Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 08:22:00 |
Składania : | 19-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 19-06-2024 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Sądu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na: Wykonanie usługi konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji CCTV zainstalowanych w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz w Sądach Rejonowych w Mogilnie, Nakle, Szubinie, Tucholi i Żninie .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny
Zamawiający wymaga:
- Wykonawca przedstawi aktualną koncesję MSWiA naprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony technicznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia(Dz.U.2018.2142 t.j. z późn. zm.)
- Pracownik Wykonawcy musi posiadać licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem składania ofert.
- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , a suma ubezpieczenia musi opiewać na kwotę nie niższą niż 100.000 zł.
Wykonawca przedstawi 3 referencje w zakresie przeglądów i konserwacji systemów SSWiN, CCTV o łącznej wartości min. 50 000 zł netto w ciągu ostatnich 3 lat., a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane. Dowodem potwierdzającym wykonanie usług są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
- Zamawiający nie dopuszcza zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Kwota w formularzu jest kwotą za jeden kwartał roku, w ramach umowy wystawionych powinno zostać 4 faktury
- warunki płatności:30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od 1 lipca 2024 roku do 30 czerwca 2025r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
UWAGA!
Wszelkie prace związane z modernizacją i rozbudową systemów nie są objęte ryczałtem kwartalnym i wymagają osobnego zlecenia ze strony Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 52 32-53-185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty