Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.21.3.8.2024 Sprzedaż i dostawa nowego serwera DELL PowerEdge R350

Termin:
Zamieszczenia : 14-05-2024 13:33:00
Składania : 21-05-2024 11:00:00
Otwarcia : 21-05-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie

42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20, Rzeczpospolita Polska

NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701

Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/

Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego Serwera Dell PowerEdge R350.

Warunki zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do Umowy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia wymaganej konfiguracji na stronie Producenta po podaniu numeru seryjnego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dostępem nieograniczonym w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

a.   zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

b.   uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

c.   sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

d.   zdolności technicznej lub zawodowej;

oraz

e.   spełniania wszystkich przepisów prawa, które mają zastosowanie, włączając w to przepisy dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska przyrodniczego;

f.   wyrażenia zgody na weryfikację, przez przedstawicieli Zamawiającego, spełniania przez Wykonawcę wymagań prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca zostanie powiadomiony o planowanym audycie przynajmniej 30 dni przed datą jego rozpoczęcia; audyt zostanie wykonany na koszt Zamawiającego.

SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej która znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest, pod nazwą postępowania.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą upływa po 60 dniach od upływu ostatecznego terminu składania ofert.

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), (zwanego dalej RODO) informujemy, że:

1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20;

2.   we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres email: iod@pwik.czest.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;

3.   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4.   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;

5.   Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieć:

a.      Pracownicy Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;

b.      Podmioty współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami powierzenia danych;

c.      Inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;

6.   podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procedurze udzielania zamówienia publicznego;

7.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów archiwalnych; dane przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania wynikającego z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;

8.   jako Administrator danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji międzynarodowych;

9.   w zakresie swoich danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych jeżeli dane osobowe przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z rzeczywistością, usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem, wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przenoszenia danych.

Informujemy, że nie wszystkie powyższe żądania będziemy mogli  zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

10.   Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;

11.   ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.docx docx 310.12 2024-05-14 13:33:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-20 12:17 Magdalena Swatek Działając zgodnie z art. 36 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie
Czy w związku z podtrzymaniem warunku usunięcia usterki w terminie 1 dnia roboczego oraz zgodnie z opisem wymagając gwarancji producenta w trybie podstawowym, Zamawiający zapoznał się z warunkami świadczenia gwarancji w trybie podstawowym producenta Dell?
Zgodnie z załączonymi do pytania Warunkami świadczenia usług, producent nie gwarantuje naprawy w następnym dniu roboczym, przez co Zamawiający wymaga dostarczenia poziomu usług, który nie występuje w portfolio producenta wymaganego serwera.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia warunki umowy. §5 ust. 2. wzoru umowy otrzymuje brzmienie: „Czas reakcji od zgłoszenia usterki wyznacza się następnego dnia roboczego do dnia zgłoszenia. Czas usunięcia usterki ustala się w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia”.
2024-05-20 09:49 Magdalena Swatek Działając zgodnie z art. 36 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie nr 1
§5.2. Czas usunięcia usterki ustala się do następnego dnia roboczego od dnia mailowego zgłoszenia.
Zwracamy się do Zamawiającego z wnioskiem o wydłużenie terminu usunięcia usterki do 3 dni roboczych od dnia mailowego zgłoszenia.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy.
2024-05-17 11:06 Magdalena Swatek Działając zgodnie z art. 36 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie nr 1
§5.2. Czas usunięcia usterki ustala się do następnego dnia roboczego od dnia mailowego głoszenia. Wnioskujemy do Zamawiającego o modyfikację powyższego zapisu ze względu na fakt, iż producent nie gwarantuje konkretnego czasu naprawy sprzętu. Usterka usuwana jest niezwłocznie, aczkolwiek mogą wystąpić sytuacje niezależne już od Wykonawcy/Serwisu. Prosimy zatem o modyfikację zapisu na następujący: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nastąpi w terminie nie dłuższym niż następny dzień roboczy, natomiast naprawa zostanie wykonana niezwłocznie, w najkrótszym możliwym terminie.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy.
Pytanie nr 2
§5.4. W przypadku gdy naprawa nie będzie mogła być zrealizowana w terminie, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć i zainstalować (na czas naprawy) sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego. Koszt ewentualnego dostarczenia i zainstalowania sprzętu zastępczego obciążać będzie Wykonawcę. Wnioskujemy do Zamawiającego o usunięcie powyższego zapisu ze względu na fakt, iż producent w warunkach gwarancji nie zapewnia sprzętu zastępczego na czas naprawy.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy.
Pytanie nr 3
§7.1.b. za zwłokę w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, c. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
Wnioskujemy do Zamawiającego o zmniejszeniu wysokości kar w powyższych punktach do 0,2% wynagrodzenia.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy.

2024-05-16 12:20 Magdalena Swatek Działając zgodnie z art. 36 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: Proszę o przesłanie specyfikacji serwera, Odpowiedź: Zamawiający informuje, że specyfikacja serwera znajduje się w Załączniku nr 1 do Umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa Realizacja zgodnie z warunkami umowy 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dokumenty wymagane - jeśli dotyczy (0)
3 Tajemnica Przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 402