowy, który stanowi:
"Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności również: […]
Wywiezienie i unieszkodliwienie we własnym za kresie i na własny
koszt wytworzonych podczas prowadzenia prac odpadów, zgodnie
z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony
środowiska".

Pytanie nr 2:
W związku z dopuszczeniem przez Zamawiającego zmiany grubości nawierzchni, prosimy o udostępnienie kart technicznych urządzeń zabawowych, które są zamontowane na placu zabaw wraz z
informacją o ich HIC (wysokość swobodnego upadku). Jest to niezbędne do dobrania odpowiedniej grubości nawierzchni.

Odpowiedź nr 2:
Wysokości upadku z urządzeń zabawowych są wskazane na załącznikach graficznych do projektu robót budowlanych - rys. 1-3 - będących częścią oryginalnego projektu budowlanego.
- Zestaw ulubione podwórko (1 szt.) - wysokość upadku 210cm,
- Huśtawka ważka (2 szt.) - wysokość upadku 90cm,
- Huśtawka podwójna (1 szt.) - wysokość upadku 125cm,
- Huśtawka na sprężynie tandem (1 szt.) - wysokość upadku 45cm.

Pytanie nr 3:
W SST punkt 3.3 Zamawiający powołuje się na normę PN-EN 14877, aprobatę ITB - jest to norma odnosząca się do nawierzchni sportowych (boiska wielofunkcyjne, bieżnie lekkoatletyczne), a nie do
nawierzchni bezpiecznych na place zabaw. Jedyną właściwą normą dotyczącą nawierzchni bezpiecznych na place zabaw jest norma PN-EN 1177. W związku z powyższym prosimy o poprawienie SST i
wykreślenie z punktu 3.3. zapisów związanych z normą PN-EN 14877.

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający poprawił zapis punktu 3.3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej pn. ST-1 "Nawierzchnia syntetyczna placu zabaw", na brzmienie:
"3.3. Materiały na ścieżkę wewnętrzną z nawierzchni syntetycznej
Badania na zgodność z norma PN-EN 1177, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie
sportowe.
a) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
b) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.
c) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnie.
Nawierzchnia winna być przepuszczalna dla wody. Należy ja zrealizować zgodnie z normą PNEN1177.".

Poprawiona Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, została udostępniona od dnia 20.06.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Reymonta 16_ST1_Szcz [...].pdf

2024-06-20 12:41 Joanna Stankiewicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-06-17 11:15 Joanna Stankiewicz W związku z zapytaniem, jakie wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu w dniu 17 czerwca br., Zamawiający przekazuje treść zapytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie:
Zamawiający w opisie wymaga zastosowania kolorystyki (pomarańczowy i niebieski) z programu „Radosna Szkoła" który był realizowany w latach 2009- 2024. Kolory te nie sprawdziły się, szczególnie pomarańczowy ponieważ mimo stosowania klejów nie trzymał stabilności i w efekcie po krótkim okresie użytkowania blakły i wyglądały jak te, które należy wymienić. Czy w związku z tym zamawiający rozważy zmianę kolorystyki na bardziej praktyczną i „bezobsługową" czyli czerwoną i zieloną? Taka kolorystyka została wykorzystana na placu zabaw tuż obok i stanowiła by analogię już istniejącego.

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany kolorystyki z kolorów niebieskiego i pomarańczowego na zielony i czerwony.
2024-06-17 11:10 Joanna Stankiewicz W związku z zapytaniami, jakie wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu w dniu 14 czerwca br., Zamawiający przekazuje treść zapytań (zachowując ich oryginalne brzmienie) wraz z odpowiedziami:
Pytanie nr 1:
Pytanie dotyczące kolorystyki nawierzchni:
Wg dostępnej nam wiedzy w ofercie współpracujących z nami producentów nie ma granulatu EPDM w kolorze RAL5003, który jest przedmiotem zamówienia, w związku z tym prosimy o dopuszczenie innego koloru niebieskiego np.: RAL5015 (SkyBlue) lub RAL5017 (RainbowBlue).
Czy zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki?

Odpowiedź nr 1:
Zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki z koloru RAL 5003 na RAL5 017.

Pytanie nr 2:
Pytanie dotyczące grubości nawierzchni oraz stref bezpiecznego upadku:
Wg naszej wiedzy i oceny, nie ma konieczności zastosowania jednakowej grubości nawierzchni na całej powierzchni placu, a można grubości dostosować do parametrów urządzeń znajdujących się na placu.
Czy zamawiający dopuszcza dostosowanie grubości nawierzchni do parametru HIC urządzeń?

Odpowiedź nr 2:
Zamawiający dopuszcza zmianę grubości nawierzchni pod warunkiem spełnienia wymogów dotyczących parametru HIC dla
powierzchni zderzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Bezpieczna nawierzchnia na placu zabawa w Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - W terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy w okresie 2 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów § 2 umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Zał. Nr 1 do projekt [...].zip

Zał. Nr 2 do projekt [...].pdf

Zał. Nr 3 do projekt [...].zip

(0)
6 Gwarancja i rękojmia - Wykonawca oświadcza, że udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Wykonawca zobowiązany jest wykazać się 1 osobą, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w ww. specjalności - Proszę podać imię i nazwisko kierownika robót, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych. Wykonawca winien wykazać się osobą (kierownikiem robót) posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca oświadcza, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę podpisać i załączyć oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie.docx

(0)
9 Numer rachunku bankowego - Wykonawca oświadcza, iż do rozliczeń z Zamawiającym posiada następujący nr rachunku bankowego – proszę podać numer rachunku bankowego (0)
10 Osoba upoważniona przez Wykonawcę do kontaktowania się z Zamawiającym - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail osoby do kontaktu. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 321