Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-05-2024 13:31:00 |
Składania : | 04-06-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.43.2024 z dnia 27.05.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z uzyskaniem wszelkich warunków technicznych, uzgodnień i wytycznych projektowych) modernizacji kompleksów sportowych „ORLIK” w następujących lokalizacjach na terenie miasta Bydgoszczy:
1) Kompleks przy ZS nr 19, ul. Grzymały-Siedleckiego 11,
2) Kompleks przy ZS nr 1, ul. Stawowa 53,
3) Kompleks przy SP nr 37, ul. Gdańska 122,
4) Kompleks przy SP nr 63, ul. Goszczyńskiego 3,
5) Kompleks przy ZS nr 16, ul. Koronowska 74,
6) Kompleks przy SP nr 64, ul. Sardynkowa 7,
w ramach zadania pn: „Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bydgoszczy”
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do izby zawodowej,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową, tj. 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/remontu nawierzchni boisk sportowych: ze sztucznej trawy oraz poliuretanowej lub oddzielnie 2 zamówienia, w tym: 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/remontu nawierzchni boiska ze sztucznej trawy oraz 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/remontu nawierzchni poliuretanowej boiska.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) Kopie map sytuacyjnych z zaznaczoną lokalizacją,
3) Wzór umowy,
4) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
5) Wykaz wykonanych usług,
6) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy,
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 190,
Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.06.2024r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),
2) wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),
3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 5) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom (zał. nr 6).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 27.05.2024 r.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2024-06-10 13:58 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty