Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KG.261.01.02.2024 Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Zespołu Szkół i Placówek pn. „ Centrum dla Niewidomych i Słabosłyszących w Krakowie, ul. Tyniecka 6, 30-319 Kraków

Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2024 10:57:00
Składania : 19-06-2024 11:00:00
Otwarcia : 19-06-2024 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 83.02 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
SWZ_Autobus.docx docx 384.57 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Załacznik nr 1_Formularz OFERTA.doc doc 109 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Załacznik nr 2_Oświadczenie-art.125.docx docx 25.6 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Załacznik nr 2B_Oświadczenie-art.108 ust. 1 pkt 5.docx docx 25.18 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Załacznik nr 4_OPZ.docx docx 25.76 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_wzór umowy.doc doc 106.5 2024-06-10 10:57:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 34.15 2024-06-20 10:15:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 10:15 Roman Czort Unieważnienie postępowania

Unieważnienie.pdf

2024-06-19 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia 930 000 zł brutto
2024-06-14 17:01 Roman Czort Pytania od Wykonawcy:
1. Czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę oferującego autobus z 37 miejscami pasażerskimi + kierowca, ale bez fotela pilota.
Zaoferowane dodatkowe miejsce pasażerskie można wykorzystać jako miejsce dla pilota gdzie w pobliżu znajduje się również mikrofon.
2. Czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę oferującego autobus z dwoma szyberdachami ale sterowanymi mechanicznie?
3. Czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę oferującego autobus bez podgrzewanego filtra paliwa z separatorem wody?
Odpowiedź Zamawiającego na zadane pytania: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę opisu przedmiotu zamówienia który uwzględnia wszystkie niezbędne i konieczne wymagania dla tego zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został stworzony w oparciu o potrzeby Zamawiającego.
2024-06-13 13:33 Roman Czort Pytanie od Wykonawcy i odpowiedź Zamawiającego.
Pytanie Wykonawcy:
Czy Zamawiający dopuści pojazd:
- o pojemności silnika 2998 cm3 . Mniejsza pojemność spowoduje dużo niższe spalanie pojazdu przy zachowaniu identycznych parametrów eksploatacyjnych .
- wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności 115 l. Niższe spalanie spowoduje zasięg zbliżony do baku 150 l.
- z jednymi drzwiami sterowanymi z miejsca kierowcy. Drugie drzwi- awaryjne.
- z szyberdachem otwieranym manualnie .
- o liczbie miejsc siedzących 33 + kierowca + pilot ( w tym miejsce z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim) ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę opisu przedmiotu zamówienia który uwzględnia wszystkie niezbędne i konieczne wymagania dla tego zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został stworzony w oparciu o potrzeby Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 270