Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2024 13:29:00 |
Składania : | 04-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej:
- I etap rozbudowy żłobka
miejskiego w |Barczewie przy ul. Słowackiego 7 w Barczewie
- II etap termomodernizacja budynku przedszkola miejskiego w Barczewie przy ul.Słowackiego 7 w Barczewie służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę.
2. Zakres robót.
Celem
głównym projektu jest rozbudowa żłobka i termomodernizacja budynku przedszkola.
1)
Zakres projektu
obejmuje roboty:
I Etap :
- zaprojektowanie rozbudowy żłobka miejskiego
zwiększającą liczbę przyjmowanych dzieci do 32 szt. wobec powyższego Wielkość
obiektu: powinna być dostosowana do zapewnienia opieki nad 32 dziećmi,
pomieszczenia muszą uwzględniać możliwość higienicznego spożywania posiłków
oraz miejsce na odpoczynek dzieci. Ilość,
rodzaj i powierzchni pomieszczeń powinna odpowiadać obowiązującym przepisom i
normom technicznym w tym zakresie.
W
projekcie należy przewidzieć montaż instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej,
elektroenergetycznej, ogromowej, teletechnicznej, ogrzewania, cwu, wentylacji.
Instalacje muszą odpowiadać wymaganiom dla obiektów żłobkowych.
Należy zaprojektować biały montaż, wyposażenie sal, pomieszczeń technicznych, sanitarnych i gospodarczych w meble i niezbędne urządzenia.
Lokalizacja
pomieszczeń, zaproponowane wyposażenie, kolorystyka, itp. podlega ostatecznej
akceptacji Zamawiającego. Obiekt musi spełniać i uwzględniać wymagania w
zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i dzieci.
Wejście do Żłobka osobne oraz bezpośrednie poprzez Przedszkole umożliwiające komunikację i przewóz posiłków.
Jeżeli istniejąca przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne, teletechniczne i grzewcze umożliwią podłączenie nowoprojektowanego budynku do istniejącego, to Zamawiający wyraża zgodę na takie rozwiązanie.
Budynek musi być wykonany w technologii budynku energooszczędnego.
Należy
zweryfikować odległość najbliższego hydrantu do budynku, w przypadku takiej
potrzeby należy zaprojektować nowy hydrant, spełniający przepisy ppoż.
Przewidzieć montaż hydrantów ppoż. wewnętrznych lub/i gaśnic wraz z niezbędnym
oznakowaniem. Zaprojektować oświetlenie i oznakowanie ewakuacyjne.
Wygląd
zewnętrzny budynku musi nawiązywać stylem do istniejącego budynku przedszkola.
Wokół budynku zaprojektować opaskę z kostki betonowej o szerokości min. 1,0 m.
Wodę deszczową i roztopową odprowadzić powierzchniowo lub do kanalizacji rozsączającej połączonej z budynkiem przedszkola.
Ogólne wymogi sanitarne:
Wymogi
sanitarno-lokalowe w żłobku i klubie dziecięcym regulują przede wszystkim
ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z
2016 r. poz. 157, z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r.w
sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym
ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z 2014 r.
poz. 925 oraz z 2017 r. poz. 2379).
Wymogi sanitarno-lokalowe
Lokal żłobka musi spełniać wymagania lokalowe i sanitarne określone w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych , jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (rozporządzenie znajduje się w zakładce Prawo), tj.:
1)
powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt od 3 do 5 dzieci
wynosi co najmniej 16 m2; w przypadku liczby dzieci większej niż 5
powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt dzieci ulega
odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko, z tym że:
a.
powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko wynosi, co najmniej 2 m2,
jeżeli czas pobytu dziecka nie przekracza 5 godzin dziennie,
b.
powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko wynosi co najmniej 2,5 m2,
jeżeli czas pobytu dziecka przekracza 5 godzin dziennie;
2)
wysokość pomieszczeń przeznaczonych na pobyt dzieci wynosi co najmniej 2,5 m;
3)
w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych:
a.
podłoga i ściany są wykonane tak, aby było możliwe łatwe utrzymanie czystości w
tych pomieszczeniach,
b.
ściany do wysokości co najmniej 2 m są pokryte materiałami zmywalnymi,
nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie wilgoci oraz materiałami
nietoksycznymi i odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych;
5)
pościel i leżaki są wyraźnie oznakowane, przypisane do konkretnego dziecka i
odpowiednio przechowywane, tak aby zapobiec przenoszeniu się zakażeń;
6)
w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci, na grzejnikach centralnego
ogrzewania są umieszczone osłony ochraniające przed bezpośrednim kontaktem z
elementem grzejnym;
7)
w pomieszczeniach jest zapewniona temperatura co najmniej 20° C;
8)
jest zapewniony dostęp do miski ustępowej oraz urządzeń sanitarnych z ciepłą
bieżącą wodą, takich jak: umywalka, brodzik z natryskiem lub inne urządzenia do
utrzymania higieny osobistej dzieci, z tym że w urządzeniach sanitarnych jest
zapewniona centralna regulacja mieszania ciepłej wody;
9)
jest zapewnione stanowisko do przewijania dzieci;
10)
jest zapewnione miejsce do przechowywania sprzętu i środków utrzymania
czystości, zabezpieczone przed dostępem dzieci;
11)
jest zapewnione miejsce do przechowywania odzieży wierzchniej;
12)
meble są dostosowane do wymagań ergonomii;
13)
wyposażenie posiada atesty lub certyfikaty;
14)
zabawki spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie
CE;
15)
jest zapewniona możliwość otwierania w pomieszczeniu co najmniej 50%
powierzchni okien;
16)
w pomieszczeniach jest zapewnione oświetlenie o parametrach zgodnych z Polską
Normą;
17)
apteczki w lokalu są wyposażone w podstawowe środki opatrunkowe.
- Etap II
Termomodernizacja budynku
przedszkola w Barczewie :
· Roboty Ziemne w niezbędnym zakresie
· Izolacje przeciwwilgociowe fundamentów i cieplne fundamentów
· Roboty rozbiórkowe
· Ocieplenie dachu
· Wykonanie nowych tynków zewnętrznych i wewnętrznych
· Ocieplenie ścian
· Posadzki, schody
· Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
· Roboty dekarskie w niezbędnym zakresie
· Roboty malarskie i okładzinowe
· Wentylacje mechaniczne, rekuperacje itp.
· Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i C.O. ( min. pompy ciepła)
· Instalacje elektryczne i teletechniczne
· Instalacje fotowoltaiczne
· Odwodnienie budynku w postaci skrzynek rozsączających
Załącznik:
-mapa podglądowa lokalizacji budynku.
- audyt energetyczny budynku
- układ pomieszczeń przedszkola
- inwentaryzacje i projekt z przeprowadzonej modernizacji C.O.
Ogólne
wymagania dla budynku:
-
Budynek należy dostosować dla osób niepełnosprawnych,
-
Należy zaprojektować nowoczesne energooszczędne rozwiązania techniczne i
technologiczne zmniejszające koszty eksploatacyjne i wpływ na środowisko
3. Obowiązki Wykonawcy:
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w miejscu
lokalizacji obiektu objętego projektem,
- Wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń budynku objętego
przedmiotem zamówienia do celów projektowych oraz kosztorysowych,
- Wykonanie odpowiednich ekspertyz stanu technicznego
budynku objętego przedmiotem zamówienia,
- Uzyskanie opinii geotechnicznych podłoża na terenie
objętym przedmiotem zamówienia, (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
- Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla
prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy,
- Wykonanie koncepcji układu pomieszczeń i uzgodnienie z
Zamawiającym,
- Uzyskanie warunków przyłączenia sieci od dysponentów lub
ich zmiana, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- Sporządzenie i złożenie kompletnych wniosków dla uzyskania
wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych przed uzyskaniem pozwolenia
na budowę
- Sporządzenie map do celów projektowych,
- Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie sanitarnym i
ppoż itp.
4. Warunki udziału w postępowaniu wymagania stawiane wykonawcy:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do
wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami
posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia:
Projektanci posiadający:
uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
w pełnym zakresie
uprawnienia
budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych do projektowania
uprawnienia
budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
uprawnienia
do projektowania budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych,
5.Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań
projektowych Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność
zastosowanych materiałów, metod i oprogramowania komputerowego do wykonywanych
pomiarów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z
wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest
odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych.
Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi
niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu na
własny koszt.
6.Szczegóły
dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna
składać się w szczególności z:
- planów, rysunków lub innych
dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót
budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich
wykonywania,
- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami
- określenie wartości robót objętych projektem
- strona tytułowa dokumentacji
projektowej powinna zawierać w szczególności:
- nazwę nadaną zamówieniu przez
zamawiającego, określoną w pkt 1,
- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
- w zależności od zakresu robót
budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
grup robót,
6.Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy
opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do
określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu
wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według
przyjętej systematyki lub grup.
7.Kosztorys inwestorski.
zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.
8.Materiały do projektowania.
9.Zakres
opracowania. Dokumentacja projektowa winna
zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych
rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu
rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość
opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
·
5
egz. Projektu zagospodarowania terenu,
·
5
egz. Projektu architektoniczno-budowlanego,
·
3
egz. Projektu technicznego,
·
2
egz. Specyfikacji technicznych,
·
2 egz.
Przedmiaru robót,
·
2
egz. Kosztorysu inwestorskiego.
·
wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w
plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD –
1 kpl.
Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw
handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w
przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej
niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy
takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy
oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne
tolerancje.
10.Uwarunkowania
prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:
11.Termin wykonania.
12.07.2024 – Złożenie kompletnego wniosku we
właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę
26.07.2024 – Przekazanie kosztorysu i przedmiarów
23.08.2024 – Przekazanie projektów technicznych oraz Specyfikacji wykonania i odbioru robót.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty