Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Nr DK-01/213/2024 Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu.

Małgorzata Stawik
Dom Kultury w Rawiczu
Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2024 13:01:00
Składania : 24-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 24-05-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni

Państwo,

W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z

załącznikami związanymi z przedmiotem

niniejszego zamówienia.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1. Komunikacja w niniejszym

postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie

dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy

użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej

Open Nexus.

Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za

pośrednictwem poczty elektronicznej dk@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy

składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest

Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

2. Wykonawca może się kontaktować z

Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i

formularzy:

a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania

oferty lub wniosku.

b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu

do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego

3. Jeżeli będą Państwo

mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z

Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

a) tel. 22 101 02 02,

b) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Przypominamy, że

ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej

(kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem

zaufanym lub osobistym.

5. Klauzula informacyjna wynikająca

z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie

danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający

informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych

osobowych jest: Dyrektor Domu Kultury w Rawiczu mający siedzibę

w Domu

Kultury w Rawiczu, ul. Targowa 1, 63-900 Rawicz, adres e-mail: dk@rawicz.eu

2) kontakt z inspektorem ochrony

danych osobowych: adres e-mail – kontakt.itrs@gmail.com;

3) Pani/Pana dane osobowe

przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym

z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w

Rawiczu. ” nr DK-01/213/2024 prowadzonym w trybie podstawowym;

4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego

operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5) odbiorcami Pani/Pana danych

osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja

postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6) dane mogą być przekazywane poza

teren UE;

7) Pani/Pana dane osobowe będą

przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia

zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy

przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub

przez okres wskazany w umowie

o dofinansowaniu.

8) obowiązek podania przez

Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem

ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w

postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania

określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9) w odniesieniu do Pani/Pana danych

osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do

art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo

dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie

obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie

dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania

dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności

podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b) na podstawie art. 16 RODO prawo

do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z

prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o

udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie

niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz

jego załączników);

c) na podstawie art. 18 RODO prawo

żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z

zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do

ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,

w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony

praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu

publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z

żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych

osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego;

d) prawo do wniesienia skargi do

Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie

danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.

b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych

osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo

sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną

przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z

załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:

Zadawania pytań Zamawiającemu,

Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

Przesłania odwołania/inne.

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września

2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej,

prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu - DK-01-213.2024.pdf pdf 156.63 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
2. SWZ -DK-01-213-2024.pdf pdf 464.13 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 109 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2.doc doc 63.5 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zał. nr 3.doc doc 83.5 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
6. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 4.doc doc 70 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
7. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 5.doc doc 74.5 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
8. wykaz dostaw - zał. nr 6.doc doc 74 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
9. Projekt umowy DK-01.213.2024 - zał. nr. 7.pdf pdf 307.62 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
10. Zestawienie tabelaryczne zamówienia - zał. 8.docx docx 17.81 2024-05-16 13:01:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.DT.pdf pdf 262.33 2024-05-24 12:57:51 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej internet.pdf pdf 255.98 2024-06-07 10:03:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-07 10:03 Małgorzata Stawik Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-05-24 12:57 Małgorzata Stawik Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 24.05.2024 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 200 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 243