Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2024 13:15:00 |
Składania : | 29-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o. o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i dostawa podestu mobilnego do pracy na wysokości, związanej z wymianą szyb w tramwajach na Zajezdni Tramwajowej "Ołbin" przy ul. Słowiańskiej 16 we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 Wzoru umowy.
2. Termin
realizacji zamówienia:
Termin
realizacji przedmiotu umowy wynosi 60 dni roboczych od dnia zatwierdzenia
projektu technicznego podestu przedłożonego przez Wykonawcę. Termin wykonania
projektu technicznego podestu i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji to 21
dni (kalendarzowych) od daty zawarcia umowy.
3. Kryteria
oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej
Cena oferty znaczenie
- 100%
Przydzielanie punktów za cenę:
Oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 100 punktów;
Pozostałym ofertom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie
obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty
wg wzoru:
cena
najniższa [zł]
ilość punktów za
cenę = ---------------------------------------
x 100
cena oferty ocenianej [zł]
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany
zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane
w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub
inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub
w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne
dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji
lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności,
działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach,
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje
stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w
osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie
mogą być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do
ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W
przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 71 308 59 01
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty