Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTI.2232.49.2024 Konserwacje, naprawy i modernizacje systemów sygnalizacji przyzywowej pacjentów na oddziałach Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2024 11:42:00
Składania : 28-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Konserwacje, naprawy i modernizacje systemów sygnalizacji przyzywowej pacjentów na oddziałach Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II

Numer ogłoszenia: TTI.2232.49.2024

Data ogłoszenia: 13.05.2024

 

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80,
31-202 Kraków.

 

Informacje dotyczące zamówienia:

Termin wykonywania prac 1 rok od daty podpisania umowy.

Gwarancja: 24 miesiące na wykonane prace

Zakres prac:

v  Stałe utrzymanie w sprawności systemów sygnalizacji przyzywowej pacjentów

v  Dokonywanie napraw oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji, usuwanie nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów na każdorazowe wezwanie

v  Okresowe konserwacje systemów wykonywane z częstotliwością jeden raz w miesiącu
w ramach konserwacji :

·         kontrola funkcjonowania manipulatorów pacjenta (stan obudowy, przewodu, wtyku, działanie przycisku wezwania i przycisków sterowania oświetleniem nocnym i miejscowym)

·         -kontrola fukcjonowania przycisków pociągowych (stan obudowy, cięgna, reakcje na wezwania, działanie diody sygnalizacyjnej)

·         -kontrola funkcjonowania kasowników i terminali z wyświetlaczem (działanie przycisku i diody sygnalizacyjnej)

·         -kontrola funkcjonowania lampek salowych (widoczność, kolorystyka przy poszczególnych rodzajach wezwań)

·         -kontrola funkcjonowania matryc sygnalizacyjnych i konsol (sygnalizacja optyczna i akustyczna, przypisanie numeracji sali)

·         -kontrola stanu zasilaczy systemowych (wentylacja, wartość napięcia zasilającego)

·         -kontrola zasilaczy UPS (jeśli wystempują)

v  Zleceniobiorca w ramach konserwacji wykona oznakowanie wyłączników pociągowych
w toaletach i łazienkach za pomocą naklejek o treści ustalonej z Zamawiającym (uwzględniając miejsca rozbudowy systemu)

v  Miesiąc przed upływem terminu wygaśnięcia umowy Zleceniobiorca dostarczy inwentaryzację wszystkich elementów systemu przyzywowego

 Zleceniobiorca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:

v  Koncesję MSW na wykonywanie usług w zakresie objętych umową.

v  Wpis na listę wykwalifikowanych Pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.

v  Posiada uprawnienia:

-minimum jedną osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru (D), zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - Grupa 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem.

-minimum jedną osobą, posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - Grupa 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenia uprawnień przez 1 osobę.

v  Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG)

v  Referencje z ostatnich 2 lat na wykonanie minimum jednej usługi konserwacyjnej na kwotę 50 000 tysięcy złotych w obiektach Szpitali.

v  Wykonawca oświadcza, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zatrudnia/nie zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia. W przypadku gdy Zleceniobiorca nie zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przekładania co miesiąc wraz z fakturą
i protokołem zestawienia liczby godzin poświęconych na wykonywanie usług objętych umową, które będzie podlegać akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego.

v  -Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu instalacji, programowania i serwisowania instalacji sygnalizacji przyzywowej wystawiony przez producenta/upoważnionego dystrybutora lub autoryzacja producenta następujących systemów: Honeywell Ackermann Clino, ELSO Mediopt, EFE Mediopt Care, ABB Signal, Insel SSP4000

Czas reakcji: Naprawa zgłoszonych uszkodzeń przez  Zleceniodawcę zostanie podjęta w formie telefonicznej lub za pomocą poczty e-mail zostanie podjęta:

v  w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia

v  naprawa elementu, części- niezwłocznie, jednakże nie później niż w czasie do 6 godzin od chwili zgłoszenia,

v  w przypadku poważnej naprawy wymagającej zamówienia i sprowadzenia części zamiennych nie później niż w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia.

v  modernizacje będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń

Miejsce składania ofert:

 Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem
„nie otwierać przed dniem 28.05.2024 roku przed godziną 10:00” należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-V lub poprzez platformę zakupową www.platformazakupowa.pl

Warunki zgłaszania ofert:

v  Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać

v  Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu

v  Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego

v  Brak kompletnej oferty- nie będzie brany pod uwagę

v  Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą

Ofertę należy złożyć do dnia 28.05.2024 roku do godz. 10:00

Osoba do kontaktu:

Kurdziel Sabina

Dział Inwestycji i Utrzymania Ruchu

Tel. 12 614 20 12, pon-pt  6:25 -14.00

e-mail: s.kurdziel@szpitaljp2.krakow.pl

 

 

Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.odt odt 14.58 2024-05-13 11:42:00 Postępowanie
Ogłoszenie.odt odt 14.58 2024-05-13 11:42:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy.odt odt 7.19 2024-05-13 11:42:00 Przedmiot zamówienia
Protokół przeglądu zał.2 nowy.doc doc 65.5 2024-05-13 11:42:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1.xlsx xlsx 12.81 2024-05-13 11:42:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy 2024.doc doc 85 2024-05-13 11:42:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 -

Ogłoszenie.odt

Formularz cenowy.odt

Protokół przeglądu z [...].doc

Załącznik 1.xlsx

Wzór umowy 2024.doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiajacego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 899